11~

56 5 1
                                    

Eveetttt kelebeklerim nabersiniz
😉
👉 👚👉
👖
👡👡

Ehehe nasıl sanat yaptım ama

Tekrar güzel bir bölüm ile karşınızdayım.

İyi okumalar kelebeklerimmm... 🦋 🦋

_____________

Sabah kahvaltıdan kalktığımız gibi kendimizi havuzda bulmuştuk. Ama benim hiç gidesim yoktu. Bütün gün evde uyuyabilecek derecede yorgun hissediyorum. Normalde sabahın beşinde de uyusam birinde de uyusam böyle olmazdım.

Neyse ne. Biz şu an havuzdayız karşımda parıldayan gözlerini bana dikmiş bakan bir Riki ve yanımda şezlonga uzanmış telefonuna bakan bir annem var. Havuza girmek istiyorum, Riki'nin yanına gitmek istiyorum. Ama annem görürse bir sürü laf edecek, belki parti yapar sonunda arkadaş edindim diye. Sanki çok anormal bir şeymiş gibi... Riki'yle tanışmak isticek, rezil edecek gine beni.

Tamam bunları düşünmeyi bırakmalıyım. Telefonumu elime alıp mesajlara girdim. Riki'nin ayarlarına girip ismini değiştirdim. "Haşmetlim"... Sonra ona baktım, parlak gözleri hâlâ beni inceliyordu. Daha çok yüzümü.

Haşmetlim - Sunoo

Sunoo
Öyle bakmaya devam edersen annem beni sorgulamaya baslicak

Haşmetlim
Nasıl bakiyor musum

Sunoo
Parlayan gozlerinle yicekmis gibi

Haşmetlim
Benim gözlerim parliyo mu

Sunoo
Evet ama konumuz bu değil
Bana öyle bakma
Hatta hiç bakma

Haşmetlim
Önümde sen varken nasıl bakmiyim

Sunoo
Orasinida sen düşün
Beni alakadar etmiyo

Sunoo çevrimdışı

Haşmetlim
Bak sen şu işe
Ben düşündüm ama bulamadım
Sonuçta önümdeki sensin
Yani bakmaya devam edicem

Haşmetlim çevrimdışı

"Sunoo, Riki sana bakıyor."

"Farkındayım ve eğer biraz daha bakarsa muhtemelen annem beni sorgulamaya başlar."

"Ehehe"

Hoon bana annemin görmeyeceği şekilde bana sessiz şekilde kapak yaptı. Bende ona fısıldayarak karşılık verdim.

"Hoon o kapağı bir yerlerine sokarım senin."

"Sıkıyorsa sok."

Ardından herkesin duyabileceği bir tonda konuştu.

"Hadi havuza girelim."

"Hadi!"

"Won. Sakin."

Of istemiyorum o boneyi takmak ya! Çirkin oluyorum. Tam çocuğun dikkatini bu denli çekmişken bone takıp ona en çirkin halimi gösteremem.

İstemeye istemeye boneyi takip hala bana bakan gözler yüzümü göremesin diye arkamı dönüp atladım. Ne kadar salak olduğumu sorgulamayın yüzümü göstermek istemiyorum.

Göz ucuyla ona baktığımda kendiside bonesini takmış havuza giriyordu. Ya bı insan boneyle bile yakışıklı olur mu ya? Bu nasıl bir insan? Kahretsin bu tarafa yaklaşıyor. Gelme, gelme, git. Annem görecek. Onun lafını çekemem. Git. Git lan! Git! GİT! GELME!

_________________

Nasıl ama?

Güzel olmuş mu?

Summer Love - SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin