23. Răzbunarea cere sacrificii.
După patru ore de antrenament intens încă primesc ocheade curioase de la toate fetele din trupa de dans. Ce nu știu ele, e că a încetat să mă afecteze după aproximativ o jumătate de oră. Și de ce au decis să nu își ia ochii de la mine? Răspunsul e Skull. Depravatul a apărut în sala de dans imediat după ce mi-am făcut eu apariția. Nimic special până acum, nu-i așa? Ideea este că a venit cu un buchet de lalele. Un buchet obscen de mare și de frumos. Lalele de toate culorile și împachetat în hârtie neagră. A intrat, stând în ușă, ochii lui căutând ceva anume. L-am urmărit toți cu ochi curioși și avizi, întrebându-ne ce naiba. Mai ales eu. Niciodată nu l-am văzut cu flori. Și nici nu am crezut că îl voi vedea vreodată. Apoi a găsit ce căuta. Pe mine. Când m-a reperat, a venit numaidecât spre mine, în pași legănați și relaxați. Ca să rupă toate tradițiile existente, m-a apucat de gât și m-a tras la pieptul lui și și-a lovit bluzele de ale mele, dând viață unui sărut flămând și destrăbălat, iar abia apoi mi-a înmânat buchetul. Zâmbindu-mi radios. Da, zâmbind ca și cum eu aș fi raza lui de soare. Iar eu nu am dezamăgit. I-am zâmbit în același fel, ascunzând amuzamentul provocat de gestul lui romantic. Am avut o notă ascunsă printre lalele pe care am scos-o imediat mimând entuziasmul unei fete care și-a pierdut mințile după bărbatul din fața ei.
"Zâmbetul ăla al tău întunecat îmi face inima să bată nebunesc, Naja mea. Arată-mi-l în fiecare zi! Am nevoie de el."
Când mi-am ridicat ochii din notă, ai lui erau inundați de deja de extaz pur. Nu am putut să îmi ascund surprinderea. Deloc. Iar asta doar l-a făcut să se apropie iar de mine și să mă sărute pe frunte, coborând apoi pe obraz, ajungând repede la buzele mele pe care le-a tachinat puțin înainte să le sărute cu adevărat. M-am lăsat dusă de val și mi-am luat din el drogul care mi-a lipsit. Am plecat dimineață, lăsându-l să doarmă neîntors, pregătindu-i medicametele pe noptieră, alături de o sticlă cu apă rece ca gheața. Pentru că asta face o iubită grijulie. Când s-a trezit mi-a trimis un mesaj simplu în care m-a întrebat unde sunt și dacă am nevoie de ceva. A fost atât de ciudat ca să am parte de așa ceva din partea lui. Mult prea ciudat. Dar mi-am amintit că suntem într-o relație și că trebuie să joc până la capăt. Și am jucat.
Acum mă așteptă rezemat de stâlpul de susținere, având sub braț caietul lui de schițe. Patru ore a stat aici și a desenat, urmărindu-mă din când în când. Ba chiar s-a asigurat că mă hidratez suficient. Băieții din trupă au vorbit vrute și nevrute cu el, nescăpându-mi deloc faptul că i-a agitat pe toți cu apariția lui. În prima oară abia s-au putut concentra și mișcările lor au fost pline de neîncredere. Mi-am dat ochii peste cap, nevenindu-mi să cred că-i poate tulbura atât de tare fără ca măcar să vorbească cu ei. La un moment dat am vrut să las disciplina deoparte și să-i întreb ce naiba au, dar mi-am revenit repede când mi-am dat seama că o mișcare greșită mă trimite direct înapoi la nimic. Ba chiar m-am mai gândit să îl alung pe Skull de aici, apelând la Ryan, dar nici asta nu mi-ar fi făcut bine. De azi trebuie să fac tot ce trebuie pentru ca Skull să cadă zilnic pentru mine. Așa că mi-am văzut de treabă. Ceilalți și-au revenit în cele din urmă și totul a început să fie mai normal. Pentru ei. Pentru mine a fost o experiență erotică, din nefericire. Ochii lui m-au ars și mi-au sărutat trupul în majoritatea timpului. De multe ori își mușca buzele când îi prindeam privirea atât de obraznică. Dar ce m-a îngenuncheat a fost zâmbetul acela nenorocit al lui. Mi-a zâmbit ca un idiot îndrăgostit. Deși, știu că joacă tare și totul e o prefăcătorie dusă la nivel înalt, nu m-am putut abține să nu râd ca o fetișcană pe de ascuns.
— Cum te simți?
Arunc întrebarea când mă opresc în fața lui, trăgându-mi respirația. O să mă ucidă dorința asta a mea de-a urca pe scenă. E îmbrăcat lejer. Tricou negru cu un șarpe alb încolăcit peste o crenguță de măslin,– crenguță de măslin, ce ironie– niște blugi negri și uzați de la Levi's și o pereche din teniși lui personalizați pentru care aș ucide.
CITEȘTI
Skull
Romance¶Ai putea deduce că povestea mea este aceeași poveste pe care ai văzut-o de mii de ori în acele filme romantice pe Hallmark. Aceeași poveste pe care au trăit-o mulți oameni, iar restul au privit de pe margine cu sufletul la gură cum iubirea învinge...