Capitolul 5

56 2 0
                                    

JUNGKOOK~
   Intru în dus. Apa calda îmi făcea rana sa usture îngrozitur.

   Îmi plăcea fata asta chiar și după lucrurile pe care le facea. Nu știam ce se va întampla în viitor,dar sper sa fie a mea. Mă îmbrac în hainele date de ea și mă privesc în oglindă.

"Frate...arătam uimitor". Ies din baie gasind-o lângă ușă.

"Haide! Trebuie sa ajungem la hotel."spune și mă trage după ea pana afara unde ne aștepta o mașină .

"De ce așa dintr-o dată?"
"Nu mai pune atâtea întrebari și grăbeștete."

***

   Ajungem la un hotel de lux. Când intrăm toți angajații fac o plecăciune adâncă. Probabil acest hotel era al ei .

"Alegeți ce camera vrei. Pentru noi e gratis."spune și îi cere recepționerei o cheie.

   Îmi aleg și eu o camera și merg spre lift. Era o camera foarte mare cu loc cât pentru 10 persoane. Îmi plăcea locul,dar voiam să o caut pe Kim Lee pentru că avem multe de vorbit. Nu îi știam nici măcar numele ei real.

   Ies din camera și merg jos sa întreb de ea.

"Unde este Kim Lee?"

"Ei bine sunteți iubitul ei?"

"Da. Sunt iubitul ei și..."

"Nu este iubitul meu este doar un bun prieten".

    Mă întorc și o vad râzând de mine. Cu siguranță și-a dat seama că o plac.

"Ce treabă ai cu mine Jungkook?"

"Ei bine voiam să vorbesc cu tine."

"Dai drumul,iubitule!"

"Tu...! Vreau se vorbim doar noi doi. Am ceva sa te întreb."

   Cu acestea mă conduce spre o terasa. Scoate o țigară pe care o aprinde și mă fixează din priviri.

"Ei bine ce voiai să mă întrebi?"spune aceasta dând fumul afara.

"Ei bine care este numele tau real."întreb când aceasta arunca țigara.

"Poți să continui sa îmi spui Kim Lee. Nu am atâtea sa îti spun înca,iar numele meu real...deschide ușa unui trecut pe care l-am lăsat în urmă."

"Dar eu sunt deja al tău deci de ce nu mi-ai spune?"

"KANG Moon-he"spune și se ridică de pe scaun." Daca asta a fost tot ce voiai să știi acum ai aflat. Aa...și să nu îl spui vreodată cuiva."

Scuze că am scris doar atât. Sper sa va placa. Pupici. Daca va plăcut lăsați un comentariu și un vot!!💜💫💞💗💖.

Scuzați greșelile gramaticale.

Gangster paradise 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum