41. Rămâi în lumea mea

6.8K 684 124
                                    

     41. Rămâi în lumea mea

     Nebunie în fiecare celulă ce mă alcătuiește, pură și întunecată, care vibrează în mine devastator de răvășitor. Asta simt când intru pe scenă și-i văd pe toți dându-se la o parte din cale, conform coregrafiei. Zece secunde ca să le văd fețele pline de zâmbete incendiare ale colegilor mei, apoi al meu apare și mă las pradă senzației puternice. Mă așteptam să fiu prea copleșită de emoții distructive și să simt că mă sufoc, dar sunt atât de plină de adrenalină încât am eradicat din fașă orice sentiment care m-ar putea trage în jos. Pășesc apăsat până pe mijlocul scenei, apoi mă opresc și încep să mă mișc sacadat pe ritmul melodiei, părul meu lăsat liber sincronizandu-se după mișcările sacadate pe care le execut cât de perfect pot. Nu văd pe nimeni din mulțimea albă, dar știu că el e acolo și că tocmai l-am adus în pragul nebuniei.

     Inocența coruptă de întuneric. Eu sunt inocența în această coregrafie, iar Laurel și ceilalți întruchipează întunericul dulce.

     Cu asta în minte, îmi scot limba și îmi ling buzele, înaintând spre Laurel care este eliberată dintr-o piruetă de Evan și, cu aceleași mișcări grațioase care le imită în oglindă pe ale mele, vine spre mine. Ne întâlnim la jumătatea drumului și ne apucăm amândouă de gât senzual, aducându-ne fața aproape. Cântăm versurile melodiei și ne apropiem buzele până ce ne despart câțiva centimetri. Zâmbetul ei este cât se poate de întunecat, iar al meu e cât se poate de decadent. Ceilalți ne înconjoară și pe o mișcare de inimă cad la picioarele noastre în genunchi, mișcându-și mijlocurile, iar palmele lor urcă pe picioarele noastre, imitând o atingere pasională și în același timp disperată. Îmi dau capul pe spate, mișcându-mi șoldurile încet, iar Laurel mă apucă de talie și mă trage spre ea, pentru a ne aduce iar buzele aproape pentru a imita un sărut, clipe în care cei de la picioarele noastre se ridică și palmele lor mă ating pe spate, mâini și șolduri, ca și cum ar trage de mine. Laurel se mișcă ca o zeiță pe un ritm amețitor de senzual, iar eu o imit în oglindă. Buzele noastre aproape se ating, dar eu mă retrag brutal după cum e scenariul, fugind dintre ei spre fața scenei.

     Paralizez de extaz și nebunie perfectă când îl văd în sfârșit. Și nebunia lui îmi vibrează în vene pe un ritm amețitor de senzual.

     El urcă pe scenă, iar Dark îi înmânează un scaun pe care Skull îl răsucește cu o mișcare perfectă și apoi se așază pe el, uitându-se la mine provocator. Simt că îmi ies din piele din pricina extazului când îi surprind privirea atât de decadentă și plină de pasiune arzătoare. Nu m-am așteptat nici în ruptul capului să aleagă cartea asta, dar să fiu a nabii dacă nu o să o joc cu până la capăt. Și cad pradă acelui întuneric depravat, știind de pe acum că Laurel și ceilalți o să țină pasul cu mine. Mă pornesc spre el și îmi deschiei încet cămașa, momente în care el își depărtează picioarele și se lasă pe spate în scaun. Imaginea e cea a unui zeu care se simte perfect în lumea lui păcătoasă și plină de un întuneric delicios. Mă opresc în fața lui și încep să dansez.

     — How do you fall in love? Harder than a bullet could hit you. How do we fall apart? Faster than a hairpin trigger.

     Încep să îi cânt versurile când îi cuprind bărbia cu degetele, în timp ce ceilalți încep să danseze în perechi în spatele meu. Skull nu pierde vremea și îmi sărută degetele când urc cu ele spre buzele lui și i le apas cu degetul mare. Îi dau drumul și mă apuc de gât, privind-l țintă în cei mai perfecți de întunecați ochi pe care i-am văzut vreodată, și mă ating pe piept și apoi pe coapse, mișcându-mi fundul perfect pe ritmul melodiei. Apoi îmi aduc degetele la buze și le mângâi, iar tocmai i-am dat foc cu gestul acesta.

SkullUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum