12~

60 6 5
                                    

Nabersiniz kelebeklerim?

Şimdi çok önemli bir şey sorcam, ölüm kalım meselesi.

Dokuzuncu sınıfın ilk günü okula formayla mi gideyim, serbest kıyafetle mi?

Bu kadardı, cevap vermeden geçmeyin çünkü gerçekten çok önemli. Eğer okula formayla gidersem bana dönüp enayi gibi firma giymiş derler mi, bence derler ama eminde değilim. Anam formayla gidersin dedi.

İyi okumalar kelebeklerimm...

__________________

Git lan! Git! GİT! GİT! GELME!

AAAĞĞĞ! Annemin sorgusundaan nasıl kaçağım şimdi? Gir gir, gir dibime. Uzak kaldın ya az daha geleydin.

"Merhaba Sunoo."

"Merhaba Riki."

Boş boş birbirimize bakıyorduk. Her ne kadar boş desemde bakmayın boş dememe. Annem yüzünden doya doya bakamıyorum ki.

"Lan Sunghoon, gel bı tür yarış yapalım. Bakalım kim kazanıyor. Gerçi kesin benim arkamdan bakarsın ama yinede deneyelim."

Bu konuşan Jake'di durup dururken Hoonla ne derdi var ki. Ayrıca Hoon Jake'i geçer bı kere.

"Tamam lan, hodri meydan. Geldim nerden nereye yarışacaz."

Hoon Jake'e meydan okuduktan sonra bende Riki'ye döndüm.

"Bence Sunghoon alır."

"Jake de iyi yüzer ama."

"Sunghoon yarışlarda dereceler yapıyordu, sadece iyi yüzümüyor yani."

"Hmm, bilemiyorum. Jake de çünkü gayet iyidir."

"Tamam, dur da şunları izleyelim."

Yarış tam bitmek üzereyken eccük önde olan Jake yavaşlayınca çaktım olayı. Jake normal şekilde devam ederken durup havuzun bitişine yürümeye başladı. Bı dikkatli bakınca bilerek yaptığını anladım. Ve dile getirdim.

"Bilerek durdu."

"Fark ettim."

"Aralarında bir şeyler oluyor."

"Bencede..."

"Oğlum, bu kim?"

Annem sırıtarak bize yaklaştığında dedim, aha boku yedik. Ardından havuza girip yanımda durdu.

"Kimse."

"Sohbet ediyordunuz ama? Arkadaşın mı?"

"Hayır. Kimse. Tanımıyorum."

"Oğlum ben sana demiyor muyum tanimadigin insanlarla konuşma diye? Bu kim, madem sohbet ediyordunuz ben tanışayım o zaman."

Annem, ona bakan Riki'nin yanına gidip konuşmaya başladı.

"Merhaba oğlum. Adın ne?"

Annem hâlâ sırıtıyordu, beraberinde Riki de sırıtıyordu.

"Merhaba annecim, Ben damad- Nishimura Riki."

Lan, ne diyodu orda duyamadım. Tekrar şöyle lan Riki.

"A, sen Japonsun. Buraya kimle geldin? Ben sitede hiç Japon birini görmemiştim."

Summer Love - SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin