büyük teklif

96 23 21
                                    

Jisung utana utana mutfak kapısını açmıştı.
Mutfak büyüktü, Minho onu görmeyebilirdi.
Diğer bulaşık yıkayan çalışanlar onu gördüğünde önce onlara neden buraya geldiğini anlattı.
Sonrasında yapması gerekenleri çalışanlardan öğrendikten sonra bir yığın bulaşığı yıkamaya koyuldu.

Hyunjin ise kendi kendine neden Jisung'un mutfağa girdiğini sorguluyordu.

Minho'nun işi başından aşkındı. Fazlasıyla terlemişti çünkü her saniye ocak başındaydı.

Şu an Minho ve Jisung aynı yerdeydi. Mutfaktalardı.
Minho Jisung'un çoktan yemeğini bitirmiş ve restorandan ayrılmış olduğunu sanıyordu.

Hyunjin'se hâlâ Jisung'u izliyordu.
Jisung ilk bulaşık yıkamaya başladığı an Hyunjin elinde olmadan patlarcasına gülmüştü.
Acaba Minho'yu görmek ayağına mı bulaşık yıkamaya gelmişti?

Jisung onuncu bulaşığıda yıkadıktan sonra eli alışmıştı.

Diğer çalışanlar Jisung'un bu kadar güzel bulaşık yıkayabileceğini düşünmemişlerdi.

Sanki bulaşık makinesinde yıkanmış gibi pırıl pırıl olmuştu tabaklar.
Jisung diğer çalışanların öylece onu izlediğini fark etti.
-"Ne oldu, neden öyle bakıyorsunuz, yoksa yanlış mı yapıyorum?"

-"Hayır, hayır. Tam tersine mükemmel yapıyorsunuz. Çok tecrübelisiniz sanırım."

Jisung şaşırmıştı. Böyle bir yanıt beklemiyordu.

-" Şey, teşekkür ederim. İlk defa yıkıyorum. " Aslında ilk defa değildi. Daha önceden evde bulaşık yıkardı.

-"Nasıl yani, ilk defamı? İlk yapışınıza göre harikulade."

-"Çok teşekkürler."

Çalışanlar düşündü. Bulaşık yıkamak için çalışan lazımdı. Jisung çok güzel yıkıyordu.

Bunu kendi aralarında tartıştılar. Sonra patrona söylemeye gittiler koşarak.
Bütün bulaşıklar Jisung'a kalmıştı. Diğerlerinin neden gittiğini anlamamıştı. Ama umursamadı ve yıkamaya devam etti.

Kısa bir süre sonra patron Jisung'u yanına çağırmıştı.

Çalışanlardan biri Jisung'un yanına gelip

-"Beyfendi patronumuz sizi çağırıyor."dedi

Bunun kendine  söylediğini düşünmüyordu Jisung.

O yüzden işine devam etti.
Fakat sonrasında omzuna dokunulduğunu hissettiğinde ve
-"Beyefendi, size söylüyorum." Cümlesini duyduğunda ona söylendiğini anladı.

Neden çağırılmıştıki? Yoksa çalışanlar şikayet mi etmişti? Ama neden etsinlerki, yıkayışını beğendiklerini söylemişlerdi.

-"Pardon ama neden çağırdı acaba."

-"Korkmayın, iyi bir şey için çağırılıyorsunuz."

Jisung hâlâ anlamamıştı fakat kafa sallayarak mutfaktan ayrıldı. Çalışanlardan patronun odasının nerede olduğunu öğrendi. Ve sonrasında patronun odasına doğru ilerlemeye başladı.

Hızlı adımlarla odaya ilerliyordu.
Sonunda odanın kapısına vardığında yavaşça kapıyı tıklattı.
İçeriden  "Gel." Sesini duyunca kapıyı açtı ve içeriye ilerlemeden önce kapıyı kapatarak tekrardan yavaşça  içeri doğru yürüdü.

-"Merhabalar, beni neden çağırmıştınız acaba?"

-"Merhabalar, rica edersem oturur musunuz, biraz konuşmak istiyorumda."

en sevdiğim nefretimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin