Kendimle ilgili şey anlatcam isteyen geçebilir.
Ay bu gün misafir gelecekti. Ben düşündüm ne giysem diye sonra dedim bı çılgınlık yapıp elbise giyeyim. Gittim elbiselerine baktım, begenenedim. Sonra aklıma kinada giydiğim elbise geldi. Anamın dolabından onu aldım onu giycem.
Kuzenim şey dediydi kinada bana, mafya karılarına benzemişin. Simdi hoşuma gitmedi değil, gitti. Ama iyi birsey mi bilemiyorum. Ama bı mafya karısı olup adamları kursundan geçirmek veya böyle büyük davetlere katılıp zengin zengin Gucci prada channel vb takılmak çokta kötü bı fikir değil, aksine hayallerimden biri ama sadece benzemişin diye öyle olmicagi için üzülüyorum. Keşke mafya kasiri olsam.İyi okumalar bebeklerim.
____________
Gece hala Riki beni sallarken annem aradı. Bu saat olmuş hala nerdesiniz diye. Anam, canım anam, çilkekeş anam... Hee hyung resmi olarak yetişkin ve sen hala gecenin on birinde (11.00) bize nerde olduğumuzu soruyorsun ki sanki barlarda, pavyonlarda geziyormuşuz gibi. AMA BİZ, biz kapının önündeki çocuk parkındayız.
Her neyse daha sonra diğerleriyle vedalaşıp, biricik annemin zoruyla, eve döndük. Ama annemle karşılaşmadık çünkü o diğer evdeydi. Şimdi sıra üçe kadar balkonda oturmakta. Bu yüzden abur cuburlarımızı hazırlıyoruz. Tabi halam şu an öbür tarafta. Dur şimdi yanlış anlaşılırım birde. Halam ölmedi, diğer taraftaki eve gitti.
Ve geldiği gibi uyur bu yüzden balkonu görmez. Ama biz yinede balkonun köşesine koycaz abur cuburları, halam uyuyunca da geri masaya çıkartcaz.
"Ulan, kolayı çıkarttık bardaklar ortada yok."
"Ulan Hee, ben dedim ya sana bardakları çıkart diye."
"Ben hiç hatırlamıyorum öyle bir şey Hoon."
"Kesin kavganızı. Haşmetlim ve diğerleri balkonda."
"Jake de orda mı?"
"Diğerleri dedi ya salak."
"Hoon, bakıyorum Jake'i soruyorsun. Zaten bu gün gözlerinle yedin çocuğu!"
"Bağırma lan, sesin sitede yankılanıyor. Çocuk duyacak."
"Çocuk balkonda değil, nasıl duysun?!"
"Biraz önce ordaydılar."
"Demek ki içeri girmiş."
###
"Hanımlar duydunuz mu, biri birini gözleriyle yemiş."
"Duyduk Hatçe, kim ki bunlar acaba?"
"Kesin Fatma'nın torunlarıdır. Benim gız telefonda konuşurken duyuverdiydim. Erkek orosbusu dediydi o uşak için için."
###
"Duycağı varsa duymuştur şimdiye kadar zaten."
-bildirim sesi-
Şu internetçiler neden geceni- Riki?
Bana neden mesaj atsın ki?
Riki - Sunoo
Riki
Sunoo napıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summer Love - Sunki
FanfictionYaz tatilinde kuzenleriyle küçük, yazlık bir ilçedeki yazlık sitelerindeki evlerine gelen Sunoo her yaz olduğu gibi sitedeki erkeklere bakarken gözüne yurt dışından ablasının yaşadığı ülkeye tatile gelen Nishimura Riki takılır. Düz yazı olcak ama il...