Choi San'dan (Haru)....
Kapı açıldıktan sonra yeni hoca içeri geçmişti.Kafamı kaldırıp hocanın yüzüne baktığımda çok şaşırmıştım yani yeni fizik hocamız akşam ki çocuk muydu.Hoca yerine geçdikten sonra kendini tanıtmaya başladı.
"Merhaba çocuklar ben yeni Fizik hocanız Jung Wooyoung. Tanıştığımıza memnun oldum ,üzülerek söylerim ki önceki hocanız kaza geçirdikten hemen sonra hastaneye yatmalı oldu.Ve tedavisi bitdikten sonra da artık işine devam etmeyeceğini bildirdi .Bundan sonra ki derslerinize ben devam edicem .Umarım yıl sonuna kadar iyi geçiniriz , evet bu gün sizlerle ilk günüm .Bu gün hem de benim ilk ders günüm ,universiteden mezun olduktan sonra şanslıyım ki bir okula atana bildim .Şimdi isimlerinizi okuyucam, yoklama için."
-Choi Han Sol
-Lee Dawon
-An Yu Jin
-Choi Ye na
-Kim Min ju
-Jin Ho eun
-Yoo In soo
- Park Lisan
-Jeong Haru
- Lee Doohwa
-Park Arin
-Lee Ji ho
-Hwang Hyun Jin
-Kim Sunoo
-Huening kai
-Kang Yeosang
-Kang Yeosang? K-a-n-g Y-e-o-s-a-n-ggg?
-Çocuklar sınıf arkadaşınız neden yok ? "Sınıf başkanı Hyun Jin ayağa kalkıp konuşmaya başladı . "Hocam uzun zamandır o okula gelmiyor ."
"Peki neden kötü bir şey mi oldu ?"
"Hayır!Yani başına bir şey gelmemiş, tam olarak bilmiyorum ,ama geri döneceğini söylemişlerdi."
"Otura bilirsin ayakta kalma ,garip artık bu yıl lise son sınıftasınız ,geleceğinizi birazcık da olsa kontrol ede bilmeniz için en büyük kararları şimdi almış oluyorsunuz.Umarım arkadışınız iyidir ve aramıza en iyi şekilde katıla bilir."
Bana da biraz garip gelmişti .Yeosang kimdi ve neden okula gelmiyordu.Neyse bu beni ilgilendirmez .
"Şimdi çocuklar eve vereceğim ödev için sizleri dörder qruplara ayırıcam .Takımlarınızdaki arkadaşları kendiniz mi seçmek isterseniz yoksa ben mi seçeyim? . "
Sunoo adlı çocuk ayağa kalkıp konuştu "Hocam sınıfda böyle işleri hep Sınıf başkanı yapar bence bırakalım o seçsin " daha sonra yanında oturan Huening kai de onu desteklemişti .
"Tamam o zaman eğer hepiniz Sunoo'nun fikrine katılıyorsanız kendiniz seçe bilirsiniz, eğer takımları seçmek de sorun yaşarsanız da bana gelip bildirin ben düzenlerim."
Hoca dersi anlatdıktan sonra bir kaç soru sordu ve bu gün yeni olduğu için bizi fazla yormak istemediğini söyleyip zil çalana kadar dinlene bileceğimizi ekledi .Yerine oturduktan sonra Arine taraf bakıyordu . Daha sonra tekrar konuştu.
"Çocuklar eğer her hangi bir konuyu anlamakta sorun yaşarsanız ders bitdikten sonra özel olarak öğrete bilirim. Klüp olarak dersten sonra ki boş olduğum vakitlere ayarlayıcam . Yazlımak istiyen olursa haber verir."
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆▪︎☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Zilin çalmasıyla öğretmen sınıfdan çıkmıştı . Hoca çıktıktan sonra Hyun Jin ayağa kalkıp kapıyı kapadı ve tahtaya geçip elindeki kağıdı işaret ederek konuşmaya başladı .
"Dersin sonlarına yakın takımları belirledim , kiminse inkar edib sorun çıkaracağını sanmıyorum genellikle sınıfta önceden olan çocuklar hep benim dediklerimi kabul eder ,umarım siz yeni gelen çocuklar da her kes gibi fikrime saygı duyup bir şey demezsiniz. Her kes kabul etmişken kimsenin oyun bozanlık yapmasını sevmem. "Konuştuktan sonra takımları tahtaya yazmıştı .Bizim çocuklardan ayrı düşmüştüm ve ajanlarla bir yerdeydim . Bu hiç iyi olmamıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Higanbana
Teen Fiction~Yirmi bir yıl boyunca hiç bir hafta, saati saatine dolu olarak huzurlu bir şekilde geçirmemiştim.Tüm bu yaşadıklarım hiç bir zaman mutlu olamayacağımı simgeliyordu haşince.Ona bakıyordum, gözlerim bomboştu. Zaten istesemde yapamazdım doğru söylüyo...