8

2K 151 58
                                    

MERHABA!
DÜN SÖZÜMÜ TUTAMAYIP 1 BÖLÜM ATMIŞTIM(2 BÖLÜM ATTIM SANIYORDUM👍)
BUGÜN 2 BÖLÜM ATIYIM DEDİM!
İYİ OKUMALAR!

"JİMİN YEMEK YEMEZSEN ÇOK KÖTÜ ŞEYLER OLACAK! "

"YEMİCEM DAHA DÜN YEMEK YEDİM! "

"HERGÜN YEMEK YEMEN LAZIM AMA, HASTASIN SEN! "

Yemek yemeyi sevmiyordum. Zaten dün tonlarca yemek yemiştim, onları 1 ayda bitirirdim resmen. Hem ayrıca hasta falan da değilim! Sadece kolum alçıda, bebekmişim muamelesi yapan bir hoseokla karşı karşıyayım.

"Dün birsürü yemek yedim ben!
Ne acıkması? Onları 1 ayda bitirirdim! "

"Hasta olduğun için daha çok yemen lazım! Uçak geliyoo"

Tanrım... Bebek gibi hissediyorum. Birde uçak geliyo yapıyor. Ama eğer kolumun daha hızlı iyileşmesini istiyorsam mecbur yiyecektim.
Başka çarem olmadığı için ağzımı açtım.

"Aferin, böyle uslu çocuk ol! "

"Çocuk değilim ben! "

Resmen çocuk gibi davranıyordum fakat bu hoşuma gitmişti ve keyif alıyordum.

"Tamam, çocuk değilsin sen! Hadi az kaldı. "

Resmen bana yemek yediriyordu. Hayatımda ilk defa biri bana yemek yedirdi.
Bütün tabak bittiğinde yorgunça iç çekti.

"Jimin, seninle baya  yakın olduk ama birşey sormak  istiyorum. Seni bu hale yetimhanedeki çocuklar mı getirdi? Eğer getirdiyse bende kalabilirsin. "

Sustum.
Her zamanki gibi,
Tek yapabildiğim şeyi yaptım, sustum.

"Sanırım evet anlamına geliyor. Hem zaten kolunda alçıda, nasıl yemek yiyeceksin? "

Sanırım haklıydı, ihtiyaçlarımı pek gideremezdim, hatta beomgu bir kez daha kırardı kolumu ama onda kalamazdım.

"Sağol ama gerek yok, başımın çaresine bakarım ben. "

"Evde  sadece namjoon var senin için sorun olur mu? "

Sanki dediğimi duymamış gibi evi hakkında konuşmaya başladı.

"Evin girişinde merdivenin altında minik sevimli bir oda var ve orasını ayarladım. Seveceğine inanıyorum.
Eşyalarını alması için namjoonu görevlendirdim:) "

Dedikten sonra kalkıp biryere gitti.
Zaten uykum vardı, uyumak için iyi bir fırsattı.

____

Gözlerimi açtığımda  karşımda yine doktor ve hoseok vardı.

"Gereken ilaçları almanız lazım. Birkaç güne hastaneden çıkabilirsiniz. "

"Tamam, teşekkürler"

Doktor odadan çıktığında hoseok yanıma geldi.

"Kantine gidiyorum jimin. Birşey istiyor musun? "

Boğazımın kuruduğunu anladıktan sonra su istedim. "Vücudunda bu kadar su varken nasıl hala katısın merak ediyorum" diye söylene söylene gitti. Sanırım haklıydı, o yemek yedirmezse sadece su içecektim. Bazen günlerce yemek yemediğim oluyordu,belki bu yüzden bu kadar zayıftım. 

Elinde su ve birkaç şeyle geri geldi.

'Sana birde kraker aldım. Namjoon eşyalarını alıp odana yerleştirmiş. "

"Hyung zaten kalmak istemiyordum, iyice eve taşınır gibi oldum. "

Zar zor duyabileceğim bir sesle;
"Zaten yetimhaneden aldık seni... "

Şaşkın bir ifadeyle ona baka kalmıştım.
Onların evinde mi yaşayacaktım? Beni nasıl aldılar? Kime sordular? Benim neden haberim yoktu?

"Nasıl?! "

Diyebildim sadece.

"18 yaşın üstünde olduğun için kolaylıkla alabildik. Zaten halini söylediğimde de hemen kabul ettiler. "

Rahatlamıştım fakat içimde  bitmek, geçmek bilmeyen bir stres vardı. Hemde çok şiddetli!

_________________________________________

Sonunda o mikrop hastaneden kurtulup hoseok ve namjoon hyungun evinin önüne gelmiştik. Evleri çok lükstü!

"Çok zenginsiniz sanırım"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Çok zenginsiniz sanırım"

"Babam ayrı eve çıkınca bu evi yaptırdı, aslında çok gereksiz ve büyüktü fakat namjoonla kalınca gayet işimize yaradı. Yeni evine hoşgeldin. "

Dedi gülümseyerek.
İçeri geçtiğimde daha da büyük olduğunu fark etmemle ağzım açık kaldı.

"Aslında sade seven bir insanım fakat namu biraz fazla gösteriş seviyor. Neyse, gel odana bakalım! "

Etrafı inceleye inceleye odama doğru gittik.

Yeşil en sevdiğim renkti ve çok hoşuma gitmişti!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeşil en sevdiğim renkti ve çok hoşuma gitmişti!

"Çok teşekkürler ama gerçekten gerek yoktu. "

"Gerek vardı ve senin için en güzelini hazırlamaya çalıştık, keyfine bak. "

Diyip odadan çıktı. Herşey çok hoştu, hayalimdeki odam bile bu kadar gizel değildi. Çok yorgun olduğum için direkt uyuma kararı aldım.

TEKRARDAN MERHABA!
BU BÖLÜM UZUN OLDU VE SİZCE HOSEOK İYİ YAPTI MI? JİMİN YETİMHANE DE Mİ KALMALIYDI? BAKALIM BEOMGU NELERLE KARŞILAŞICAK!
İYİ GÜNLER! 💞

My Love| yoonmin♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin