Jungkook
Eram în micuța casă unde mă ascundeam de un an. Mai exact în insula Palwan din Filipine. Telefonul îmi sună cu număr necunoscut . Răspund:
Eu: Cine e?
?: Sunt asa zisa Kim Lee.
Eu: Ce vrei ? întreb știind cine este.
?: Vreau să colaborăm. Din câte am auzit te întorci înapoi în Coreea. Știu și unde te ascunzi. Ne vedem la adresa pe care o să ți-o trimit...Vino singur.Ea închide telefonul și îmi trimite o locație. Mă uit peste ea. Dacă acceptam puteam sa îmi pierd viața, dar dacă nu acceptam, șansele erau și mai mari.
Chiar dacă nu am văzut-o niciodată știam ce poate face. Ceea ce făcusem eu erau mici prostii pe lângă crimele făcute de ea. Faptul că scăpase de autorități de fiecare dată era ceva ce o făcea și mai periculoasă.
Îmi fac bagajul și îl sun pe Yoongi- el era cel mai bun prieten al meu și șeful unei bande de gangsteri foarte cunoscuți- acesta răspunde plictisit dăndu-mi de înțeles că dormea.
"Ce e?"
"Trebuie sa îmi pregatesti un bilet de avion spre Coreea,chiar acum!"urlu eu.
"Ce? De ce așa dintr-o dată?"
"M-a sunat Kim Lee, a spus că vrea să colaborăm."
"Ce?! Ești nebun? Vrei să mori?" spune nervos.
"Știu ce vrei să spui,dar știe unde sunt și dacă refuz va fi și mai rău."Nu mai aștept să spună nimic și închid. Eram pe punctul de a pleca când se aude o bătaie în ușă. Afară se putea vedea un băiat cam de vârstă cu mine. Acesta observă că nu răspunde nimeni și aruncă un bilet pe sub ușă, apoi pleacă.
Îl deschid și îl citesc. Era scris în coreeană: " Să nu întârzii și îți aduc aminte să vii singur."
Știam că voi fi în pericol așa că îi trimit adresa lui Yoongi și îi spun să aducă întăriri în caz că vrea să facă ceva rău.
* * *
Ajung la destinație în următoarea seară. Nu era nimeni acolo . Dintr-o dată un vânt puternic se pornește fără vreun motiv. După un timp scurt îmi dau seama că un elicopter tocmai aterizase la câțiva metri de mine.
Din el coboară o fată super frumoasă și îmbrăcată foarte mișto.
Mi-am dat seama că ea era Kim Lee. Nu știam că e așa de frumoasă. Observ că la 30 de metrii în spate erau vreo 20 de tipi bine făcuți și super bine înarmați.
"Deci de ce nu ai venit singur când te-am avertizat de doua ori?" întreabă pe un ton calm.
"Eu...nu știam dacă să am încredere în tine." recunosc știind că acum aveam probleme.
"Știu ca nu inspir încredere,dar sunt un om de cuvânt. Păcat..." spune și face un semn din mână în spatele meu fiind aruncați Yoongi și gangsterii lui.
Nu voiam să îl pun în pericol deoarece el îmi era prieten bun de când eram mici.
"Te rog să îi lași să plece. Pe mine mă vrei în plus m-ai chemat fiindca voiai să ne unim forțele"
Aceasta se apropie de mine și îmi ia bărbia cu două degete facându-mi inima să bubuie.
"Urmează-mă! A...și...trimiteți băieții înapoi. Dacă se mai întâmplă o dată nu vă mai iert."
Eram intimidat de faptul că păream așa de slab în fața ei. Mă uit în spate la Yoongi care se întoarce și pleacă împreună cu ceilalți băieți.
* * *
Intrăm într-un coridor sub pământ. Ajungem într-o cameră trecând pe lângă niște celule în care erau închiși niște oameni bătuți și ținuți în lanțuri.
"Am auzit că ești cautat în peste 50 de țări inclusiv Coreea. Am căutat și numele tău real. Este Jungkook John,nu? Ți s-au înscenat mai multe violuri și din câte am auzit și faza în care ți-ai omorât familia. Mare mafiot, ce să spun. Dar,nu ești cautat pentru astea ci pentru transportul de marfă. Așa este,nu?
"Așa e." Nu pot să cred. De unde aflase toate astea? Erau lucruri pe care nu le puteai găsi în orice ziar.
"Deci..." continua ea "pari destul de priceput. A... și să știi că nu le voi face nimic prietenilor tăi.
Nu puteam să cred că o fată ca ea era un criminal în serie care scăpase de pușcărie cu ochii închiși.
CITEȘTI
Gangster paradise 1
FanfictionJungkook John un mafiot căutat de peste 50 de țări,revine în țara natală după un an de când se ascundea în insula Palwan(Filipine). Acesta se întâlnește printr-o colaborare cu Kang Moon-He,o criminală în serie. Ea urăște dragostea ,dar fiind sedusă...