6. Rész

477 27 0
                                    

Álmomból a csengő ébresztett fel, mert valaki durván ráfeküdhetett annyira beakart jönni reggel 7 órakor.
Nagy dünnyögve de felkeltem és sétáltam az ajtóhoz, az ajtót kinyitva egy buzgó mócsing Jimin állt rózsaszín hajával, ezek szerint annyira rápörgött a mai találkozásra hogy elment a fodrászhoz is. Félig ébren félig még álmodva invitáltam volna be, ha Ő nem tette volna meg magától, néha olyan érzésem van, hogy Ő is itt lakik, annyira ismeri a járást.

Amíg próbáltam összekaparni magam, addig Jimin helyet foglalva a konyhában kezdett el nekem beszélni hogy mennyire várja a mai estét.

- TaeTae, fontos kérdés! Mit fogsz ma felvenni? Mert azért valamennyire jól kéne kinézned ma, nem gondolod? - Kérdezte hatalmas mosollyal az arcán.
- Chim, fogalmam sincs, majd együtt megnézzük a szekrényembe mik vannak. - Tudtam volna le ennyivel az egészet, de tovább folytatta.
- Tudom milyen ruháid vannak, szóval az lesz a legjobb ha elmegyünk és gyorsan nézünk valami kis vagány cuccot. - Pattant fel a székből. Ez a kijelentése kissé sértő volt, ugyanis nem hiszem hogy annyira gázak lennének a ruháim, de ha szerinte ez kell akkor legyen, sosem álltam le vele vitatkozni ilyen téren, Ő tudja hogy milyen a jó stílus, ez látszik rajta.
Megadóan mentem bele, így miután átöltöztem, beültünk Jimin kocsijába és útnak indultunk. Az út alatt mikor volt ideje, folyamatosan méregetett, nem tudtam miért, de már nagyon zavart.
- Jimin! Miért nézegetsz? - Kérdeztem tőle.
- Jaaaa, semmiért, csak próbálom kitalálni milyen ruhát kellene venni neked, hogy mi állna jól. De neked tulajdonképpen minden jól áll. - Mondta.
- Nem kell túlózni Chim. - Forgattam meg szemem.
- A hajaddal is kezdeni kell valamit, mondjuk befestethetnéd. Igen, ezt is ma megcsináljuk. Bomba leszel, hátha Jungkook felfigyel rád. Biztos vagyok benne hogy nem a semmiért kérdezte meg tőled hogy mennél e. - Mondta Jimin egy hatalmas mosoly kíséretével.
- Miért figyelne fel rám? - Kérdeztem értetlenül.
- Ugyan már Tae.. Ha valakinek nem tetszik az illető akkor nem hívja el hogy találkozzanak. - Magyarázza. - Jó, nem csak ti lesztek hanem leszünk ott egy páran, de akkor is. Ha nem lennénk barátok még én is rád hajtanék. - Folytatja tovább.
- Szerintem csak rosszul látod ezt az egészet. - Zártam le ezzel az egészet.

Nem sokkal a kis eszmecserénk után megérkeztünk az üzlethez ahova be is mentünk. Jimin karon fogva húzott maga után és egymás után pakolta rám hogy melyik ruha lenne jó számomra. 1 óra múlva már kicsit untam, így kezembe vettem saját ruhám kiválasztását és nagy nehezen de megtaláltam a számomra tökéletes darabot.
Szerencsémre Jiminnek is tetszett így oda mentünk a pénztárhoz és kifizettük a ruhám. Az utunk folytatódott és elmentünk a fodrászhoz is.  Mivel most világos hajszínem van, így a választásom ugyan úgy a világosabb színre esett ami nem más volt mint a szürke.
Röpke 1 óra alatt a hajam is elkészült és miután fizettünk visszaindultunk hozzám. Az út csendben telt, mert ahogy közeledett az idő hogy Jungkook jön elkezdtem egyre jobban izgulni.

Végre haza értünk, belépve az ajtón cipőnket levéve mentünk célirányosan a konyhába, mivel farkas éhesek voltunk, gondoltam összedobok egy kis Rament, nem akartam órákat állni a konyhában és Jiminnek is megfelelő volt. Amíg ettünk rengeteg mindenről beszélgettünk, majd elérkezett az idő.

Jimint magára hagyva hagytam a nappaliba amíg én elkészültem. A hajam beállítottam egy kis sminket is dobtam magamra, és egy fülbevalót is raktam mindkét fülembe. Az összképet látva és jobban belegondolva igaza volt legjobb barátomnak.
Amikor elkészültem megmutattam magam Jiminnek aki csak annyit mondott.
- Ez igen, Jungkooknak a nyála fog folyni. - Nevetett fel hangosan.

- Nem is láttad még, mégis vele szekálsz! Remélem neked is lesz majd ilyen, hogy én is szekálhassalak vele. - Vágtam durcis képet.

Éppen válaszolt volna, amikor csöngettek. Valószínűleg Jungkook az, így indultam az ajtóhoz hogy kinyissam, és egy kicsit behívjam, ha már értünk jött és elvisz.

Légy Az Enyém! || TaeKook ff. BEFEJEZETT||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora