Capitolul 12

39 2 1
                                    

~pov Jungkook~

Trecuseră doua zile de când eram în închisoare. Părea că timpul nu mai trece. Discutasem ieri cu avocatul. Tipul a spus că nu voi mai sta mult. Mâine se va ține procesul care depinde de martorul care va fi adus. Am auzit ceva de acea persoana,dar cu siguranță nu era cineva pe care sa nu cunosc,cel puțin așa mi-a spus avocatul.

Un polițist deschide ușa celulei și mă conduce la cantina unde aveam să iau cina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Un polițist deschide ușa celulei și mă conduce la cantina unde aveam să iau cina. Mă așez la o masa goala. Nu îmi plăcea să stau langa acei pușcăriași,dar fix când încep să mănânc,doi tipi uriași se așează langa mine. In același timp mai vine unul care îi țintește pe cai doi cu privirea. Ce era ciudat e faptul că eu îl mai văzusem pe tip undeva deși nu mai îmi aduc aminte unde.

"Deci,javra,ce cauți aici? Ai venit total la momentul nepotrivit. Vezi tu fata aia? Trebuia să fie a mea,dar acum se uită după tine. Hai sa terminam repede asta." spune uitandu-se la mine unul dintre ei.

"Stai liniștit. Voi pleca repede. Și nu cred că sunt în totalitate eu cel vinovat că nu se uită după tine. Cred că ar trebui să folosești săpun și o oglindă." îi spun rânjind.

Acesta se enervează și trântește masa pe jos. Vrea să mă atace,dar este oprit de bărbatul pe care îl mai văzusem. Acesta îl dă cu capul de masă și îmi face cu ochiul. Politi intra in încăpere și nu observă nimic ciudat deoarece bărbații au plecat când au văzut cât de rau făcuseră că se puseseră cu mine.

***

Toți se ridică în picioare când judecătorul intra in sala, mai puțin o femeie care purta ochelari și care mi se părea foarte cunoscută. I se face semn să se ridice,dar aceasta nici măcar nu îi pasă. Este ignorată rapid și procesul se continua. În curând,după ce mi se pun câteva întrebări acea femeie vine la masa martorilor și își depune jurământul. Este rugata să își de-a ochelarii jos,iar aceasta cu puține ezitări, asculta.

Era Moon-he. Nu îmi venea să cred. Eram nervos și în același timp mă simțeam fericit. Procurorul se apropie de ea și începe să îi pună întrebări.

"Unde s-a întâmplat crima și cine la omorât pe Tae-Sung?"
Ea mă privește cu o lacrimă falsa in ochi.

"Eu...l-am văzut pe altul. Eram într-o clădire întunecoasă. Am auzit niste strigăte de ajutor și am mers sa vad ce se intampla. Tipul care îl omorâse m-a amenințat și pe mine și pe Jungkook că ne va omora daca spunem cuiva. Jungkook era acolo și mă cauta vrând să mă salveze." spune aceasta cu lacrimi în ochi făcând juriul să îi creadă spusele.

Procurorul se uită urât la ea. Justiția era dușmanul ei cel mai mare. Atunci se apropie și avocatul si îi pune întrebări.

"Cine este cel care a omorât victima,domnișoara Lee?" Întreabă acesta.

"Nu pot spune! M-a amenințat că mă va omora și pe mine și pe el daca spunem!" se plânge ea.

"Domnișoara,mărturisiți chiar acum!" strigă judecătoarea.

"Cel care l-am omorât a fost..."dar nu apuca sa termine că ușa se deschide dandu-se de perete. In încapere intră un bărbat care avea o pușcă ațintită spre capul meu si una spre capul lui Moon-he. Ea sare în fata mea și îndreaptă o armă spre bărbat. Toți oamenii se ascund sub scaune.

"Acesta este!" strigă,și polițiștii care stăteau la ușă îl prind de o mana,dar acesta o împușcă pe Moon-he.

Chiar când tipul era să scape îl lovesc în cap și îl țintuiesc la pământ,iar apoi mă întorc spre Moon-he care era puțin amețită de la glonțul pe care îl primise. Îi zâmbes și o iau în brațe stil mireasa. Mi-am dat seama că ea pregătise toate astea. Trebuia să se rănească că să iasă de aici? Preferam sa nu. Voiam să o scot de aici,dar nu ni se permite deoarece procesul nu era gata.

Adevăratul criminal a fost prins,dovezile aratau clar,dar tot trebuia să rămân că sa fie oficial. Doi bărbați o iau și o duc pe Moon-he la spital,iar mie mi se dau cătușele jos. Arma pe care o deținea Moon-he era la pachet cu o foaie de acces deci nu era nimic ilegal.

După proces merg direct la ea. Era destul de gravă rana,dar nu ii pasa. Se simțea bine că mă salvase.

" De ce ai venit aici?" întreabă când mă vede în salon.

"M-am îngrijorat dar văd că ești bine. De ce te-ai rănit intenționat?"

"Ei bine trebuia să te salvez pentru că eu te-am băgat acolo și bărbatul acela pe care l-ai întâlnit în închisoare era unul din oamenii mei. Știu și eu cat de agresivi sunt pușcăriașii. Nu mă iertam daca pățeai ceva.

"Deci te-ai îngrijorat pentru mine?"o întreb,ea dandu-și ochii peste cap.

"Crezi ce vrei! Acum haide. Trebuie să mă externez. Nu sufar spitalele" îmi spune și se ridică balanganandu-se. Nu era bine,dar nimeni nu o putea pune sa facă ce nu îi place să facă.

***

Ajungem acasă unde mergem în bucătărie și ne pregătim ceva de mâncare. Mâncăm și povestim puțin apoi ne ridicăm că sa margem în camera alăturată,dar Moon-he scoate un pistol pe care îl îndreaptă spre...mine!

Sper că va plăcut capitolul. Va pup și vreau comentarii cu păreri!🫀❤️🥀

Gangster paradise 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum