16.Rész

275 16 7
                                    

♧♧ Jung Hoesok ♧♧

Nem tudom kiverni a fejemből Taehynungot amióta megláttam. Valahogy vissza kell hogy szerezzem, kell nekem.
Ha jól tudom aki vele volt az egy jó barátja, és azt hiszem Jiminnek hívják, talán rajta keresztül hozzá tudnék jutni Taehez, ám a probléma ott van, hogy ez nem lesz egy egyszerű menet. Jimin valószínűleg tudhat dolgokat, mert a viselkedése nem olyan volt mint aki nem ismerne, mindenesetre valahogy el kell hogy érjem, hogy Jimin általa megszerezzem Taet. Az én kicsi Taemet...

Össze hívtam embereimet hogy tanácskozásba kezdjek mit hogy csináljanak, elvileg a jard nem tudja hogy Szöulban vagyok, így talán könnyebb dolgom lehet, épp ezért az egyik csapatot a bárhoz küldtem a másikat pedig Tae lakásához, kezdetben csak szaglászni hogy megtudjam miket csinál, kikkel van aztán ha elegendő információkat kaptam akkor ott csapok le Taere ahol a legjobban fog fájni neki. Mert szeretem ahogy szenved, amikor fájdalmat okozok neki. Ez éltet.

Másnap reggel, a csapatom elindult a megbeszélt helyekre, elmondtam nekik, hogy bármit észlelnek vagy látnak azonnal szóljanak. Nem is kellett sok idő mire jött is az első infó. A bárnál rendőrök vannak. Érdekes, biztosan nem miattam, elvégre nem tudhatják hogy itt vagyok... Vagy talán mégis? Biztos ami biztos szóltam az embereimnek hogy amennyire tudnak tisztes távolságban figyeljék nehogy észre vegyék Őket. Pár órával később még egy infót kaptam, Tae barátja valóban Jimin, és legjobb barátok, ez még jól is jöhet. Jött a következő, egy rendőr társaságában látták elhagyni Taet a bárból. Elmondásuk szerint nagyon jól kijönnek egymással, egymás kezét fogva, ölelkezve szállt be a kocsiba Tae mellé. Egy rendőr?! Így kezdem érteni hogy miért hemzsegnek ennyire a bár körül. Valaki tud valamit velem kapcsolatban és az sem kizárt hogy Jimin keze lehet a dologban. Biztos ismerik egymást, de Tae csak lehet neki mondott el bizonyos dolgokat, mert benne bízhat, viszont a rendőrben...hát... abban kétségeim vannak. Résen kell lennem, ha megakarom szerezni óvatosnak kell lennem, ha az embereim hullanak az nem baj, van még kikhez nyúlnom. Meg kell tudnom első sorban a rendőr nevét, kinek a sarja, és mi célt szolgál ott.

Haza érve ismét össze hívva csapatom elmondtam az eredeti felállást, ebből egy tagot aki hű segítőm bármi olyan jellegű dolgokkal kapcsolatban hogy név, lakcím, esetleg telefonszám kiderítése érdekében bármit megkeres számomra nem más volt mint Jackson. Jackson régi barátom, szinte mindenben benne volt amit én elterveztem és véghez vittem.

- Jackson! Lenne egy nagyon fontos feladatom számodra. Megtudtam hogy az én kicsi Tae-em, egy rendőr társaságában van, ki kellene deríteni hogy ki is ez a rendőr, hogy hívják, ki az apja, milyen szerepet tölt be. Ha kérhetem minél hamarabb! - Adtam ki parancsom.
- Azonnal főnök! Rajta leszek! - Válaszolt meghajolva és indult is dolgára.

Ezért szeretek én maffia vezér lenni senki sem mer vissza szólni, vagy csak ellenkezni velem mert tudják hogy az életükbe is kerülhet. Vannak olyan embereim akik sokat tudnak és olyanok is akik annyira nem. Gondosan válogatom össze hogy kiket milyen dolgokra kérek meg. Persze jogosan tehetitek fel a kérdést hogy talán nem bíznék az embereimben? Dehogynem, csak az én szabályaim szerint működik itt minden. Ostobaság lenne ha itt bárki is szembe szállna velem, félelem nincs bennem egy szikra sem, hisz saját magam vagyok a félelem. Ha valakinek nem tetszik a rendszer az mehet innen, vagy élve vagy halva. Itt csupa olyan emberek vannak akik hozzám hűségesek és a saját életükhöz is.

Néhány óra múlva hű barátomat Jackson tért vissza. Remélem hogy jó hírekkel és jutott valamire.

- Főnök! Teljesítettem amit kért! - Mondta határozott hanggal.
- Figyelek, mondd nyugodtan. - Ültem le székembe ezzel Jacksont is erre intve.
- Nos.. a rendőr neve Jeon Jungkook, az apja nevét sajnos nem tudtam kideríteni, ahol Ő van ott mindenki MR. Jeonnak hívja ebből kiindulva nem könnyű kideríteni a nevét. Annyit megtudtam hogy nekik több rendőr kapitányságuk is van, ebből az egyik itt van Szöulban aminek a fia Jungkook a főnöke, Ő irányítja a kapitányságot, amolyan örökség szerű. A fiú gyermekkora óta ebben nevelkedett így nem volt kérdés kinek a nyomdokaiba fog lépni, a tanulmányai kitűnőek voltak, elsőre sikerült neki minden. Viszont ebbe Mr.Jeonnak semmiféle bele szólása sem volt, a fia maga érte el azt amit. Itt ismerkedett meg egy Min Yoongi nevű fiúval aki neki a jobb keze, minden eddigi ügyet ketten oldottak meg sikeresen. Majd az utóbbi időben a 2 fő 4re bővült egy Kim Namjoon és egy Kim SeokJin nevű taggal, akik egy párt alkotnak. Taehyunggal kapcsolatban pedig annyit tudtam kideríteni, hogy abban a bárban találkoztak aminek köszönhető a "kapcsolatuk" hivatalosan nincsenek együtt, viszont Min Yoonginak van egy párja Park Jimin, aki Taehyung legjobb barátja, de ahogy keresgéltem Jungkook nagyon figyel rá, és óvja, amennyit tud vele van. Ennyit tudtam kideríteni. - Fejezte be.
- Nagyszerű, köszönöm a munkád! - Köszöntem meg - Most pedig mehetsz. - Küldtem ki.

Érdekes és hasznos információk, meglátjuk mit lehet kihozni ebből. Az biztos, hogy valakinek nagyon fog fájni, azt még nem tudom pontosan hogy kinek, a lehetőségek száma adott. Vagy Tae, vagy Jungkook, esetleg Jimin, vagy Yoongi, feltételezem a másik két tag annyira nem játszik akkora szerepet egyikük életében sem hogy az fájdalmat okozzon bármelyiknek is.
Mi van akkor ha Taet elrabolom, és ide hozom, biztos időbe telne mire rátalálnának, akkor Jungkook összetörne és sebezhető lenne, bele értve Jimint is. Vagy ha Jungkookal tenném ugyan ezt, akkor a kicsi Tae szenvedne és összetörne a kicsi szíve, de ott van Yoongi is. Ám ha Jimin lenne az áldozat Tae ugyan úgy sérülne ahogy Yoongi is, mivel Ők egy párt alkotnak. Megannyi lehetőség és megannyi fájdalom. A hangjukat hallom mindegyik szerencsétlen fájdalmas kiáltását és a szemem előtt van a szenvedésük. Ahogy mind sírnak és könyörögnek, főleg Taehyung.

Mit csináljak veletek? Legyek kíméletes? Vagy legyek kegyetlen?

Légy Az Enyém! || TaeKook ff. BEFEJEZETT||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang