Ferit'le yalıya döndüğümüzde herkes salonda volta atıyordu.
Ferit kaşlarını çatarak merakla sordu:
"Ne oluyor,ne bu haliniz?"
İfakat hanım ve Orhan baba bir süre bakıştılar onların açıklamayacağını anladığımızda gözlerimiz Gülgün anneye çevrildi.Gülgün anne derin bir nefes alarak konuştu.
"Nükhet ve Emre geliyorlar,Londra'dan."
"Ne?Neden geliyorlar?"
"Bilmiyoruz ki oğlum!"
Ferit'e dönerek sordum.
"Onlar kim?"
"Halam ve kuzenim.Gerisini sorma Fıstığım orası çok karışık.Bir anlatırsam işin içinden çıkamayız."
Anlayışla başımı salladığım sırada Latif efendi salona girdi.
"Akşam yemeğine kadar yalıda olurlarmış."
"Tamam Latif efendi."
Latif efendi başını sallayarak salondan çıktığında salonda ağır bir gerginlik vardı.Ferit beni daha fazla bu gergin ortamda tutmak istemediğinden elini belime koyarak:
"Gel biz odamıza çıkalım güzelim."
Beraber odaya çıktığımızda üstüme pijamalarımı giyip makyajımı temizledikten sonra kendimi yatağa attım.
"Off!"
"Ne oldu aşkım?"
Ferit yatağa uzanıp ellerimi tuttu.
"Seyran bak ben yanında yokken Emre ile yan yana gelmeni istemiyorum.Söz mü?"
"Neden ki?"
"Nedenini sorma sadece söz vermeni istiyorum."
"Peki,söz."
Ferit uzanıp alnıma bir öpücük bırakıp yataktan indi ve kıyafetlerin yanına gidip giyinmeye başladı.Bende onu izlerken son günlerin yorgunluğuyla gözlerimi kapattım.
****
Şu an Halis ağada dahil herkesle beraber dışarıda gelecek hala ve oğlunu bekliyorduk.Büyüyen karnım yüzünden beş dakikadır ayakta durmak bile beni öyle yormuştu ki bedenimi Ferit'e yaslamıştım.Ferit'te tabii fırsatı değerlendirip elleriyle beni sarmıştı.
"Bir de onlara özel karşılama komitesi yapıyoruz.Hamile kadın var burada yani sanki bir de hak ediyorlarmış gibi."
Ferit homurdanmalarına hız kesmeden devam ederken susması için dirseğimle karnına hafifçe vurdum.Ferit bunun üstüne beni boynumdan öptü.Kıkırdayıp başımı ona çevirdiğimde bu sefer de dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.
Şu an herkesin ortasında cilveleşiyorduk!
Bir süre sonra yalıya bir araba girdiğinde herkes dikleşti.Arabanın içinden Ferit'in halası ve kuzeni olduğunu düşündüğüm kişiler indi.Ferit'in halası gelip ilk Halis ağanın elini öptü daha sonra arkasından kuzeni de Halis ağanın eline öptüğünde diğerleriyle sarıldılar.Ama hiç birinin hoşnut olmadığı yüzlerinden okunurken Ferit'in halası ve kuzeni bizim önümüzde durdu.Ferit'in kollarından ayrıldığımda halası elini uzattı.
"Nükhet,Ferit'in halasıyım."
Uzattığı eli tutarak:
"Seyran,eşiyim."
Bu sefer bana sarıldığında bende karşılık verdim.Gayet tatlı bir kadına benziyordu,neden sevmiyorlardı ki?
"Memnun oldum Seyrancığım."
"Bende memnun oldum Nükhet Hanım."
Nükhet Hanım bu kez Ferit'e sarıldığında Ferit istemeyerek karşılık verdi.Bu sefer bana Emre elini uzattı:
"Merhaba.O meşhur,Ferit Korhan'ı adam eden eşi sensin demek.Ben Emre ve biriyle tanıştığıma daha önce hiç bu kadar memnun olmamıştım."
Daha dakika bir gol bir sen beni ne kadar tanıyorsunda bu kadar memnun oldun?
İstemeyerek elini tutup yüzüme yalandan bir gülümseme ekledim.
"Seyran.Bende memnun oldum."
Emre'nin gözleri belirginleşmiş karnıma kaydı:
"Hamile misin?"
"Evet."
"Nasıl?Ferit babamı oluyor?Vay be Ferit Korhan'ın büyük değişimi.En son etrafta 'Ben evlenmem,çocukta istemem' diye geziniyordun.Ne oldu şimdi?"
Ferit elini belime atıp beni kendine çekti.
"O Seyran hayatıma girmeden önceydi Emreciğim."
Gerilim hattı;Online.
****
Hepimiz bir yandan yemek yerken bir yandan da sohbet ediyorduk.Yani daha çok Halis ağa soruyor,Nükhet Hanım ve Emre cevaplıyordu.Yemek bittikten sonra Halis ağa odasına çıkmış bizde salona geçip sohbete başlamıştık.
"Ee Seyrancığım bebeğin cinsiyeti belli mi,kaç aylık?"
"Bir kızımız olacak altı aylık."
"Yaa çok güzel.Ama daha çok üç-dört aylık hamile gibi duruyorsun bir sorun mu var?"
"Hamileliğimden önce bazı sorunlardan dolayı kilo kaybetmiştim.O yüzden."
Nükhet hanım başını anladığını gösterir gibi salladığında bu sefer konuşacak başka bir konu bulup ona daldık.Bu sohbet esnasında erkeklerin sesi fazla çıkmamıştı.Saat çok geç olup sohbet de bittiğinde hepimiz odalarımızda çekildik.Ben güzel bir duş alıp yatağa geçtim ve komidindeki kitabı alıp okurken sonra Ferit'te duşunu almış bir şekilde yanıma uzandı ve saçlarımla oynamaya başladı.
"Seyran?"
"Efendim?"
"Nükhet halam ve Emre'yi sevdin mi?"
"Yani halanı çok sevdim ama ne biliyim kuzenine pek ısınamadım."
"Bir şey yapmadı değil mi sana?Ya da bir şey söyleyip canını sıkmadı değil mi?"
"Hayır,hayır.Sadece ısınamadım dedim ya Ferit.Büyütme konuyu hemen."
"Ehh öyle olsun..."
Kitabı komidine bırakıp yönümü Ferit'e dönerek yattım.Ferit eliyle yanağımı okşarken:
"Seyran yatmayalım bence."
"Ne yapalım yatmayıp Ferit?"
"Anlatmamı istediğine emin misin?"
Söylemek istediği şeyi anlayıp omuzuna bir tane geçirdim.
"Ferit iyice azdın sen he!"
"Sadece sana azgınım karıcığım."
"Öyle de olmalı zaten.Benden başka kime azgın olacakmışsın ki?"
"Ay benim karım beni de kıskanırmıymış he?Kıskanç karım benim."
Ferit'e arkamı dönüp;
"Cıvıma hemen de Ferit!Hadi iyi geceler."
"Size de iyi geceler."
Hafif bir tebessüm edip gözlerimi kapattım ve huzurla kendimi uykuya bıraktım.
****
Sabah güzel bir kahvaltının ardından beraber at çiftliğine gitme kararı almıştık kadınlar arasında.Erkekler her zaman ki gibi homurdanırken onlara takmadan hazırlanmaya koyulmuştuk.Aynanın karşısında son kez kendimi süzdüm.Üstümde siyah bir tulum varken,tulumun altınada beyaz bir body giymiştim.Saçlarımı da balık sırtı örüp yok denecek kadar az bir makyaj yapmıştım.Ferit hala homurdanarak hazırlanıyordu.
"Öff Ferit!Ne abarttın ya!"
"Ama Seyran hamilesin sen.Çok yorulursun.Ben de bir baba olarak hem kızımızı hem de seni düşünmek zorundayım."
