6 ~

60 7 3
                                    

İyi okumalar bebeklerim.

Hatam varsa af görün...

_________

Banyodan çıktıktan sonra üzerimi giyip havlumu asmak için balkona çıktım. Benimki hala yüzüyor. Omuzlara bak... Haşmetlim benim. Çaktırmadan bakmaya çalışıyorum burdan gözlerimi görebilir mi? Umarım göremez. Yada görsün, evet evet görsün.

Havlumu mermere serip içeri geçmek amacıyla sinekliği açtım ve içeri adımımı atıp geri kapattım. Tabi kapatırken ona bakmayı da ihmal etmedim. Balkona bakıyordu. Yani ciddi anlamda bizim balkonumuza bakıyordu.

Tamam şimdi bunu görmemiş gibi yapıp içeri kaçmaca. Ehehe

"Hadi noodle yapalım!"

Jungwon bacaklarını kırıp vücudunu geriye yatırmış ve tek elini yumruk yaparak yukarı kaldırıp coşkuyla bağırdı, yani sayılır.

Bende aynı şekilde, aynı ses tonuyla bağırdım.

"Eveeet!"

Hemen arkamızdan ise banyonun önünde belinde havlusuyla Sunghoon da evet diye bağırdı.

"Çık surdan öküz! Yarım saattir seni bekliyorum."

"Aman iyi be! Gir."

Sjwjdbsinsid Hee hyungun Sunghoon'u geçmek için sinirle sağa doğru ittirip sonrada banyonun kapısını çarpması çok komik. Tekrar görmek istiyorum. Skdjkxndkdzjebdjesndnkdxnjd...

"Ya Hoon git üzerini giy ya! İyy."

#######

"Of ne güzel yapmışım. Ellerime sağlık."

"Hee, yapmışsın yapmasına ama çok acı bu nedir ya!"

"Tatlı mı olcaktı Hoon?"

"Bu kadar acı olmasından iyidir Seung."

"Hyunglarım boşu boşuna kavga ediyorsunuz. Susun!"

"Bakın Won ne kadar doğru konuşuyor, susun!"

Dedim ve dememle Hee ve Hoon'un oflamasını duydum.

Sonrasındaysa Hee hyung her gün sorduğu soruyu tekrar ortaya attı.

"Bu akşam parka çıkacak mıyız?"

"Evet?"

"Bu akşam çıkmayalım."

Bahsettikleri park sitenin hemen önündeki düğün salonuyla site arasında kalan parktı. Arada düğün olduğunda falan gidip müzik dinlerdik. Sahildeki marketlerden çekirdek ve kahve alıp...

Bu sefer ben konuştum.

"Bence gidelim."

Jungwon'da beni onaylar şekilde heyecanla dikleşip kafasını aşağı yukarı salladı.

Hee hyung da ağzı dolu şekilde konuşmaya çalıştı.

"Ovot godolom."

"Hava az daha kararsın öyle çıkarız."

Hee hyung ağzında ki yemeği bitirmiş olcak ki kafasını öne çıkarıp milim milim, aşağı yukarı doğru sallayarak konuştu.

"Hoon, zaten hazırlanıp çıkana kadar hava kararır."

"Of tamam o zaman. Şurayı toplayalım da hazırlanalım."

####

"Hyung benim rujumu nereye koymuştun?"

"Ne bileyim ben!"

"Ne bagırıyorsun be!"

"Off!"

En son rujumu Hee hyunga vermiştim. Çantama mı koydum acaba?

Hayır. Burda yok. Lan! Bunu aynanın önüne kim koydu

########

Sahilde ki marketlere doğru yürümeye başladık.

Marketlere varana kadar kimse doğru düzgün konuşmadı. Sonrasında ise sırayla üç tane marketi teker teker dolaşıp sonuncusundan çekicek ve kahve alıp parka doğru yürüdük.

Genelde tek olduğumuz parkta bu sefer yanlız değildik. Tabiki arada düğünler yüzünden başka kişiler veya bizim sitedeki çocuklar gelirdi fakat bu sefer gerçekten tanıdık yüzlerle karşılaşmak beklenmedikti.

__________

Nasılsınız bebeklerim?

Telefonum bozulduğu için bölüm atamadım. Kuzenimin telefonundan yazıyorum bu yüzden bölüm gecikti.

Yorum yapın lütfen.

Ve bu Türkçe klavyeyi ben kullanamıyorum. Cok zor. Neyse hadı by

Summer Love - SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin