Jisung, Minho'nun son cümlesinden sonra,
-"Biliyor musun, daha fazla seninle
konuşmayacağım. Senin gibi zorba bir insanla konuşmak beni rahatsız ediyor."Minho sessizce güldü. Anlamak istemiyordu Jisung.
Minho, eskiden ondan hoşlandığını- ona aşık olduğunu söylemeyecekti. Değmez diye düşünüyordu.
Uçuşun geri kalanında kulaklıkları ve kafasında yüksek sesle çalan müzik eşliğinde uyumuştu Minho. Jisung ise kendisine ikram edilen yemeği yiyordu.
Yemek yemeyi çok severdi.Hyunjin- Jeongin
(instagram dm)hwanghyunjinn: ya bu şerefsiz minho birden gitti. ne bi hoşçakal ne bir şey. kendi söyleyeceğini söyleyip ben uyuyacağım deyip gidiyor.
yanggjeong.in: o böyle ona alışamadın mı hâlâ
hwanghyunjinn: aman neyse
o uçaktadır şu an zatenyanggjeong.in: evet büyük ihtimal
ee sizin felix ile aranız nasılhwanghyunjinn: AYYY ÇOOOK İYİ CİVCİVİM
BENİMM BİLİYOR MUSUN
ÇOK ÖZLEDİM ONU ŞU ANNyanggjeong.in: AY HYUNJİN BİR HATIR
SORAYIM DEDİM SORMAZ
OLAYDIM BEN GİDİYORUM
YİNE BAŞLAYACAKSIN VIR VIR
KONUŞMAYAyanggjeong.in çevrimdışı
hwanghyunjinn: ay hemen git zaten
hwanghyunjinn çevrimdışı
Minho gözlerini açtığında ilk gördüğü şey gökyüzüydü. Biraz gökyüzünü seyretmeye başladı.
Sonra sağına döndü, ve çok derin bir uykuda olan Jisung'u gördü. Eğer onu eskiden böyle görseydi hayranlıkla izlerdi fakat artık nefretini bile haketmediğini düşündüğünden iki saniye bakmaya tenezzül etmedi.Minho, acıktığını hissettikten sonra tam hostesden ne zaman ikram servisi yapılacak diye soracaktı ki, çoktan servisin yapılmış, yemeğin önüne konulmuş olduğunu gördü.
Hızlıca yemeğini bitirdi. Ve yine uykusu gelmişti. Her yerde her an uyuyabiliyordu.Çok zaman geçmeden o da derin bir uykuya daldı.
Bir saate yakın bir süre sonra uçak iniş yapmıştı.
Jisung çok heyecanlıydı, ilk defa kendini özgür ve huzurlu hissediyordu. İtalya'nın büyüleyici atmosferiyle Jisung tarihi yapılardan, sallardan gözlerini alamıyordu.
Minho ise HappyMeal restoranına gidiyordu.HappyMeal gerçekten bulunduğu şehrin, ülkenin en iyi restoranlarından biriydi. Minho'ya iş teklifi vermeleri ise normaldi, çünkü Minho mükemmel bir aşçıydı.
Restorana vardığında onu restoranın sahibi karşıladı.
Minho'yu o kadar çok sevmiş, yemeklerini o kadar çok beğenmişlerdi ki, onun için bir ev olanağı sağlamışlardı. Çünkü Minho'nun kalacak bir yeri yoktu, maddi durumu çok iyi değildi. Her ne kadar babası zengin olsada, Minho onun umurunda değildi. Bir kuruş bile vermezdi oğluna, özellikle okuldan atıldıktan sonra iyice nefret etmişti ondan.Okuldan atıldıktan sonra Minho için kötü, dar bir ev kiraladı. Havuzlu, 3-4 katlı bir evde kiralayabilirdi, onun için hiçbir şeydi . Ev bile alırdı oğluna, ama günahını bile vermezdi. O kötü evi kiralamasının tek sebebi, Minho'nun yıllar önce vefat eden annesinin verdirttiği sözü yerine getirmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
en sevdiğim nefretim
Romancegeçmişte yaşadıkları zorbalık olayları yüzünden birbirlerinden nefret eden iki insan aynı uçakta ve yan yana koltuklarda italya'ya gider "seni, senden nefret ederken de çok sevdim." ve ekledi, "sen benim en sevdiğim nefretimsin." | minsung, enemies...