10.Rész

337 18 7
                                    

🐥 Jimin 🐥

Had mutatkozzam be, Park Jimin vagyok, Taehyung legjobb barátja és egyben bizalmasa, mióta ideköltözött Szöulba azóta vagyunk barátok. A megismerkedésünk nagyon simán ment, sok közös van bennünk az érdeklődési körünk is egyforma, így magától adódó volt hogy nekünk barátoknak kell lennünk.
A szerelemben mondhatni sosem volt szerencsém, valahogy sosem találtam meg azt az embert aki ténylegesen megtudta volna dobogtatni a szívem. Rengeteg párom volt, talán megszámolni sem tudnám, de sosem én voltam az aki félre lépett volna, persze amikor vége lett mindig megviselt a dolog, és Tae volt az aki mindig ott volt nekem hogy feltudjam dolgozni.
Ám a napokban úgy érzem hogy megtaláltam az igazit aki mellett tényleg teljes lehetek, de erről kicsit később.

Taehyung életéről mindent tudok, szerencsémre befogadott a bizalmába így mesélt nekem Hoesokról. Mondanom sem kell, hogy mennyire letaglózott amikor mesélte hogy miket tett vele, és hogy hogyan is bánt vele. Bár addig a napig én Őt sosem láttam csak egy képről amit Tae mutatott, de már akkor sem volt szimpatikus és amikor megjelent a bárban Tae arca egyszerűen megváltozott. Sosem láttam félni még csak rémülten sem, de ez az alak nem lehet kispályás ha ennyire ki tudta készíteni Taet. Jó barát lévén úgy voltam vele hogy kötelességem kiállni legjobb barátom mellett, így a következményekkel nem számolva küldtem melegebb hajlatra az illetőt. A Hobi névből ítélve Ő lehetett Hoesok, és kép alapján beis tudtam azonosítani Őt. Azon is elgondolkodtam hogy írok egy SMS-t Yoonginak hogy jöjjön ide ha esetleg elfajulnának a dolgok, de mivel Taet helyeztem előtérbe így nem tettem.

Miután végre sikerült elküldeni, Taenek mondtam hogy szóljon Jungkooknak de nem akart, amit meg is értek, lehet én se tudnék erről csak úgy könnyen beszélni valakinek. Viszont azt is tudom hogy hogyha Jungkook megtudja akkor Yoongi is ott lesz. Nos igen, itt jön szóba Yoongi. Yoongsal úgy sikerült összejönnünk hogy azon az estén amikor Taet elhívta Kook én is mentem velük, engem az első pillanattól kezdve magával ragadott a menta haja és a mindig álmos tekintete. Azon az estén mindketten ittunk, és együtt távoztunk a helyről, és haza vitt, nem kell túl gondolni a dolgokat, mert nem aludt nálam, viszont számot cseréltünk így elég sokat beszélgettünk és egyre közelebb és közelebb kerültünk egymáshoz. Egyre többet jött hozzám vagy én hozzá, és a végén feltette a kérdést, leszek e a párja. Gondolkodás nélkül vágtam rá a választ hogy IGEN. Egy ilyen férfi mint Ő aki ráadásul még rendőr is, biztonság érzést nyújt, és szerencsémre Yoongi amilyen mogorva ugyan annyira szeretett teljes ember is gondolom ezt az oldalát rajtam kívül még Jungkook ismeri. Távolság tartó, de valahogy mégsem. Mellette tényleg önmagam vagyok, és teljes. Na de vissza a Tae és Hobi szállra. Valahogy rá kéne vennem Taet hogy mondja el Kooknak, meg kell hogy bízzon benne, hiszen hiszem hogy Kook nem olyan mint Hobi, amikor először láttam Jungkookot egyből láttam rajta hogy hogy néz Taere, mi ez ha nem szerelem? Nem koslatna utána hogy haza vigye, és nem nyomozta volna ki a telefonszámát ami azért egy kicsit túlzás volt de hát ez van. Yoongi sosem csinálna ilyeneket szerintem. Vagy ki tudja.

A lényeg hogy valahogy Taeben nyomatékosítanom kellene azt hogy bízzon meg Kookban.

De hogyan?

Légy Az Enyém! || TaeKook ff. BEFEJEZETT||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang