10~

64 6 6
                                    

Şu sıralar Sunoo'ya çok küfür ettirdigimi bu yüzden ficim softlugunu masumlugunu birazcık🤏 kaybetmeye başladığını dusunuyorum. Sizce de öyle mi yoksa güzel mi gidiyor.

Bide sanki bu küfürlerle beraberinde Sunoo birazcık 🤏 sapiklasti gibi sanki.

Ama ben böle olsun istememiştim. Ben böle masum, soft, tatlı bı fic istemiştim.

Ama şimdi yazın o sıcağında Riki de haklı soyunmakta. Şimdi gidip birde balkonda öle durunca dürüst olun ki sadece Sunoo değil sizde bakardınız. Haksız mıyım? Riki bide yani.

Yorum yapın, yorumlarınız beni mutlu ediyor.

İyi okumalar kelebeklerim.

Ay size kelebeklerim dicem. Karar verdim bundan sonra renkli kelebeklersiniz. 🦋 🦋 Benim kelebeklerimsiniz, desem şimdi çok mu şey yapmış olurum.

İyi okumlaar kelebeklerimmmm...
_____________

O orospular ben onlara bağırdıktan sonra ne diyo bu bakışıyla uzaklaştılar. Beş dakika falan sonra halam geldi. Uyudu, bizde abur cubur tıkınmaya başladık. Hoon'un kardeşiyle benim kardeşim annemin olduğu evde kalıyorlar. Bu yüzden o sevimsiz suratı sadece havuza girdiği zaman görüyorum. Sevimsiz dediğime bakmayın kardeşimi çok severim ben. Canım kardeşim, her şey sevdiğim için, sevdiğim için gece onu yastıkla boğma planları yapıyorum. Tamam abartmıyım şimdi, boğmayı falan düşünmedim ama tehdit falan edip o tehditlerin yarısını falan gerçekleştirdim. Kendisi malum çok uslu neyi nerde konuşması gerektiğini bilen biri olduğu için beni kesinlikle rezil etmiyo vezir ediyo. Tabi ya maymun gibi davranışları yok kesinlikle. Çok seviyorum ben kardeşimi. Her neyse...

Riki ve diğerleri üzerleri çıplak bir biçimde hep beraber balkonda otururken bizde karşılarında tıkındık. Riki benim kızlara bağırdığımı duymamış olacak ki daha bir şey demedi.

"Ay şu çocuğun tipine bakınnn."

Diyerek elindeki telefonu bize doğru gösterdi Hoon.

"İy."

"Gerçekten iy Hoon. Jake varken bu mu yani?"

"Ondan göstermedim lan. Tipe bak iy yani keko olursunda bu kadar olmazsın."

"Havalı zannediyo bide kendini, bı fotoğraftan bile egosunu hissedebiliyorum yani!"

"Şu saçtaki çiziklere bak sanki dersin şey. Sen Suga mısın da sana yakışsın saça çizik."

"Bide sınıfta elinde tesbihle geziyo. Lisenin başında içki, sigara ne varsa içiyordu. Bide bunu havalı sanarak Instagram hesabına story atıyordu."

"ĞEMVPSLDŞDMEJEKLFLEMDKEKEODJROSKCLĞŞW"

"Bizde de öyle bı tip var. Sanki dersin aşiret ağası. Sırasına bir yayılıyo, elinde tesbih... WĞÖDDPDJDLCMPDMMDLFXLFLPSL"

"Onu bunu bırakın bizde uzi traşı yaptıran var. ĞWŞFŞWXÖDŞWKPDNSLSNPWÖXPEWĞDLĞWÖDPWİSÖXĞQŞQÖĞQQŞXMAŞSÖPSWMCPNICISPÖAIRĞWNĞÜÜÖSLXPSL"

"Ay bide şu varya, iyiki bı fotoğraf cekinmis. Tiktok Instagram her yerde bu fotoğrafı var. Anladık knk On Temmuz Mahallesindesin."

Riki'den bir mesajınız var.

Riki
Neye kahkahalarla gülüyorsun böyle

Sunoo
Neye kahkaha atıyormusum ben

Riki
Bende sana soruyorum ya iste
Neye kahkaha atıyorsun diye

Sunoo
Neden soruyorsun

Riki
Sadece seni bu denli güldüren seyi merak etmiştim
İstemiyorsan boş ver

Sunoo
Bizimkilerin sınıfındaki tiplere guluyom
Cok komikler

Riki
Nesi varki bu kadar komik

Sunoo
Şey simdi soyle
Biri bı fotoğraf cekinmis her yerde o fotoğrafı paylasmis
Başka fotoğraf yok bir tek on temmuz mahallesi tabelası onundeki adidas giymis kafasini one doğru hafif eğip korkutucu oldugunu dusundugu yüz ifadesi ile kameraya bakiyo
(Gerçek bir hikayeden alınmıştır. Bizim ESKİ sınıfındaki uşak bu. Tamamen ondan esinlendim. İy. Bide kendine edit yapiyodu özellikle bu fotografa)

Riki
Hmmm
Başka

Sunoo
Biride saclarina uzi trasi yaptirmis

Riki
Ksnxisnsksnsjdhan
Uzi trasi ne ya
Saçlarının yarısını kesip kel kalindaca uzi trasi derler

Sunoo
Aynen o ne öyle iy
Allah'ın kekolari
Hyair yani tamam keko olun ama keko olun yani
Onların yaptıkları kekolukdan çıkmış maymunluga dönmüş
(Laf etmeyin sadece biraz abarttım kekolarla bir sorunum yok)

Riki
Aynen
(00.58)

Riki
Şey
(01.00)
Benim olana dokunmaya cüret ederseniz diye başladıgin cümlede benim olandan kastın neydi

Sunoo
Sanirimgotun sıkıştı Sunoo /
Şey orda
Aslında
Şimdi
Şöyle
Ben
Orda
Benim olana derken
Benim olan şey
Heh
Benim olan şey peluş oyuncağım
Benim bı peluş köpeğim var
Onu demiştim ben
At yalanı sikerler inananı/
Hee hyung dur bı/

Riki
Anladım

Sunoo
Neyi

Riki
Senin olanın peluş oyuncak olduğunu
Keşke bende senin olsam/

Sunoo
Tamam

Riki
Görüşüruz o zaman

Sunoo
By byy 😘
Ay kusura bakma arkadaşlardan alışkanlık olmuş

Sunoo çevrimdışı

Riki
Ne kusuru canım/
Keşke arkadaşlarından değil benden alışkanlık olsaydı/
Ay dur/
Hayır alışkanlık falan olmasın/
Gidip saçma sapan kişilere öpücük atarsın bide/

Riki çevrimdışı

________________

Kelebekler güzelliklerini göremezler ama çok guzeldirler. Umarım bir gün kelebekler gibi özgür olursunuz.

Ay edebiyat yaptım. Kuzenim böle şeyler dediğim zaman bana edebiyat yapma der. Ğwöxşsdlşsdşd neyse düşüncelerinizi paylaşın ki bileyim. On kişi okuyorsunuz biriniz bile düşüncelerini yazsa yeterli benim için sadece yazılarımın nasıl olduğunu merak ediyorum.

M

esela nereyi beğenmediğini nereyi beğendiğinizi, mesela özellikle şu yer çok komikti dediğiniz yerler veya şurada ne dediğini anlamadım dediğiniz yerler yada şu kişinin şu davranışı böyleydi bu böyleydi falan.

Hadi bakım by byyyy😘 öpüldünüz

Summer Love - SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin