Pov KANG MOON-HE
Mă întorc cu spatele la el. Mă găndeam daca să se alăture nouă. Nu știam cât e de încredere ,dar puteam să îmi dau seama că e slab în fața mea.
" Vrei să ni te alături?" îl întreb fără să fiu sigură că o să accepte.
"Pai eu..."era confuz.
"Am să mă asigur că nu vei pății nimic și te voi plătii cu condiția să îmi fi loial".
"Atunci voi accepta,dar doar dacă juri că nu te vei atinge niciodată de prietenii mei"
"S-a făcut!". Demult pândeam să îl aduc aici.
Mă întorc,plecând,când îmi aduc aminte că toți cei ce mi se alătură aveau o cicatrice în forma de K pe corp,desigur,făcută de mine,așa că mă întorc și scot un pumnal mic din buzunar,acesta făcând ochi mari la vederea lui. Cu siguranță credea că o să îl omor.
Nu îi spun nimic,doar îi dau tricoul jos. Acesta se dă puțin în spate.
"Ce vrei să faci?!" spune oarecum speriat.
" Toți ~prietenii~ mei au o cicatrice pe corp,așa că stai liniștit,o să doară doar puțin" mint eu.Îi observ corpul bine lucrat pe care nu prea voiam să îl stric. Era foarte atrăgător,dar asta nu ma distras de la ce trebuia să fac. Îi creez o tăietură pe umăr. Acesta imediat ce simte lama rece protestează,dar nu înainte să îl dobor la pământ și să termin ce aveam de făcut.
Se putea vedea că îl durea foarte tare așa că îl iau de mână și îl duc într-un dormitor destul de mare.
Îl așez pe pat. Scot o trusă medicinală cu care îi tratez rana."Scuze,dar așa e tradiția" spun privindul fără vreun sentiment de părere de rau. Acesta nu răspunde,doar mă privește insistent.
Ies din cameră pentru ai aduce niște haine. Cele pe care le avea acum erau oribile.
"Ia-le și du-te să te schimbi " îi spun și îl conduc spre baie
"Mulțumesc" spune arătând un mic zâmbet.Îmi puteam da seama că îi cam place de mine. Nu puteam să mint și să spun că nu sunt și eu puțin atrasă de el. Doar că eu uram iubirea. Te făcea slab și prost. De fapt o uram și mai mult după fazele din liceu...
Sper să vă placă și scuze pentru greșelile gramaticale. Pupici!😘😘💜💜
Daca va plăcut lăsați un vot și un comentariu!!💖💗💞💫
CITEȘTI
Gangster paradise 1
FanfictionJungkook John un mafiot căutat de peste 50 de țări,revine în țara natală după un an de când se ascundea în insula Palwan(Filipine). Acesta se întâlnește printr-o colaborare cu Kang Moon-He,o criminală în serie. Ea urăște dragostea ,dar fiind sedusă...