Selam, keyifli okumalar 🤎
Yorumlarda dertleşelim.Bölüm Şarkıları
Pilli Bebek - Olsun
Barış Akarsu - Rüzgar
Ferhat Göçer - Git
Fikret Kızılok - Gönül5.GÖNÜL ve YARA
Pansuman yaptırıp eve gelmiştim. Havanın sıcaklığı yormuştu beni, sandviç hazırlamış onu yiyordum. Kanepe de oturuyordum. Telefon'a bildirim geldi. Elime aldım bilinmeyen numaradan mesaj. Allah allah kimdi acaba?
055**: Merhaba kızım. Ben Sevgi, hayırlı bir iş için sana yazdım. Numaranı aldım kızmamışsındır inşallah.
Ben: Merhaba Sevgi Teyze. Yok kızmadım da hayırlı iş?
055**: Benim bir oğlum var. Bir görüşseniz belki beğenirsin sen de. Hemen yok deme kızım. Seni gördüm beğendim.
Günde olan konuşmaları hatırladım. Figenle Ceyla o kadar heyecanlanmışlardı ki anlayamamıştım. Kırıcı da olmak istemiyordum Sevgi Teyzeye karşı. Ne diyecektim?
Ben: Sevgi Teyze teşekkür ediyorum ama bu teklifinizi kabul edemem. Şu an birisini düşünmüyorum.
055**: Kızım bir kere görüşün olursa olur, olmasa da hayırlısı böyleymiş der konuyu kapatırız.
Haklı bir yandan görüşsem direkt evlenmeyeceğim sonuçta.
Ben: Tamam teyze görüşeyim.
055**: Kızım o kadar mutlu oldum ki. Ben sana yazacağım adresi yarın görüşürsünüz. Tamam mı?
İçim bir garip olmuştu. Kalbim neden bu kadar hızlı atıyordu. Derin nefes alıp mesajına tamam diyip telefonu kapattım. E ben ne giyecektim. Of bir de bunun gerginliğiyle uğraşacağım. Çok abartmadan giyinmek lazım değil mi? Kızlardan en iyisi yardım alayım.
Çıtır Karılar
Ben: Selam kızlar acil yardım etmeniz lazım bana.
Figen: Ne oldu kız hayrola?
Ben: Ne olmadı ki...
Ceyla: Ne oluyor bu aşşaaalık evde
Ben: Yarın görüşmem var.
Figen: Ne görüşmesi iş mi?
Ben: He aynen iş görüşmesi of heyecandan ne dediğimi bilmiyorum.
Ceyla: Gerçekten ne görüşmesi?
Ben: Hayırlı iş görüşmesi diyelim
Figen: Haaa desene kızım yaaa fldkslfşsöf
Ceyla: En sevdiğiiiiim
Ben: Kıyafet ne giyeceğim ben 🥲
Figen: Sen o işi bize bırak
Ceyla: Sen o işi bize bırak
İkisinin aynı anda yazdıklarına kahkaha attım. Rahatlamıştım, kıyafet işini hallettiğime göre rahatça markete gidip alışveriş yapabilirim. Üstüme ceketimi alıp evden çıktım. Güneş gitmişti, bu benim için iyi olmuştu. Markete geldiğimde sepeti alıp reyonlarda dolaşıyordum. O sırada telefonum çaldı Barış arıyordu. "Selam güzellik," dedi. Sonunda arayabilmişti. "Selam arar mıydın ya sen?" diye sordum alıngan sesle. "İşlerim vardı güzelim arayamadım." dedi. "Bana diyene bak işlerin demek ki benden önemli." dedim. Şaka yapıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRANE GÖNLÜM
Romance"Sen, sen ölmüştün." diye hıçkırdım. Ellerini yüzüme koymuştu. Onu hissediyordum. Bu gerçek olamazdı. Hayır o gitmişti. Beni bırakıp gitmişti. Canımı hiçe sayıp gitti. Bütün bu olanlar yine hayal miydi? Yine gözümün önüne gelip canımı mı yakacaktı...