kalpli pizza

104 25 24
                                    

Jisung gözlerini yağmurlu bir güne açmıştı. Ve gözlerini açtığında başka bir odadaydı. Bunu fark etti ve hızlıca yataktan doğrulup uykulu gözlerini odada gezdirdi. Oda çok şıktı. Jisung fazlasıyla beğenmişti. Yataktan ayrılıp ayağa kalktı ve kapalı olan kapıyı açarak elini yüzünü yıkamaya gitti. Fakat giderken gözüne koltukta uyuyan biri takıldı. Üstü çıplaktı. O kişi Minho'ydu.

Hava soğuktu, üstü neden çıplak yatmıştı?
Bunu düşünürken gözüne masadaki şarap takıldı. Gece gece şarap içmişti.

Jisung hâlâ Minho'ya karşı pişmanlık duyuyordu. Ona kendini affettirecekti. Öncelikle üstünü bulduğu ince bir yorganla örttü.

Çıplak üstüne bakmadan *bakmaya çalışmadan*.

Sonrasında yüzünü yıkamaya gitti. Gerçekten bu odanın her yeri mükemmeldi. Fazla lükstü.

Bugün onun boş günüydü. Sanırsa Minho'nun da boş günüydü. Her ne kadar kendini affettirmeye çalışsada bunu nasıl başaracaktı, bilmiyordu.

Yüzünü yıkadıktan sonra koltuklara, Minho'nun olduğu yere oturdu. Düşündü, eğer eskiden olsaydı Minho'dan tiksinirdi. Ama Minho onun iyiliği için okuldan atılmıştı. Hemde onun yüzünden.
Bu konuyu daha fazla düşünmemeye karar verdi.

Sonrasında gözü Minho'ya takıldı. Yıllar sonra daha da yakışıklı olmuştu. Uyurken bile mükemmel görünüyordu.

Jisung Minho'yu izlemeye devam ederken Minho gözlerini açtı.
Jisung ise hemen gözlerini başka yöne çevirdi.
Minho Jisung'un yanında olduğunu fark edince bir garipsedi.

"A uyandın mı"

"Hıhı evet"

"Bir şey mi oldu?"

"Minho, sana bir şey söyleyeceğim."

"Noldu"

"Ben senden çok çok çok özür dilerim. Sen odadan gidince hep düşündüm. Gerçekten çok pişmanım. Ama bilmiyordum böyle bir şey olduğunu, sadece zorbalık yaptığını sanmıştım. Beni affetmen için her şeyi yapacağım."

Minho kaşlarını çattı. Böyle bir cevap hiç beklemiyordu. Demek Jisung pişmandı.
Ama Minho'da pişmandı.

"Aslında sen haklıydın. Sana kızmakta ben haksızım. Sana zorbalık yapan birine nasıl güvenebilirsin ki? Bir şekilde sana olanları anlatmalıydım. Ben korkaklık ettim."

İkiside kendisini suçluyordu

"Baksana Minho, demek ikimizde kendimizi suçluyoruz. Artık geçmişi çöpe atalım. Barışalım."

Minho yine beklemediği bir cevap aldı. Ama o da aynı fikirdeydi. Jisung'a katılıyordu.

"Peki öyleyse, barışalım."

Jisung tebessüm edip Minho'ya elini uzattı.
Minho önce baktı eline, sonrasında tuttu ve el sıkıştılar. Sonrasında gün boyunca televizyon izlediler ve yağmuru izleyip sohbet ettiler.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Ertesi Gün

Jisung işini bitirmişti. Minho onu evde bekliyordu çünkü beraber yemek yapacaklardı. Jisung hızlıca eve gitti. Minho onu beklediği için o geldiği an
"Hadi hemen başlayalım" dedi ve hızlıca mutfağa ilerledi.
Jisung ise hemen ellerini yıkadı ve Minho'nun yanına geldi. Pizza yapacaklardı, Minho hep yapıyordu zaten ama Jisung değişik bir pizza yapmak için Minho'ya bir öneri sundu.

"Kalpli yapalım pizzayı" diye bir teklifte bulundu Jisung.

Minho güldü.
"Bu nereden aklına geldi şimdi"

en sevdiğim nefretimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin