15~

41 1 0
                                    

Arkadaşlar uzun zaman sonra (iki ay) tekrar karşınızdayım. Bundan sonra yeni bölüm yazmam yine iki ayımı alabilir. İlhamımı buldum ama şu an başka bir konu üzerinde çalışıyorum bundan sonra onun ilk bölümünü yayinlicam ve ona her gün yeni bölüm gelecek. Muhtemelen sonu olmicak. Yada üzücü bir şekilde bitcek. Veya bir yerde artık devam etmicek ve bitircem.

###Her neyse sonuç olarak yeni bölümün gelmesi iki ayı bulur. Hadi kelebeklerim öpüldünüz.###

Bu arada sona koyduğum notu okuyup birde oy verip yorum yapar mısınız? Belki yazma hevesim çoğalır. Ben ceza ile değil ödül ile yapan biriyim.

_______________

"Aaağğğğ! Naneli çikolatalı dondurma!"

Tabiki bunu dememle hepsinin yüzü düştü, Riki dışında.

"Tabiki öyle, sevdiğin için aldım."

"Sonra biz birbirimizin değiliz, görüyoruz..."

Eğer Hee hyung benim kulağımın dibinde bunları söylemeseydi duyamazdım. Sağ olsun ki kulağımın dibinde söyledi.

"Teşekkür ederimm... En sevdiğimden, nerden bildin ki?"

"Önceki gün sohbet ederken söylemiştin."

"Ay öyle yapmıştım di mi? Kkk, sen nerden hatırlıyorsun ki?"

"Ben seninle ilgili her şeyi hatırlıyorum."

LAN BURDA FEELS GEÇİRMEME SANİYELER KALDİ SİZ SIRITARAK EKRANA BAKIYORSUNUZ. NE DİCEM BEN BUNA YAA... Derken Riki elindeki dondurma kutusunu bana uzattı ve bende beklemeden kaşığımı çekinerekde olsa anında kutuya batırdım ve aldığım gibi dolu olan kaşığı ağzıma götürdüm. Tabi Riki bunu mutlulukla izliyordu. Ağzımdakini bitirirkene doğru tebessüm ettim Riki ise buna karşılık sırıttı. Evet sırıttı. Ve bu ben kutuyu yarilayana kadar sürdü. Bir ara Riki'ye de yedirmeye çalıştım ama Riki "Hayır sen ye, sana aldım bunu." Diyerek reddetti.

Denize falan girdiler, Riki ve ben dışında. Riki ben yalnız kalmayayım diye benimle oturup sohbet etti. Sonra denizden çıktılar, bir tur daha yemek yediler ve eve gittik. Banyolar yapıldı ve şimdi ise parka gitme vakti ama ben hem allığımı hem glossumu bulamıyorum. Son çare Hee hyunga sormaktı.

"Hee Hyung benim glossumu ve allığımı sen mi aldın."

Şeklinde ortaya konuştum. Ordan Jungwon atladı.

"Ben almıştım... "

Dedi mahçup bir gülümsemeyle ve elindekileri bana uzattı.

"Oğlum, yarım saatten beri ben bunları arıyorum ya! Sendeyse neden vermiyorsun?"

"Kullanıyordum. O yüzden vermedim! Sende hemen kızıyorsun."

"Kızarım ben."

"Of! Yedik sanki."

"Yicektin belki nerden bilcem."

______________

Bana rp yapmayı ogretebilecek bir Allah'ın kulu var mı? Rp ortamına girmek istiyorum da.

Summer Love - SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin