Capitolul 18(ultimul capitol)

50 3 0
                                    

   Nu știam nimic despre vreun incinerator așa că am fost foarte surprins să aflu,dar ce e cel mai rău nu este faptul că ceea ce face era total ilegal ci faptul că oamenii erau pur și simplu șterși din lume,iar corpurile lor nu mai existau.

   După ce Min-ho pleacă eu rămân cu Moon-he în bucătărie. Îmi făcea inima să bubuie brutal acea privire a ei. Aceasta se apropie de mine plimbându-și mana pe masă. Îmi examina toate mișcările. Așa,nici nu mi-am dat seama cănd îmi luase mână și se apropiase atât de mult de mine încât mi s-a luat aerul.

  "Vrei să..."

  "... Te ajut cu ceva? Da! Chiar am nevoie de ajutor pentru a pregătii masa" încerc să ies din starea acea tensionată.

  "Bine,te ajut" își dă ochii peste cap.

   Încerc să o controlez,dar după ce mâncăm nu mă lăsa să fac nimic ci mă duce undeva în camera ei, mă leagă la mâini și la picioare,apoi îmi acoperă ochii și urechile. Mă așează pe un scaun și mă lasă acolo.

  "Ce vrei să faci, Moon-he?"

"Nimic,nu îți fă griji." nu pot să o cred. Aceasta îmi acoperă gura cu scoci. Probabil nu voia să îi mai pun întrebări.

  Îmi este puțin frică,așa că încerc să mă dezleg,dar imediat sunt așezat la loc de cineva cu un miros foarte cunoscut însă nu a lui Moon-he.

   După o oră de când stăteam acolo, Moon-hea mă dezleagă la mâini și la picioare,îmi dă jos banda care îmi acoperea gura și căștile prin care nu puteam auzi.

"Nu îți da încă eșarfa de la ochi,mai așteaptă puțin" îmi spune.

   Sunt așezat undeva pe canapea și când îmi depărtez eșarfa,iubita mea îmi face semn spre ușă.

  "La mulți ani Jungkookie!" erau toți prietenii mei acolo. Nu îmi venea să cred. Au venit de departe doar ca să mă vadă. Asta este cea mai frumoasa zii din viața mea.

                                                                              *   *   *

   După ce mâncăm mergem în sufragerie unde purtăm o discuție foarte importantă.

  "Jungkook. Vrem să îți spunem și ție ceva ce sperăm că vei înțelege. Eu și Moon-he ne cunoaștem de multa vreme chiar dacă am fost certați. Uite ce e. Vrem să întemeiem o bandă cu numele "bangtanseunyeondan". Practic sună legal,dar nu este. Motivul pentru care vrem să facem asta este pentru scopuri comune. Cu toții vrem să scăpăm de Choi Hyung-min. Și...pe cont propriu este imposibil" îmi zice Yoongi luând o postură serioasă.

"Dar asta nu o să ne pună în pericol?"

  "Va fii periculos,dar doar așa putem scăpa de el și,în același timp să avem o viață mai liniștită "îmi spune Taehyung.

  " Atunci accept!"
   După ce am completat un contract,băieții au decis să se mute în apropierea vilei lui Moon-he (eu rămânând singur cu ea). Prietenii mei se apropiaseră foarte mult de Moon-he,ajungând într-o relație de frăție,la fel a fost și între mine și Min-ho(de Jimin auziți în volumul 2).

   După mai bine de o lună de la semnarea contractului am făcut un fel de ședință la Moon-he acasă; Min-ho pregătește ceva de băut,iar noi îl așteptăm în camera de lângă. Îl așteptăm de ceva timp și devenea ciudat,iar când ne-am decis să mergem să vedem ce face se aude un sunet. Alergăm în camera de lângă și,spre uimirea noastră, Min-ho era leșinat. Se pare că cineva îi spărsese o cană în cap.

   Moon-he o ia  la fugă prin casă. Într-un minut eram cu toții la etaj cu un tip legat de scaun și cu o Moon-he nervoasă având un cuțit îndreptat spre bărbat. Jin și Hoseok trebuie să îl ducă pe Min-ho la spital pentru că se pare că e mai grav decât pare.
  
  "De ce l-ai rănit? Ai fost trimis de Hyung-min ca să mă prinzi pe mine!" țipă Moon-he la acesta.

  "Îmi cer scuze. Te rog să nu îmi faci rău altfel va ajunge totul la presă " spune acesta ironic,amenințând-o.

"Cine o să mă toarne? Cumva tu?"

 "Ai ghicit. Te pot da de gol doar cu un telefon. Vei fii terminată,atât tu cât și prietenii tăi".

"Nu vei avea ocazia asta pentru că vei fi în iad, așteptându-l pe șeful tău" după ce spune aceste lucruri,îl împușcă pe bărbat șocându-i pe băieți.

 "Îmi cer scuze că ați fost nevoiți să vedeți asta. Cred că am nevoie de o pauză".

                                                                             *   *   *

   Eram speriați. Moon-he se încuiase în camera ei și stătea acolo de 4 ore. Probabil este îngrijorată pentru Min-ho la fel ca și noi. Suntem însă surprinși să o vedem dând buzna în cameră și uitându-se nervoasă în toate părțile.

"A îndrăznit să ne atace,acum veniți cu mine. Dacă o lăsăm așa vor ataca și mai mult!" strigă dintr-o dată.

  "Păi...vom merge pur și simplu?"

  "Nu Tae Tae. De ce crezi că am stat 4 ore închisă în cameră? Am un plan,dar mai întâi mergem la Min-ho. Trebuie să vedem dacă s-a trezit " zice luând cheile de pe masă.

   Suntem în drum spre spital. Din câte ne explica Moon-he avea să îl aducă pe Min-ho înapoi acasă dacă este în regulă. Spitalul ne pune în pericol pe toți.

   Ajungem. Min-ho nu se trezise. Nu putea să respire fără o mască de oxigen. Moon-he se ceartă grav cu doctorul fiindcă acesta nu este în stare să îl trateze. Se pare că lovitura și cioburile îi afectaseră foarte tare capul. Este într-o posibilă comă.

   Cu toții suntem foarte nervoși și triști mai ales Moon-he care se luase la bătaie cu una dintre asistente pentru că nu venise la timp să își trateze pacientul. Înțeleg cum se simte,dar exagerează puțin. Cu siguranță va avea să îl omoare cu mana ei pe Hyung-min.

Aici I-a sfârșit Gangster paradise 1. Dacă va plăcut să lăsați un vot și vreau păreri. Încă nu știu cănd voi lansa volumul 2,dar mulțumesc  mult pentru susținere.💜💜

Gangster paradise 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum