°9°.Onlar kim?♤

612 343 257
                                    


Choi San'dan (Haru)...

Oradan bir şeyler aldıktan sonra içinde olduğum dolabın önünde durmuştu.
Kendimi bir köşeye çekerek görünmemeye çalıştım. Elini kapıya atıp tam çekecekken odaya biri girmişti.

Bu zaman içerideki kişi olduğum dolabın kapısını iterek sıkıca kapanmasını sağladı. Bu zaman ben de onların konuşmasını dinlemeye başlamıştım.

"Sang ho amca burada ne yapıyorsun ?Sabahtan beri seni arıyorum, okulda bakmadığım yer kalmadı.Bahçede seni bekleyen onca iş olduğunu biliyorsun. " sonradan gelen adam bunu söylemişti.

"Bahçede ki işleri hall etmem için önce malzemeleri almalıyım ,
sencede öyle değil mi?"

Bu bahçede karşılaştığım Sangho amcanın sesiydi.

"Tamam elini çabuk tut ,müdür bahçeyi kontrol ediyor ." Diyip çıktı.

İkisinin de odadan ayrıldığından tam emin olduktan sonra saklandığım yerden çıkıp hızla oradan uzaklaştım .
Bu zaman koridorda etrafa bakarak beni fark etmeleri mümkün olmayacak yerlerden geçmeye dikkat ediyordum.

Artık vakit gelmişti.Odaya geçip Mingiyle olanlar hakkında konuşup yeni planı onada anlattım .

☆☆☆

Okuldan ayrıldığımızda saat sekkizi çeyrek geçiyordu.

Eğer onları Yeosang'la beraber geri yollaya bilirsem bende saat ona kadar okula dönüp geri kalan işi halletmeliydim .Daha sonrasını nasıl yapacağım hakkında aslında bir fikrim yoktu.

Mingiyle okuldan çıkıp planladığımız yere gittik. Asıl sorun Hongjoong'un Yeosang'ı böyle bir yere getirmek için ikna etmesiydi.

Seçtiğimiz yer terk edilmiş alandı. Burası tadilatı yarım kalmış iki büyük bina ve yolun diğer tarafında ağaçlardan oluşan bir araziydi. Ancak bu araziye yüz metre falan yakınlarda yeni açılmış bir kafe vardı .

Hongjoong Yeosang'ı oraya götürüp  ordan çıktıktan sonra bu tarafa doğru getirmeliydi.

Yeosang'ın bizi tanımaması için maske ve şapka takmış, simsiyah giymiştik.
Mingi'ye tadilatı yarım kalmış binaya çıkıp oradan etrafı kontrol edeceğimi söyledim.

Binanın beşinci katından kafe gözüküyordu. Buradan arazinin tamamını rahatca görmek mümkündü.
Daha sonra Minginin yanına geri dönmüştüm.

"Hongjoong mesaj attı ,kafeden çıkmışlar ve buraya doğru geliyorlar. "

"Tamam o zaman Mingi bizde yerlerimizi alalım, daha sonra saldırıp Yeosang'ı alırız eğer bir sorun olmazsa Hongjoong da bizle beraber gelicek .
Ve o zaman sizlerle önemli bir şey hakkında konuşucam ."

"Ne hakta?"

"Bunu işimizi bitirdikten sonra yolda konuşalım .Hem şimdi Hongjoong' da burada değil."

Biz ağaçların arasında beklerken ikiside olduğumuz tarafa doğru geliyorlardı.Doğru vakti beklemesini Mingiye işaret edip üç diyince onların arkalarından saldırıcaktık.

Tam da bizi geçip gidiyorlardı ki olduğumuz yerden çıkıp arkalarından geçerek Yeosang'ı tutup, ses çıkarmaması için kafasına silahı dayayıp elimle işaret ettim .

Mingi de silahını Hongjoong'a doğru yöneltip ellerini havaya kaldırmasını ve bir kaç adım geriye gitmesini söyledi.

Aslında bunu yapmasına gerek yoktu.Çünkü birazdan o da bize katılacaktı ,ama işimizi sağlama almalıydık. Eğer bir terslik çıkardısa Hongjoong'unda bizden olduğunu bilinmemesi gerekiyordu.

Higanbana Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin