Kapı aralandı.Ve kapı aralığından bembeyaz bir ışık odayı doldurdu.Sonra bir ses fısıldadı:
"Hadi Seyran,senin yerin artık bu kapının ardı."
Seyran anlamıştı;Bu kapıdan geçtiği an geri dönemeyecekti,bu bir sondu.Artık veda vaktiydi.Seyran beşikteki beyazlar içinde olan o bebeğe doğru eğildi ve kucağına aldı.Son kez sarıldı,son kez öptü,son kez kokladı.Sonra yavaşça bıraktı beşiğine bebeği.Ve kapıya doğru ilerledi.Tam kapıdan geçecekken bir ses duyuldu:
"Seyran!"
Yavaşça arkasına döndüğünde elinde bir buket beyaz gülle dikilen beyazlar içindeki Ferit'i gördü.Ferit gülümseyerek yavaşça ilerleyerek Seyran'ın önünde durdu.
"Benimle vedalaşmayacak mısın?"
Ferit elindeki buketi Seyran'a uzattığında,Seyran buketi alarak burnuna götürdü ve kokladı.Gülümseyerek bakışlarını Ferit'e çevirdi.
"En sevdiğimden almışsın."
Ferit ellerini Seyran'ın beline dolayarak kendine çekti.
"Maalesef ki sevgilim senin yanına gelmem uzun sürecek.Bu yüzden bunları yanında götür ki her baktığında beni hatırlayıp özlem giderirsin."
Seyran Ferit'in dudaklarına yaklaşıp fısıldadı:
"O zaman veda öpücüğü?"
Ferit beklemeden dudaklarını Seyran'ın dudaklarının üzerine kapadı ve tutkuylu,hüzünle öpmeye başladı.Seyran'da karşılık vermeye başladı.Tam bu anda zamanı durdurmak istediler.Bu an sonsuza dek sürsün istediler.Ama bu imkansızdan da öte bir istekti.Gerçekleşmesi imkansızdı.Ortama bir saat sesi dolduğunda Seyran Ferit'ten ayrıldı.Ve son kez dudaklarından sözler döküldü.
"Sonsuzlukta görüşürüz Sevgilim.Je t'aime..."
Son kez Ferit'e baktıktan sonra arkasını döndü ve kapıya doğru ilerledi.Tam kapının önünde durduğunda derin bir nefes alarak kapıdan içeri girdi.Sonra sert bir sesle kapı kapandı ve mühürlendi.Sonsuza dek...
(Devamı ilerleyen bölümlerde artık.Şimdilik burası yeter size.)
Her şey bitmişti,Seyran gitmişti.Hem de sonsuza dek...
____________________________
Hepinize selam bebeklerim.Ben Sera!
Bu benim ilk yazışım olduğu için kusurlarımı hoş görün.
Sizleri çok seviyorum ve 1. Bölümü yazmak için gidiyorum.
Kendinize iyi bakın,diğer bölüm görüşmek üzere.Hoşçakalın!🤍
*Bu arada hikaye 2. Sezondan sonrasını anlatacaktır.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını | Je t'aime [TAMAMLANDI]
Misterio / Suspenso*"Je t'aime" Fransızca da "Seni seviyorum" anlamına gelir.* "Bir susun artık!" Aslında kimse yoktu,kimse konuşmuyordu,yapayalnızdı.Kafasını ellerinin arasına alarak omuzları sarsıla,sarsıla ağlamaya devam etti. "Lütfen,susun artık!" Kimse yoktu,kims...