29

928 69 7
                                    

MERHABA!
BU BÖLÜM SADECE YOONGİ KONUŞACAK VE BAKALIM NELER ÖĞRENECEKSİNİZ
İYİ OKUMALAR! 💞

Kantine geldiğimde ortalıkta çok fazla kişi yoktu. Muhtemelen geleceğimi tahmin etmişlerdi. Görevli de  jimin'in üzerine atılan fakat yere düşen yemekleri temizliyordu.  Sakince uyarmam lazım artık..

"Bana bakın, her ne yapıyorsanız kesin. Eğer kesmezseniz olaylardan ben sorumlu değilim! Evet jimin ile çıkıyorum ve bu sizi hiç ilgilendirmez, ne onun hayatına karışabilirsiniz ne de benim. Bende önceden ona kötü davranmış olabilirim fakat en azından ben öyle davranmayı bıraktım. Çocuk gibisiniz, aptal şımarık veletler gibi. Sadece ailenizin parasını yemekten başka birşey yapmıyorsunuz, sonra burda gelip hocaları tehdit ederek  yüksek puan aldırıyorsunuz ve hava  atıyorsunuz! Peki bu beni ilgilendiriyor mu? Bu notlarla jimin'e karışırsanız evet ilgilendirir. Gerçek ezik örneği asıl sizsiniz! "

Konuşmam bitince biraz uğultu çıktı fakat ne dedikleri anlaşılmadığı için sınıfa çıktım. Umarım jimin dediklerimi yapmıştır çünkü sınıf    kantinin tam üstünde olduğu için sesim duyulmuş olabilirdi.

Neyseki sınıfa geldiğimde pek olağandışı birşey yoktu.

"Sesim duyuldu mu? "

"Evet.. "

"Neyseki jimin kulaklığı taktı"

Çenesiyle işaret ederek masamda uyuyan jimin'i gösterdi.

"Tamam, hala midesi bulanıyor mu? "

"Sanırım"

Jiminin yanına  oturdum ve onu kendime çekip başına omzuma koydum. Öyle durursa  sırtı ve boynu ağrırdı.

"Güzelim, şarkıyı beğendin mi? "

"Hm hm"

"Tamam, uyu sen. Yoruldun bugün"

Zaten ben gelene kadar uykusu gelmişti, şimdi uyusa birşey olmaz.

"Bugünkü konu ne? "

"Hiçbir fikrim yok"

"Benim dediklerim anlaşılacak kadar mı duyuldu? "

"Çok anlaşılmadı. Ama yinede duyuluyordu"

"Tamam"

"Bu sene mezun olacağız, ne düşünüyorsunuz? "

"Babam bana iş bulmuş, şirketinde yardımcı  olacağım"

"Şok kasiyeri olmayalım da"

"Jin bu gidişle olacak gibi... "

"Susar mısın canim"

"Ama derslerin kötü"

"Mühendislik yeterli benim için"

"Hoseok ve mühendislik... Yakışır"

"Yoongi sen? "

"O ev adamı olucak bu gidişle"

"Hayır ev adamı jimin"

Parmağımla yanımda uyuyan jimini gösterdim

"O mu ev adamı olucak? "

"Evet"

"Sen? "

"Mimar olabilirim aslında"

"Evet sayısalın iyi sonuçta"

"Ben tıp okuyacağım. Zaten böyle işlere ilgim var, bu yüzden baya birşey biliyorum. "

TEKRARDAN MERHABA!
SANIRIM SMUT BÖLÜM YAKINLARDA ATABİLİRİM...
İYİ GÜNLER! 💞

My Love| yoonmin♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin