EHEHE Yazdim bisiler
________
3 gün oldu... O çocuğu red etmemin üzerinden tamıtamına üç gün ve ben hala Riki'yle konuşmadım. Gerçekten hiç konuşmadım. Bizimkilere azıcık ajitasyon yaptım, göz yaşı falan döktüm ve havuza girmeyecegime ikna ettim. Iki gündür gitmiyorum. Zaten bu gün havuzun temizlenme günü. O havuzda yüzerken onu izlerim gizlice. Daha çok kenarda oturdu ama yinede izledim ben onu. Sürekli telefonuna baktı ve yüzü düşüktü. Bunun sebebi muhtemelen benim çünkü üç gündür ne mesajlarına ne aramalarına geri dönüyorum ne de balkona çıkıyorum. Hatta üç gündür dışarıya adımımı atmadım.
Onunla konuşmak istiyorum. Evet. Ama ne konuşacağımı bilmiyorum. Şunu biliyorum ki eğer bunu fazla uzatırsam sonu kötü biter.
Şu an akşam ve ben yine salonda yatmış bacak bacak üstüne atarak telefona bakıyordum. Daha doğrusu mesajlarına bakmamak için brawl stars oynuyordum. Kendimi buna zorluyorum çünkü bakarsam görüldü atmak durumunda olacağım için ve bunu istemediğim için instagram ve WhatsAppa bile girmiyorum.
Neden mi görüldü atmak zorundayım? Çünkü ona söylemek istediğim şeyleri söyleyemiyorum ve- Of bilmiyorum!
Uyumak istiyorum ben. Gidip içeriye yatacağım. Son üç gündür olduğu gibi...
<~~~~>
Gözlerimi yavaşça açtığımda başımda yarı çıplak bir şekilde bekleyen Riki'yi görmem bir oldu. Hava fazlasıyla aydınlıktı ve belki de öğlen bile olmuştu.
Panikle kafamı kaldırıp odaya baktım. Kapı kapalıydı ve başka kimse yoktu. Riki'yle göz göze geldim. İkimiz de konuşmadık önce fakat sonra boğazımı temizleyemedigim için hırıltılı çıkan sesimle:
"Saat kaç?"
"On iki."
"(Boğaz temizleme sesi) Teşekkürler."
Duvara yaslı yataktan dogrularak kalkmaya çalıştığımda Riki kolunu duvara koyarak beni köşeye kıstırdı. Başka biri olsa ortalığı yıkabilirdim ama ona sesimi çıkaramadım.
"Neden üç gündür mesajlarıma cevap vermiyorsun? Neden üç gündür beni görmezden geliyorsun? Neden üç gündür benden kaçıyorsun, beni görmemek için evden dışarı bile çıkmıyorsun?"
"Riki... Şey..."
"Maden sen gelmiyorsun ben gelirim dedim ve Burdayım. Benden Neden kaçtığını söyler misin?"
"Şey..."
"Sunoo, güzelim, söylemek istediğin bir şey varsa çekinmeden söyleyebileceğini biliyorsun değil mi?"
Usulca kafamı salladım. Ama napabilirim utanıyorum ve korkuyorum. Aramızdaki ilişkinin bozulmasından vesaire.
"Güzelim, anlatmak istediğin bir şey varsa seni seve seve dinlerim."
Ona hiç bir şey söylemeden direk başladım konuşmaya.
"Önceki günlerde... Bir çocukla tanıştım ve ona telefon numaramı verdim. Daha sonra yazdı bana ve konuşmaya başladık. Çok değil, iki gün falan belki konuştuk. Daha sonra bana yazdığı çok güzel bir şiirle duygularını söyledi ve "sevgilim olur musun?" dedi."
"Sen ne dedin güzelim? Yoksa artık benim değil onun güzeli misin?"
"Hayır. Ben onu red ettim. Onu istemiyorum. Ama istediğim kişi bana onun gibi bir adım atmıyor, atamıyor belkide."
Riki'nin biraz yüzü düşmüş gibiydi.
____________
Olmuş mu??? Oy verip yorum yapar misinizzzz lutfennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summer Love - Sunki
FanfictionYaz tatilinde kuzenleriyle küçük, yazlık bir ilçedeki yazlık sitelerindeki evlerine gelen Sunoo her yaz olduğu gibi sitedeki erkeklere bakarken gözüne yurt dışından ablasının yaşadığı ülkeye tatile gelen Nishimura Riki takılır. Düz yazı olcak ama il...