5~

66 7 4
                                    

Bebiklerimmm nasılsınızz?

Ben nasılım bilmiyorum sordunuz veya sormadiniz ama yinede diyim dedim. Hem mutluyum hem mutsuz hemde korkuyorum. Lise ye baslicam çok korkutucu.

Neyse hadi bebiklerim iyi okumalarrr...

______________

Çocuk bana numarasını verdi ve diğer arkadaşlarıyla da tanıştırdı. Onlarla ablası sayesinde tanışmış. Bizimkilerde beni izliyordu en son.

Ben ise şu an onların anılarını dinliyorum. Beraber yaşadıkları komik anılarını. Onlar yarım saattir anlatıp anırıyor ben ise onların anlattıklarına gülüyorum. Bizimkiler gelir birazdan gel eve gidiyoruz diye. Of ya... Haşmetlimin gülüşünü biraz daha izlemek istiyordum. Çok güzel gülüyor. Bide olayı anlatan kişi kendinin rezil olduğu bir durumu anlatmaya başladığında ( yani Riki'nin rezil olduğu bir olayı anlatmaya başladığında, örnek ; annenizin sizin küçükken, ilk okul gibi, altiniza isemenizi anlatması gibi düşünün) ilahi hyung diyerek susturmaya çalışması çok tatlı. Of yerim ben bu uşağı.

Aa, ne dedim ben birazdan gidiyoruz demeye gelirler dedim. Bak geliyorlar.

" Sunoo, hadi kalk gidiyoruz eve."

" Biraz daha otursam olur mu?"

" Hayır, kalk gidiyoruz."

"Of Hee hyung, geliyorum. Öf!"

Diyip ayağımı yere vurarak kalktım. Kesinlikle çok komik görünüyordum.

Eve giderken hyunglarım ve tabiki Jungwon beni sorgulamayı ihmal etmediler.

Neden onlarla oturuyormuşum, neden onlarla sohbet ediyormuşum, neye gülmüşüz o kadar, nasıl tanışmışız, onlardan birinden mi hoşlanıyormuşum falan da filan.

Ay bunaldım. Keşke evde halam da olsaydı, eğer olsaydı beni sorgulayamayacaklardı. Ama malesefki halam anamlarla denizde ve ben kuzenlerim tarafından sorguya çekiliyorum.

Allah'tan banyoya ilk Jungwon girdide beni sarsarak sorgulamasından kurtuldum

Bir bahaneyle sıyırmam gerek çünkü hepsine bilmem ve yoo demekten sıkıldım.

"Sunghoon hyung, çıktım. Gel!"

A Jungwon banyodan çıktı. Oh be Sunghoon'dan da kurtuldum.

"Bana bak lan, yoksa seni orda zorla mı tutuyorlar? Yada para mı verdiler? Doğruyu söyle. Neyle tehdit ettiler seni?"

"Hee hyung abart! Beni seninle tehdit ettiler. Eğer onlarla konuşmazsam seni kaçırıp işkence edeceklermiş."

"Gerçekten mi?"

"Evet. Hatta dişlerini birer birer yerinden söküp götüne sokacaklarmış."

"Ya dalga geçiyor hyunguyla piç. Hyungla dalga geçilmez, bide götüne sokcaklarmış diyo. Ayıp."

Konuşmasına başlamasıyla kahkahalar ile gülmeye başlamam bir oldu. Konuşmasını bitirdiğinde kahkahalarım daha da şiddetlenmiş hatta o kadar şiddetlenmişti ki olduğum yerde tepiniyordum resmen.

Sunghoon hyung çıkmış, ben gireyim artık yoksa hyung birazdan beni öldürecek gibi bakıyor. Ama o kadar komik bakıyor ki kendimi tutamıyorum. Eğer şimdi susmassam beni beter edecekmiş gibi geliyor.

___________

Nasıldı bebiklerimmm??

Sonraki bölümü keyfim ve kahyası yazmayı bitirince atarım ama yazma istekleri gelmiyor çünkü kimse okumuyo, okuyanlar yorum yapmıyor ve beğeniyorlarsa da begenmiyorlarsada begenmiyorlarmis gibi geliyormuş yarum yapmayınca. Öyle soylediler.

Ve en azından oy versinler diyolar.

Hadi iyi günler

Summer Love - SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin