Ehehe, iyi okumalar bebiklerim😚
__________
Yaklaşık iki saattir çocuğu kesiyorum ve o bana daha bir kere bile bakmadı. Çok sinirliyim. Gerçekten hem çok sinirliyim hem çok üzgünüm. Of tamam çirkin olduğumu biliyorum ama insan bir kere bile dönüp bakmaz mı ya.
Onlar havuz kapısından içeri girdiğinden beri bir kere bile bakmadı bana ya. Ben o kadar çocuğu kestim, dikkatini çekerim diye bizimkileri bağıra bağıra boğmaya falan çalıştım, değişik şekillerde havuza falan atladım hatta o ara yemek bile yedik havuz başında. Yani yemekten kastım meyve ama sonuçta yedik. Ama çocuk bir kere bile dönüp bakmadı amk.
Of neyse bakmazsa bakmasın banane, sanki ona kaldım.
OF ONA KALDIM AMK, SANKİ BASKA YAKIŞIKLI VARMIŞ GİBİ... Ama çocuğu tanımam lazım o kadar vakittir yakışıklı yakışıklı diyorum ama gidip piskopat, öküz, romantizm özürlüsü çıkarsa yakışıklı makışıklı dinlemem.
Gidip ablaya selam falan mı versem? Bizimkilerin hepsi telefona bakıyor ben gidip selam versem kimsenin ruhu duymaz. Hadi gidip selam vereyim.
" Abla, merhaba. Beni hatırladın mı? Ben tam karşınızdaki dairedeyim. Balkonlarımız karşılıklı."
" A evet, hatırladım. Sunoo'ydun sen dimi geçen sene tanışmıştık."
" Evet, Sunoo ben."
" Ay dur seni kardeşimle tanıştırıyım. Bu sene geldi buraya. Geçen sene konuşurken bahsetmiştim."
"Evet hatırlıyorum."
" Riki, bebeğim gel buraya. Bak bu Sunoo, yaşıtsınız tam karşı balkonda onlar oturuyor. Tanışın hadi."
" Abla tanışırız o kolayda. Sen bana bebeğim demeği bıraksan mı? Ben bebek falan değilim."
" Evet evet değilsin."
Benim kulağıma doğru eğildi ve fısıldadı bu sefer.
" Aslında tam bir bebek."
Sonrasında ise kıkırdadı. Bende kıkırdadım. Çocuk bana döndü ve elini uzattı. ( yani sole yaptı 🤝böle olmasi için uzattı elini işte anlayabildiniz mi?)
"Merhaba, ben Nishimura Riki, ama arkadaşlarım bana Niki derler."
" Ben Kim Sunoo. Arkadaşlarım bana çilekli ekler derler."
Çocuk kıkırdadı.
"Çilekli ekler, tatlıymış. Saçlarınla uyuyorlar. Pembe pembe..."
Oha. Çocuk. Bana. Resmen. Tatlı. Dedi. Oha. Sen kendine bak lan. Sensin tatlı. Ay dur kafayı yedim.
_______
Bebiklerimmm nasıl gidiyor?
Bide şey, ben bu Sunoo'nun saçını başta hangi renk dedim hatirlamiom ama pembe.
Timam mi?En azindan okurken keyif aldığınızi düşünüyorum yani çok sıkmadıgimi.🥺
Neyse bebiklerim hadi byy😚😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summer Love - Sunki
FanfictionYaz tatilinde kuzenleriyle küçük, yazlık bir ilçedeki yazlık sitelerindeki evlerine gelen Sunoo her yaz olduğu gibi sitedeki erkeklere bakarken gözüne yurt dışından ablasının yaşadığı ülkeye tatile gelen Nishimura Riki takılır. Düz yazı olcak ama il...