~Jungkook~
Mă trezesc lângă Moon-he care sforăia puternic în brațele mele. Încerc să o dau jos,dar se trezește și mă privește obosită.
"Bună dimineața"îi zic cu un zâmbet puternic.
"Bună dimineața Kookie!" îmi spune și ea pe jumătate adormită.O las să doarmă și cobor unde mă trezesc cu Mu-yeong că mă duce pe canapea.
"Deci...cum te-ai întâlnit cu Moon-he?" îmi șoptește făcându-mi cu ochiul.
"Pardon?"
"Eram curioasă cum de ieși cu ea. O nebună ca Moon-he nu cred că poate fii stăpânită ușor" rânjește și se uită la mâinile mele "Îți place corpul ei?"
"Cum poți să o bârfești în felul ăsta când ea te-a primit în casă?" eram foarte nervos pe această femeie.
"De când am întâlnit-o prima dată nu am suportat-o. Era doar o proastă fără putere care se dădea mare mințind pe rupte. M-am dat pe lângă ea și i-am intrat în grație,dar o bârfeam pe la spate. Acum are succes așa că vreau să o omor și să îi iau tot,începând cu tine."
"De ce toți vreți același lucru. Și... apropo,nu îți este frică de faptul că am să te torn?"
Acesta își plimbă mana pe corpul meu,dar o feresc repede fiindu-mi scârbă.
"De ce ai face asta când ți-aș oferii mai multă iubire de cat ar putea ea să îți dăruiască vreodată."
O observ pe Moon-he după perete ascultând. Era roșie ca focul."Cum îți permiți tu,curvo să atingi ce e al meu?!!"
Mu-yeong se panichează fiindcă în mâna lui Moon-he era un cuțit,iar eu decid să plec puțin mai departe. Știam ce o să se întâmple,iar asta era inevitabil.
"Îmi cer scuze. Eu...chiar am glumit...voiam să văd..."
"Prea târziu pentru scuze. Ai vreo dorință? Păstreaz-o pentru Satana pentru că te trimit direct in iad.
In mai puțin de 5 minute toată sufrageria era plină de sânge și rămășițele lui Mu-yeong.
* * *
Era în jur de 13:08 și băieții care făceau curat tocmai ce plecaseră. Moon-he era în duș. După ce văzuse și auzise pur și simplu a făcut-o franjuri. Eu nu am putut să privesc. Era prea dur. Nu mă gândesc ce s-ar fi întâmplat dacă printr-o absurditate as fi acceptat-o pe nenorocita aia.
Ies în grădină. Aveam nevoie de puțin aer,dar îmi vine un gând în minte.
Cum ascunde Moon-he toate cadavrele?
CITEȘTI
Gangster paradise 1
Fiksi PenggemarJungkook John un mafiot căutat de peste 50 de țări,revine în țara natală după un an de când se ascundea în insula Palwan(Filipine). Acesta se întâlnește printr-o colaborare cu Kang Moon-He,o criminală în serie. Ea urăște dragostea ,dar fiind sedusă...