8~

70 6 2
                                    

Bölümün geç kalmasının nedeni tikanmam yani ne yazcagimi bilemedim daha sonra ne yazcagimi buldum ama baglayamadim ve bunları çözene kadar canım çıktı ve sonunda yazmayı başardım ve içime sinen bir bölüm ile karşınızdayım.

İyi okumlar...
_____________


Bir saattir falan Rikiler ile parkta oturup sohbet ediyorduk. Daha doğrusu ben dışında diğerleri sohbet ediyorlardı. Birbirlerini çok sevmiş gibiler, hele hele Hoon. Jake'i bir sevdi bir sevdi, yok böyle bir sevgi. Jake bakıp durdu. Hiç konuşmadı. Sadece öldürecek gibi baktı. Nasıl nasıl sevmiştir şimdi Jake'i.

Jungwon'da Jay hyungun içine düşecek. O kadar vakittir sadece birbirleriyle konuştular.

Of sıkıldım, bunaldım. Sıkıldım, bunaldım tafralardan. Aşk lazım, aşk lazım, sevmeye yürek lazım, günlerce gülmek lazım, elinden tutmak lazım.

(Bide şey vardı. Sksbsnsbskdhuisn of sıkıldım, çok bunaldım. Yeter eve tıkılıp kaldım. Oku oku kitap kalmadı, biraz gezmek lazım.)

Şarkıyı fark etmeden mırıldanmaya başladığımda Riki'nin gözleri bana döndü yavaşca. Tabi ben Rikinin gözlerinin bana döndüğünü fark etmedim. Hâlâ gözlerim kapalı şarkıyı mırıldanıyordum.(Burayı nasıl devam ettircem bilemiyorum.) Şarkının bildiğim kısmı bitince mırıldanmayı bıraktım ve gözlerimi açtım.

Allah kahretsin... Riki şarkıyı söylüyor, rezil oldum amına koyim.

İki elimi utançla yüzüme kapadım. Bı anda yerimden fırlayarak salıncağa oturdum ve direklerinmi salıncağa dayayıp ellerimi tekrar yüzüne kapadım.

Ne diye şarkıya bağlamıştım ki. Hadi onu geçtim. Ulan çocuk. Ulan Sunoo. Sen ses tellerine hakim olamıyor musun ya? Al rezil olduk senin yüzünden. Mal. Salak. Geri zekalı. Aptal.

Salıncak bir anda geriye doğru çekilince ellerimi yüzünden çekip arkama bakmaya çalıştım. Lanet gelsin ki beni sallayanda Riki'ydi. Zaten rezil olmuştum fakat amacı sanki beni daha çok utandırmakmış gibi... Ay çok utanıyorum. Daha ne kadar sallayacak.

Parmaklarımın arasından diğerlerine baktığımda fısıldayıp sırıtarak bize baktıklarını gördüm. Ve görmemle utanmam iki katına çıktı.

Riki beni uçurur gibi saklarken ellerimi yüzümden çekip kararan havaya ve parlayan yıldızlara baktım. Saat belki 10'a belki 11'e geliyordu. Uçma hissini iliklerime kadar yaşarken yüzüme çarpan rüzgarla pembe saçlarım geriye doğru gidip sonra geriye doğru hareket ederken de yüzüme yapışıyorlardı.

"O kadar utanmana gerek yoktu."

Yukarı doğru çıkarken Riki'nin sesini işittim. Ve tekrar...

"Ama utanınca çok tatlı oldun."

İleri ve geri ve tekrar...

"Eminim sesin çok güzeldir."

İleri ve geri ve tekrar...

"Sen gibi..."

İleri ve geri ve tekrar? Tekrar? Sesini duymak istiyorum. Konuşsana çocuk. Dur bir dk sen gibi mi dedi o? Güzel mi dedi bana? Ah! Kalbim. (Ah kalbim, ben senden çok çektim. Söyle nedir bu derdin valla sen delisin delisin.) Bana bir şeyler oluyor. Ne yani beni boneyle görmesine rağmen güzel olduğumu mu düşünüyor. Pardon?

____________

Olmus mu? O kadar beklemeye degmese bile güzel olduğunu düşünüyorum. Sizce de öyle mi?

Yorum yapın ki güzel gidip gitmediğini bileyim. Ve oy verin lütfen.

Summer Love - SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin