Nie umiałam wykonać zdjęcia samodzielnie, więc poprosiłam fanki. Akurat podeszły po zdjęcie i stwierdziłam że zrobię im taką przyjemność. I ja i one będziemy zadowolone.
Po wykonanej współpracy, wróciłam do domu. Miasto było dość zakorkowane, więc trochę mi się dłużyło. W miejscu gdzie najdłużej stałam autem, wstawiłam zdjęcie. Opis miałam już przygotowany, wystarczyło tylko kliknąć.
Time skip // 2 dni później
/// Bartek Kubicki ///
Zamierzałem dowiedzieć się o co chodzi z tą Sylwią. Przestraszyłem się jeszcze bardziej, jak zobaczyłem, że Estera promowała jej konto na instagramie. Jest szantażowana. JESTEM TEGO PRZEKONANY.
Dziewczyna akurat wyszła z pokoju. Miała na chwilę jechać do żabki. Zostawiła swój telefon. Rzadko go zabiera i używa, więc nie było problemem dostanie się do niego. Znałem jej kod, dlatego szybko go wpisałem.
Tylko... co mam teraz zrobić? Mam odblokowany telefon, ale co mam z nim zrobić? Nie przemyślałem tego dokładnie.Po chwili namyślenia, stwierdziłem że zadzwonię do tej dziewczyny. Zobaczymy co mi powie.
- Mhm? - Usłyszałem głos, który nie brzmiał wcale miło. - No mów kurwo.
- Dlaczego nachodzisz Esterę? - Nie wiedziałem jak zacząć. Najlepsze pytanie to nie było... - Znam całą historię. - Dodałem uprzedzając opowiadanie. Raczej i tak by zmieniła bieg zdarzeń.
- Ta? Jesteś tego przekonany? No to się kurwa pobawimy. Uwierz, wiesz za mało.. - Zaczęła i powstrzymała się. Możliwe dlatego żebym się zdecydował, czy napewno chce wiedzieć. Zamierzam się dowiedzieć prawdy, cokolwiek by się nie wydarzyło. - Ta kurwa właziła wszystkim do łóżka. Tym zajętym głównie, mimo że o tym wiedziała. Nie za hajs, ale z czego innego zarabiała. Jak ja sobie zapraszałam jakiegoś chuja, to ona go przeruchiwała. Ja i tak miałam tylko pieniądze od ich zgarnąć, ale rozumiesz debilu, prawda? Mam nadzieję, że chociaż jakiekolwiek komorki działają w twoim mózgu. Poźniej jak tej kurwie się znudziło, to zaczęła wstawiać zdjęcia na OF. Pojebane filmy także. Nawet teraz. Jestem przekonana że ona Cię pojebie zdradza. Także wykurwiście, tak? Dodatkowo doszły mnie słuchy, że grała w bardzo ciekawych filmach.. i kurwiła się za hajs. - Dokończyła, a ja nie potrafiłem się ruszyć ani nic powiedzieć. - Także to ja jestem święta, złotko. Wyjeb ją na twardy, jebany chodnik. Ale najpierw w sumie... Możesz ją wyruchać na hajsik. Miłego. Zajeb tą dziwkę ode mnie. - Naprawdę nie wiedziałem co mam odpowiedzieć. Zamurowało mnie. Ale przecież ja nie wiem, czy ona mówi prawdę. Prawda?
- Dlaczego mam Ci ufać?
- Nie wiem. Możesz się zapytać swojej ukochanej kurwy. Tobie też może pokaże, co robi w wolnym czasie. Znając życie, nawet teraz się z kimś kurwi.
- Nie błyskasz inteligencją, nie odpowiedziałaś na moje pytanie. No cóż, dobrze. To dziękuje, spierdalaj.
- Chuj ci w dupę. Miłego wyjebania tej kurwy.
Rozłączyłem się pierwszy. Nie spodziewałem się tego co usłyszałem. To było ostatnie czego bym mógł się domyśleć. Nie wiedziałem co mam zrobić. Nie wiedziałem zupełnie nic o Esterze. Nie wygląda na taką. Fakt, że nie jesteśmy razem. Nie jesteśmy w związku. Relacja pomiędzy nami jest dziwna. Mimo wszystko, mam wrażenie, że nie powinna być w naszym projekcie. Z względów na swoją przeszłość lub też teraźniejszość. Zupełnie nie wiedziałem, co mam zrobić ze sobą. Przecież to nawet nie musiała być prawda....
Po 5 minutach wpadł mi pewien pomysł do głowy. Przejrzę jeszcze jej wiadomości z tą jebniętą siostrą. Nie powinienem tego robić, ale chciałem ją chronić. Teraz.... raczej też. Chciałem potwierdzić słowa tamtej. To na pewno. Mimo wszystko, nie wiem co bym zrobił, gdyby się okazało, że to prawda.
Włączyłem ponownie telefon w celu przejrzenia wiadomości. Chciałem tylko z jej siostrą. Nic więcej. Cenie jej prywatność, co by się nie stało. Jedyne, dlaczego przeglądam wiadomości z tamtą siostrą, to.. troska? Ciężko stwierdzić.
Wyszukałem wiadomości z tamtą dziewczyną. Włączyłem i zacząłem je przeglądać. Po chwili usłyszałem pewien głos.
-------------------------------------------------------------------------------KURWA WROCILAM EZZZ
618 słów
Na 7 reakcji, next
CZYTASZ
Never say Never || Bartek Kubicki
RomantizmEstera - 19 letnia dziewczyna, której zadaniem życiowym jest niszczenie związków. Podjęła się tej "pracy", po tym, gdy jej chłopak, zdradził ją z jej siostrą. Dodatkowo, okazało się, że jest ona z nim w ciąży. Była to jedyna rzecz, która trzymała ją...