Ertek ||7

281 16 1
                                    

- NIE WIDZISZ TEJ CHEMII, MIĘDZY NIMI?! - zapytała głośno, i z uśmiechem haniula

- Czyli mam zrozumieć, że nawet genzie was shipuje? - Powiedziała śmiejąc się i spoglądając na mnie i Bruneta, nasza najukochańsza menadżerka

- Tak, ale dlaczego, nie wiem. Jesteśmy tylko przyjaciółmi. - Zaśmiał się chłopak siedzący obok mnie. Zauważyłam też wtedy, że Wiczka, chciała coś powiedzieć, ale zadzwonił dzwonek w telefonie. 17:00.

- KURWA NOO, myślałam że to nigdy nie najdzie. Nie wiem czy chce to robić - Mruknęłam panikując.

- Ej, Esterka, wszystko będzie dobrze. Ludzie pod zdjęciem, raczej dobrze zareagowali, prawda? - Poweidział Bartek, i złapał mnie za rękę. Mimo że zdrobnił moje imię, z jego ust brzmiało to cu..cudownie.

- Właśnie nie. Dużo jest osób którzy mnie wyzywają. "Suka, szmata, Dziwka". Dalej mam wymieniać? - Zapytałam, ze smutkiem. Ruszyło mnie to.

- Nie martw się, będziemy Cię wspierać, a ludzie zapomną. Co im takiego zrobiłaś. No właśnie nic - Powiedziała nieco niższa blondynka ode mnie, a ja zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę, coś im zrobiłam. Dziewczyna, podeszła do mnie i się przytuliła.

- Dziękuje że przy mnie jesteście. - Powiedziałam i wtedy kliknęłam myszką w pewne miejsce, przygotowane już od jakiegoś czasu. Poczekaliśmy chwilę, aż się załaduje, i gdy zobaczyli że się wysłało, zaczęli mi bić brawo. Było to strasznie słodkie, ale też i cringowe na maxa. 

- No to teraz, nie masz się co martwić. ALE NAWET SIĘ NIE WAŻ, CZYTAĆ KOMENTARZY. - Powiedział do mnie Patryk, który siedział obok mnie. Teraz mieliśmy pooglądać filmy, aby wykorzystać to, że spędzamy czas razem. 

Po jakimś czasie, wyszłam z pokoju, i powiedziałam że idę do łazienki. Zamierzałam zrobić zdjęcie na of. Wiedziałam że teraz, raczej nikt mnie nie nakryje, więc podjęłam taką decyzję, korzystając z okazji. Nie zależało mi na tym, by zarobić, a na tym, że chce siebie popsuć. TAK, ŻYCIE MNIE POPSUŁO, I DALEJ CHCE W TO BRNĄĆ.



--------------------------------------------

Napiszcie co chcecie w next part :)

Next part na 5 głosów <3

Never say Never || Bartek KubickiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz