°4°. Seodaemun olayı!♤

718 374 328
                                    


Seul merkezi Namdaemun amirliğinden...

"Sunbaenim! Sunbaenim!
Jongho sunbaenim başımız fena halde dertde ,acilen NNT kanalında yayımlanan haberi izlemelisiniz." İçeri telaşlı bir halde giren Jimin masanın üzerindeki bilgisayarı alıp yanımıza geldi.

"Jimin ne oluyor ?"

"Sunbaenim canlı olarak haberi izleseniz daha iyi olur."

"Kore'nin güvenilir haber kaynağı NNT kanalıyla yeniden güncel haberlerle karşınızdayız . Şimdi Haber kaynağı NNT Haber'de muhabir Park Chaeyoung'la bağlantıdayız :

+Son dakika haberler ve güncel haber başlıkları için doğru yerdesiniz. Gündemden flaş haberler ,spor, ekenomi ve magazin için sıcak haberler sabahcom.kr 'de .Evet arkadaşlar şu an KKS 'nin binasının önündeyiz .Bildiğimiz gibi KKS ülkenin en iyi özel istihbarat servisidir .Şimdi yönetici Song Yunah binanın önünde ! İçeri girmeden son olaylar konusunda ona birkaç soru sorucaz .

+Evet hanımefendi son günlerde yaşanan olaylar hakkında bize bilgi verirmisiniz ! Aldığımız haberlere göre Seodaemun semtindeki Bukgajwa-dong ve Bugahyeon-dong mahallesinde ki olaylar babanızın ve sizin başkanlık etdiyiniz laboratuvarla alakalı değilmiş ,aslında bu Seul merkezi Namdaemun amirliğinin yaptığı yanlış araştırmalar sonucu yalan suçlamalardan ibaretmiş!
Bu hakta ne düşünüyorsunuz?

-Bu konuda açıklama vermemize gerek yok babamın ve benim haksız yere suçlandığımızın ve polis amirliğinin yetersiz delil sunması sonucu iftira atıldığının ,bundan önceki röportaj'larda da söylemişdim. Seodaemun semtindeki olaylar la laboratuvardakı işlerin bir ilgisi yoktur. Daha fazla bu konuda konuşmak istemiyoruz.

+Hanımefendi !Hanımefendi !bekleyin bir kaç sorumuz daha vardı !

Evet arkadaşlar bu olaylar hakkında açıklamalar sonucu olay yerinde bulunan kişilerin hayatlarını ne sebepden dolayı kayıp etdiklerini açıklanmasada bütün suç düzgün araştırma yapmadan insanları suçlayan Seul merkezi Namdaemun amirliğinin sorumluluğuna düşüyor .Bu konuda haberin davamı Namdaemun amirliğine karşı açılan "Seodaemun davası" na bir açıklama getirmelisiniz! Soruşturması sonrasında açıklanacaktır .Evet şimdi haberin sonu.....

"Jongho neden kapattın !?" Jin kızgın bir şekilde konuşmuştu.

"Duyucağımızı duyduk Seokjin." Diye çıkıştım.

+"Bu nasıl olabilir Jongho adli tıpdan aldığımız raporlara göre ölüm sebepleri laboratuvardaki kazayla ilgiliydi .Orada yapılan yasadışı deneyler üç kişinin hayatıyla sonuçlanıyor ,ama şerefsizlerin umrunda bile değil hatta kalkmış birde bizim hatalı olduğumuzu söylüyorlar."

-"Artık bu konu hakkında yapıcağımız bir şey yok maalesef Jin , aslında bir tarafdanda iyi oldu ."

+"Nasıl böyle konuşuyorsun anlamıyorum ,sen bunun nasıl iyi olduğunu söyleye bilirsin!"

-"Biz adli tıp raporlarını alıp Baş savcıya vermiştik , oda mahkemeye sunmuştu. Sadece bunu açıklayıp mahkeme KKS'nin asıl sahibi Jeon Gook-hwan ve laboratuvarın sahibi olan kızı Song Yun-ah hakkında karara varıcakdı .Anlaşılan savcıda ,mahkemede onların emri altında işliyor. Bizden raporları savcı zorla aldı ve işi kendisinin haledeceğini artık bu olay hakkında başka bir şey yapmamızı emr etti. Muhtemelen raporlarında içeriğini kendi lehlerine çevirmişler .Kaza sonucunda ortaya çıkan bu olayıda saklamaya çalışmışlar ,ancak bu olayın ardında aslında Jeon Gook-hwan ve kızı yok."

Higanbana Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin