...Moon-he amețește și coboară din mașină lovindu-se de bord. Avea din nou acele migrene. Crezusem că se vindecase,dar se pare că nu.
Mă uit într-un sertar al mașinii și găsesc o cutie ștearsă. Erau pastile. Ies din mașină și-i le dau,ducând-o înapoi și asezând-o pe bancheta din spate.
-Ține minte că astea s-au întâmplat din cauza ta și că trebuie să îti cureți faptele...,spune aproape în șoaptă.Îmi dau seama că migrenele au reapărut din cauza șocului de nervi pe care eu i-l provocasem.
* * *
Moon-he
Mă trezesc când mașina oprește lângă un hotel de lux. Nu îmi aduc aminte să îi fi spus lui Min-ho să ne aducă aici, dar acum locul ăsta era singurul unde puteam sta.
Din fericire avem destui bani pentru a ne caza două nopți. Scot două măști pe care eu și Min-ho ni le punem apoi intrăm.
-Vrem să ne cazăm pentru două nopți, îi spune Min-ho recepționerei care ne înmânează o cartelă.
-Din păcate mai este doar o cameră liberă, spune pe un ton scăzut.
Era o cameră de cuplu cu un singur pat. Eu accept și îi înmânez banii recepționerei care zâmbește la vederea lor. Lom liftul pană la etajul 9. Intrăm în camera care era luminată de o lampă roșie. Pe pat erau petale de trandafir. În fața era o măsuță cu două sticle de vin scump.
"Te atenționez de acum că sforăi, și nu vreau să îți dea ceva prin cap sau te bat!" spun eu cu seriozitate.
-Stai liniștită Moon-he spune el.-Nu îmi mai spune așa. Numele meu real nu trebuie să fie știut de nimeni,spun apăsat.
* * *
Eu eram în pijamale fiindcă nu apucasem să mă schimb când am fugit de acasă, iar Min-ho era în hainele de ieri. Abia acum îmi dau seama de lovitura de pe braț și de faptul că eram plină de sânge uscat pe bluză. Mă durea,dar puteam îndura. Merg la baie unde îmi fac un duș .
Era relaxant chiar dacă brațul durea din cauza rănii care nu se uscate în totalitate încă. Îmi spăl bluza plină de sânge și o pun să se usuce pe ghiuvetă, apoi ies chiar dacă eram în sutien.
Min-ho era în pat,uitându-se la televizor. Când mă observă rămâne oarecum cu o privire ciudată. Într-adevăr arătam bine. Făceam sală de trei ani.
-De ce ești dezbrăcată?
-Bluza mea era pătată de sânge asa ca am spalat-o.
-OK. Vrei sa bem?,spune cu un zâmbet pe buze.
CITEȘTI
Gangster paradise 1
FanfictionJungkook John un mafiot căutat de peste 50 de țări,revine în țara natală după un an de când se ascundea în insula Palwan(Filipine). Acesta se întâlnește printr-o colaborare cu Kang Moon-He,o criminală în serie. Ea urăște dragostea ,dar fiind sedusă...