Prolog

567 15 0
                                    

Ach, tak. Kolejny dzień, kolejne niszczenie związków. Jak ja to uwielbiam
Uwielbiam to robić, od kiedy mój były zdradził mnie z moją siostrą. A ja byłam wtedy w ciąży. Gdy się o tym dowiedział, groził mi śmiercią. Miałam tylko 16 lat i jedyne co mnie przytrzymywało przy życiu, to fakt, że za niedługo zobaczę moje dziecko. Pytacie się pewnie "co z nim / nią?" Nie żyje.... Obudziłam się kiedyś o godzinie 6 i strasznie bolał mnie brzuch. Momentalnie pojechałam do szpitala.. Było za późno. Stwierdziłam, że zemszczę się na wszystkich i na życiu. Czasami na prawdę się zastanawiam co oni zrobili, że ja to im robię. Zawsze wtedy dochodzę do jednego wniosku "zepsułam się". To akurat fakt. Nie jestem już, piękna, grzeczną i miłą Esterką. Tylko jestem wredną suką Estą

Opowiem wam teraz coś o sobie. Nazywam się Estera Kowalska.
Naturalnie jestem blondynką, ale mam farbowane włosy. Są teraz czarne jak smoła. Mam też powiększone usta, ale w taki sposób, by wyglądały naturalnie. Jestem bardzo niska, około 1.59. Mam także mnóstwo tatuaży, a jednym z nich jest przełamane serce. Jego symboliką jest to co teraz robię w życiu: i to się nie zmieni. Przynajmniej tak myślę. W życiu zakochuje się tylko raz, więc wątpię, że komuś jeszcze zaufam. Również bardzo wątpię ktoś mnie zaakceptuje, po tym wszystkim co zrobiłam.
Przedstawię wam także moje siostry. Nie przeżyłabym bez nich. Oprócz oczywiście tej kurwy - Sylwii
Najlepszy kontakt mam, Sabiną i Klaudią.
Mimo że wszyscy różnimy się od siebie i tak sobie pomagamy. Mimo tego że nie wszystkie akceptują to co robię i tak się kochamy. Wykluczając tamtą sukę ( która jest u nas skończona). Zapewne zapytacie się czemu tak jest, skoro to ja trzymam urazę. Jest chamska, wyzywa, jest jebanym śmieciem. Nie jest normalna. Dodatkowo, na zmianę zaprasza coraz to innych chłopaków, raz to Tymon, Igor, Kacper i nawet nie zliczę, bo ich jest kilkunastu. Wszystkim robi nadzieję i wszystkich wykorzystuje na pieniądze. Patrząc co ja robię w życiu; może być to taka próba dla ich związków. Co nie?

Oprócz Sylwii.. Sabiny i Klaudii, mam jeszcze Brata i siostrę - bliźniaków. Są to Oktawia i Oliwier. Z nich wszystkich, jestem jedną z najstarszych. Tylko dwie osoby są ode mnie starsze. Ta kurwa jebana i Sabina.

Ja teraz lecę się pakować, bo jutro wyjeżdżam do domu Genzie. Jest to jeden z moich najlepszych pomysłów mojego życia. Mam tam kilka "pobocznych" zadań: rozwalić tam obecne związki; oczywiście również zdobyć popularność i wypromować się... może coś się jeszcze wymyśli. Udało mi się tam dostać głównie dzięki Sabi. Dlatego że Sabina ma mnóstwo kontaktów, dało się to załatwić. Poprzez osoby udało się dojść do Friza. Karol zobaczył moje tik-toki i filmiki, następnie mnie poznał przez kilka rozmów. Po jakimś czasie stwierdził że się nadaje i mnie zaprosił.

Never say Never || Bartek KubickiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz