°3°. Siyah belge!♤

743 394 438
                                    

Lee Jung Jin'den...

Ofisimde oturmuş son dosyalarla ilgileniyordum. Daha oylamalar yeni başlasada son ana kadar dikkatli olmalı ve seçimi mutlaka kazanmalıydım.

Kapının çalınmasının ardından Hobin Jeong elindeki evraklarla içeri girmişti.

"Efendim dün hastaneden haber geldi . Bir an önce hastaneye yatırılması gerekiyormuş . Kendisini görmek için yanına gidecek misiniz ?Çoktan uğramıyorsunuz."

Bu da nerden çıkmıştı ."Bu aralar onları görmeye gidemem ,dikkat çekmeyelim babam işleri dahada zorluyor ,hem seçimler de yaklaşıyor .Başbakan için seçmelerde olduğumu biliyorsun eğer onun varlığından haberdar olurlarsa babam da kayınpederim de beni desteklemez ve elimde olan şansı kaçırırım . Hayatım boyunca ne yaptıysam hedefime ulaşmak için yaptım ,nelerden vazgeçdiğimi yalnızca sen biliyorsun bu fırsatı geri tepmemeliyiz . " diye ekledim.

"Ama efendim ,onları artık çok ihmal ediyorsunuz ,çocuğunuz sonrasında sizi affetmeyede bilir , kaç yıllardır doğru düzgün sizinle konuşmuyor ,üzülerek söylerim ki, hatta sizden nefret ediyor."

Bu söylediklerine fazlasıyla kızmıştım.
"En güvenilir adamım olduğunu biliyorsun ,sana cesaret de veren bu olmalı ,ama benle böyle konuşmandan hoşlanmadığımı belirtmek isterim saygılı olman senin için en iyisi."

"Özür dilerim efendim, lütfen kusuruma bakmayın. Sizin ve evladınız için her şeyin en iyisini istediğimi bilin ,sadece üzülmenizi istemedim ."

"Bizim için en iyisinin ne olduğunu benden daha iyi bilemezsin!"

"Tekrar özür dilerim , bir daha böyle bir hata yapmam .Emirlerinizi bekliyorum."

" Laboratuvarda işler ne yolunda , hallede bilecekler mi? "

"Bu gün uğrayacaktım, size haber vericem ."

"Tamam şimdi çıka bilirsin ."

"Bu arada karınız KKS -nin binasına uğrayacakmış. Professör'ü "Nine cloud"da saklıyoruz. Oradan haberdar ola bilir mi? Yanına yerleştirdiğimiz adamımız oranın ismi hakkında bilgi edindiğini bildirdi ,sizin işlerinizi gizlice araştırıyor galiba. "

"Bırakın araştırsın, sadece ismini bulmakla yetine bilir , ama oraya kendinde dahil adamlarından kimseyi gönderme, ortalık yatıştıktan sonra Professör'ünde icabına bakarız, laboratuvardakiler bir işe yaramazlarsa profesörü devreye sokucaz bakalım ne zamana kadar bize karşı çıka bilecek onsuz yaptıklarının bedelini iş bitdikten sonra ödeticem."

"Tamam o zaman ben çıkıyorum beyefendi , bu arada saat ikide röportaj vereceksiniz .Seçimlerle alakalı ."

"Ne röportaj'ı?"

"Kayınpederiniz ayarlamış galiba, gazeteciler sizin hakkınızda hoş olmayan makaleler yazmış ,bir çok gazetelerde sizin Jeon Gook-hwan'un ve babanızın destekleri sayesinde seçimlerde olduğunuz ,manşet haber olarak yayınlanmış. Bu sabah ki gazetede de yayınlandı."

"Bu gün gazete okuma fırsatım olmadı. Gazeteyi sekretere söyle hemen odama getirsin. "

"Tamam efendim ."

Hobin odadan ayrıldıktan bir kaç dakika sonra kapı yeniden tıklamıştı.
İçeri giren sekreter gazeteyi masama bırakıp çıktıktan sonra elime alıp ilk sayfadakı yazıları okumaya başladım.
"Jung-jin Lee başkanlığa aday mı?
Kayınpederi Jeon Gook-hwan ve babası Heo joon-ho olmasaydı da bu kadar güç toplaya bilirdi mi?"

Higanbana Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin