Capitolul 10

42 1 0
                                    

Jungkook~

   După un timp apare și Moon-he. Era plină de sânge și rănită la mâini. Nu știam ce să zic sau să fac. Aceasta nu spune nimic,doar dă un telefon și plecăm. Știam că l-a omorât deoarece sunase pe cineva pentru a "face curat".

   Min-ho ne lasă acasă apoi pleacă. Moon-he merge direct în duș,iar eu rămân singur în sufragerie. Mă gândesc să mă uit la un film fiindcă eram plictisit.

   După un timp simt cum cineva îmi atinge umărul. Era Moon-he care se așează lângă mine și se holbează la televizorul care rula o dramă.

   Aceasta pune filmul pe pauza și se uită la mine serioasă.

"Vreau să îți spun ceva." aceasta face o mică pauza apoi spune" Langă mine nu vei fi niciodată în siguranță și vei vedea doar lucruri urâte. Te întreb ultima dată. Vrei să rămâi de bună voie lângă mine?"

   Nu știam ce să îi spun. Era greu să vad lucruri ca cel de azi,dar o iubeam prea mult că să mai dau înapoi.

"Da. Voi rămâne lângă tine ori ce s-ar întâmpla."
Aceasta zâmbește și aduce două doze de bere pe care la bem.

"La ce film te uiți?"

"Un film romantic" îi spun.

"Îți plac filmele de dragoste? Vai..."

"Da,ție nu?" o întreb cănd aceasta ia telecomanda.

"Le urăsc,sincer. Îmi plac cele cu acțiune sau cele horror.  "Spune apoi pune un film numit "The Nun" care trebuie sa recunosc că m-a speriat destul de rău.

  Știam că Moon-he era complet diferită de oricine și asta îmi plăcea foarte mult la ea. Prefer fetele rele decât cele ușoare sau cele pe care și vântul le afectează. Nu voiam o floare lângă mine voiam un cactus care chiar dacă te ținea la distanță era cu totul minunat când avea flori.

   După un timp în care nici unul din noi nu mai spune nimic eu decid să pornesc un subiect fiindcă devenea plictisitor.

"Și...ce e cu trecutul tău de nu vrei să fie descoperit?"

"Ei bine...nu îmi place să vorbesc despre asta,dar îți voi spune de vreme ce ești așa de curios." Și îmi spune tot ce ii se întâmplase și ce îi făcuse Tae-Sung și faptul că doar Min-ho a fost lângă ea. Mi-a spus și despre faptul că acesta o plăcea,dar ei nu puteau fi împreună vreodată.

   Era trist...Acum îmi dau seama de ce era așa și de ce face toate lucrurile astea. Dar ea...nu avea nevoie de răzbunare. Avea nevoie de cineva care să o îmbrățișeze și să îi spună cât de valoroasă e. Cineva care să o aprecieze sincer și care să țină la ea și acel cineva puteam fi eu.

   O cuprind într-o îmbrățișare când o lacrimă îi scapă. Aceasta o șerge repede repede ca eu să nu observ. Plângea și...era greu să îmi dau seama ce spune,dar zise că apreciază faptul că vreau să fiu lângă ea chiar dacă am vazut cum poate fi. Îi șterg lacrimile și încerc să o consolez.

"Știu cum te simți,dar vreau să știi că eu voi fi mereu aici și te voi aștepta. Îți voi oferii un umăr pe care să plângi și o îmbrățișare. Voi fi și prietenul tău așa că nu mai plânge sau am să plâng și eu." spun și îi zâmbesc,iar aceasta râde și mă cuprinde într-o îmbrățișare.

"Se pare că Jungkook nu este așa de rău precum se zice.". spune aceasta zâmbined.

   Nu mi-a mai spus nimeni asta până acum. Era plăcut să cred că fata pe care o plac crede că sunt drăguț.

"Dacă crezi asta, înseamnă că mă vei plăcea în viitor?"
"Ei bine...poate" spune apoi pleacă în camera ei.

   Era drăguță. Avea momente în care era doar un copil și în acele momente mă bucuram mereu de faptul că puteam să o văd fericită.

★★★

   Era dimineață când aud o bătaie în ușă.
"Intră!" spun fără să deschid ochii.

"Jungkookie! Vino jos. Am terminat de făcut mâncarea!"
Era prima dată când mă alintă. Oare se îndrăgostise de mine? Trebuia să verific?

   Mă bucur să aud că făcuse de mâncare fiindcă îmi era destul de foame de un timp. Cobor și observ că nu era mâncare pe masă și nici Moon-he nu era pe nicăieri.

   Aud un ciocănit în ușă așa că merg repede să deschid. Mă uit în jur și în următoarea secunda 3 polițiști de 2 ori cât mine intră în casă cu armele ațintite spre mine.

" Jeon Jungkook,ești arestat pentru crimă și transport de droguri".

Gangster paradise 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum