5

2.2K 162 58
                                    

SELAM
BİRKAÇ KİŞİ OKUYOR VE GERÇEKTENDE MUTLU OLUYORUM
İYİ OKUMALAR! 💞

Yoongi
Sabah uyandığımda saatin 6:43 olduğunu gördüm. Her zamanki  gibi yine okula geç kalacaktım.
Kahvaltı yapmadan evden çıktım, zaten çokta aç değildim.

Okula geldiğimde namjoonla jimini yanyana görmemle başımdan aşağıya kaynar  su döküldü, İşte şimdi uyanık vr sinirliydim.
Aslında o kadar kıskanç biri değilim, hatta şu an neden sinirlendiğimi bile bilmiyorum. Namjoon jimine birşeyler anlatıyor, jimin arada sırada konuşuyor ve gülerken ağzını eliyle kapatıyordu.

O aptal, gerçek bir aptal.

Namjoon neden onunla arkadaş oldu ki?
O salak yüzünden grubumuzu ihmal ediyor!

Onları takmayarak yanlarından geçip gittim. Direkt okulun içine yöneldim, diğer arkadaşlarımı aklıma geldi ve onları bulmak için yola koyuldum.
Hoseokun sınıfının önüne geldiğimde camdan baktım, içeride iki kişi vardı, ikiside ezik tipti. Ama uzun boylu kız kısa boylu kızı köşeye sıkıştırmış onun üzerinden telefonunu alıp kontrol etmeye ve bağırmaya başlamıştı. Devamını görmeme gerek yoktu, bütün okul burslulara zorbalık yapar zaten. Bende zorbaların lideriydim.

Jinin sınıfına geldiğimdi bütün grubun orada toplandığını gördüm. Sınıfa girdim ve onların yanına oturdum. O ucube hakkında konuşuyolardı, sıkıldım!

Hoseok birşey söylerken jungkook lafını kesti;
"Yeter artık! Şu salak çocuğu ne ara böyle toplanıp konuşmaya başladık ki?
Sanki hayatımızda önemli bir yeri var. "

Dedikten sonra kalkıp gitti, arkasından taehyung da gitti tabii. Junkookta bu durumdan sıkılıyordu, ikimiz aynı fikirde olduğumuz için ben de. O salağa artık benden başka kimse zorbalık yapmıyordu, bizim grup bile!

O siktiğimin kaynar suyunu başından aşağıya dökmeseydim zorbalık yapmaya devam edecektik! Haketti ama grubuda mahvetti. Nefret ediyorum o orospudan!

Yemekhanede jimini otururken gördüm, bu sefer daha da kötü birşey yapacaktım, üzerine bütün yemeği dökecektim. Planıma başlamak için yanından geçer gibi yaptım.
Bi anda üzerine bütün tabağı yapıştırdım! Açıkçası çok rahatladığım söylenemez, daha fazlasını istiyorum.
Üzerindeki garip bol sweat yağlarla, salçayla kaplanmıştı. Elimdekalan meyve suyunu da başından aşağıya döktüm, işte şimdi biraz da olsa rahatlamıştım. Herkesin bize baktığını, etrafımı inceledikten sonra fark ettim.
Jimin çok utanfığı her halinden belli oluyodu, ama alışmıştı herkes. Yüzündeki o garıp ifade, ellerinin titremesi ve bembeyaz olmuş teni. Ruh gibiydi aslında, bazen panik atak geçirdiğini bile  düşünüyordum.

Koşarak biryere gitti, peşindende namjoon gitti. Yavaşça onlara yöneldim, lavaboya gitmişti. Kapıdan onları dinlemeye başladım.

"Jimin, iyi misin? Titriyorsun. "

"Rahat bırak beni namjoon, yalnız kalmalıyım!"

Sesini kontrol etmeye çalışmıştı ancak başaramamıştı, sesi yine titrek, boğuk ve ince çıkmıştı. Namjoon duvara yaslandı ve beklemeye başladı. Dersbaşladığı için mecburen gitmek zorunda kaldım.

Okul çıkışında ne namjoonu ne de jimini görebilmiştim. Fazla takmayarak eve gittim.
Eve gider gitmez direkt uyumaya karar vermiştim, fakat bugün birşey yemediğimi  hatırladım ve birkaç lokma yiyip öyle uyumaya karar verdim.

TEKRARDAN MERHABA!
KISA OLUYOR AMA BİR BÖLÜM DAHA ATACAĞIM
VE BU BÖLÜM YOONGİNİN DÜŞÜNCELERİYLE KAPLI OLDU
HERNEYSE İYİ GÜNLER! 💞

My Love| yoonmin♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin