" E kanka ondanda mı ayrıldın senin hızına yetişemiyorum artık."
Hyunjin'in sitemlerini dinleyen Minho, bir yandan da bilgisayarında geziniyordu.
"Minho, orada mısın?""Hyunjin biraz susta bilgisayara bakayım."
"O zaman benimle ne konuşuyorsun be"
"Canım istiyor."
"Affedersiniz Minho Bey, bunu unutmuşum."
"Bir daha olmasın" dedi Minho şakasına, Hyunjin'i sinir etmeye bayılırdı her zaman.
"Ben kapatıyorum o zaman para yazıyor."
"Ay tamam kapa be bir iş arattırmadın."
"Hadi görüşürüz."
Ve telefon kapanma sesi.
Minho, çok iyi bir aşçıydı ama son zamanlarda kafası çok dağınıktı. Her zamanki gibi babasıyla arası kötüydü ve bu moralini fazlasıyla bozuyordu.İşine konsantre olamadığı için işten çıkarılmıştı.
O yüzden başka bir iş arıyordu. Gün boyu bilgisayara bakmaktan gözleri kıpkırmızıydı, her an uyuyakalabilirdi. İş bakmaya devam ederken alttan bir mesaj geldi.Bir mail gelmişti. Merakla gelen bildirime bastı Minho. Mailde ne yazdığını okurken küçük çaplı bir şok yaşadı. Gözlerine inanamamıştı.
İtalya'nın ünlü bir restoranından iş teklifi gelmişti. Onu eskiden çalıştığı bir kafede fark etmişler, ve sonradan onun yemek konusunda çok yetenekli olduğunu düşündükleri için restoranlarında çalışmasını teklif etmişlerdi.
Minho hâlâ inanamıyordu. Bu kadar iyi bir restoranda çalışmayı hak edecek kadar iyi bir aşçımıydı?
En yakın zamanda işe başlaması önerilmişti.Minho çok heyecanlanmıştı. Hemen gruba mesaj yazdı.
boş yapma servisi
Minho
ARKADAŞLAR NE OLDU İNANAMAYACAKSINIZHyunjin
noldu yine
Jeongin
Sen söyle biz inanırızMinho
İTALYADAKİ HAPPY MEAL RESTORANI VAR YAChangbin
EEEE
Minho
BANA ORADAN TEKLİF GELDİ
RESTORANIN AŞÇISI OLMAMI İSTİYORLARMIŞ
görüldü, 00.21
Minho
LAN NİYE GÖRÜLDÜ ATIYORSUNUZ
CEVAP VERSENİZE
Hyunjin
buna inanmamızı mı bekliyorsun ciddenJeongin
gerçekten ciddi bişey demeni bekliyordum
Minho
LAN GERÇEKTEN CİDDİYİM BAK FOTO ATAYIM
*fotoğraf*Changbin
OHAHyunjin
NE BEN ŞAKA YAPIYORSUN SANIYORDUM
Minho
Ya noldunuz gotler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
en sevdiğim nefretim
Romancegeçmişte yaşadıkları zorbalık olayları yüzünden birbirlerinden nefret eden iki insan aynı uçakta ve yan yana koltuklarda italya'ya gider "seni, senden nefret ederken de çok sevdim." ve ekledi, "sen benim en sevdiğim nefretimsin." | minsung, enemies...