Gülümseyerek kollarımı boynuna doladım.
"Ya sen baba olmuşsunda ikimizde düşünüyor musun sen?Çok seviyorum seni."
"Ama kuru kuruya sevmek olmaz ki Seyran!"
Ondan ayrılıp kapıya yöneldim:
"Hadi Ferit efendi,hadi!Sen azmadan gidelim hemen."
****
Önünde durduğum beyaz atın kafasını okşarken at halinden memnunmuşcasına sesler çıkardı.Diğerleri ise şaşkınlıkla bir ata bir bana bakıyorlardı.
"Ne oldu?"
"Hayatım o at çok huysuz bir attır.Kimseye sevdirmez kendini.Yani sadece babaannem sevebilirdi onu.Babaannem öldükten sonra da kimse dokunamamıştı ona.Yıllar sonra ilk kez sana sevdirdi kendini."
Ferit durumu açıkladığında bende şaşırmadan edemedim.
"Ee hadi buraya dikilmek için mi geldik?Hadi ata binelim."
Gülgün annenin söylediğine hepimiz onay verdikten sonra kask ve dizlikleri takıp atlara binmiştik.Ferit hariç tabii.Ben atla gezerken Ferit'de yanımdan yürüyordu.
"Öff Ferit!Gidip sen de ata binsene,benim dibimde yürümeye mi geldin?"
"Seyran ya attan düşersen de hem kızımıza hem de sana bir şey olursa?Benim bunları düşünmem gerek."
"Ferit hep negatifsin biraz pozitif ol lütfen,eski Ferit Korhan'a ne oldu ya?!"
"Aradığınız Ferit Korhan'a ulaşılamıyor."
Diğerleride bizim bu mükemmel diyaloğumuzu dinlerken gülüyorlardı.Tabii Emre hariç.Onun derdini bir türlü çözememiştim.Nükhet Hanım diğerlerine dönerek:
"Ferit'e evlilik yaramış."
"Yaramak da ne yaramak ama!"
Hep birlikte gülerek mükemmel bir gün geçirdikten sonra yemeğe geçecekken Ferit'e dönerek:
"Aşkım ben bir tuvalete gidip geliyorum."
"Tamam bebeğim."
Ferit masaya bense tuvalete gittim.Tuvalet ihtiyacımı karşıladıktan sonra lavaboya geçip ellerimi yıkayıp saçıma başıma düzen verirken gözlerim lavabonun üstünde duran katlanmış kağıda kaydı.Merak dürtüme engel olamayarak kağıdı alıp açtığımda kağıtta yazanları okumaya başladım.
"Ee Seyran uzun zaman oldu,özletmişimdir kendimi.Ama merak etme bu özlem çok uzun sürmeyecek çünkü çok yakında karşına çıkacağım hem de mükemmel bir şekilde.Sen benden bir can aldın bende senden can alacağım.Hazır ol acılara...
-Bilinmeyen ama yakında bileceğin o kişi."
Gözlerim korkuyla etrafa baktığında benden başka kimsenin olmadığını gördüm.Öyleyse bu notu buraya kim bırakmıştı?Ve benden ne istiyordu?
________________
30 oy 11. Bölüm?
Selam canlarım!Bir şey demeden direkt sorularımı sorup kaçacağım:
1-Sizce notu bırakan kim?
2-Bu işte kimin parmakları var?
3-Teorileriniz neler?
4-Bölümü nasıl buldunuz?
Diğer bölüm görüşmek üzere.Hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını | Je t'aime [TAMAMLANDI]
Misterio / Suspenso*"Je t'aime" Fransızca da "Seni seviyorum" anlamına gelir.* "Bir susun artık!" Aslında kimse yoktu,kimse konuşmuyordu,yapayalnızdı.Kafasını ellerinin arasına alarak omuzları sarsıla,sarsıla ağlamaya devam etti. "Lütfen,susun artık!" Kimse yoktu,kims...