32

710 45 9
                                    

MERHABA
BU BOLUM ICIN YARDIM ALDIM TESEKKUR EDERIM KENDISINE
chocolate_girl01
IYI OKUMALAR💞

Jhope

"Gerçekten gidiyor muyuz?! "

"Evet dedim ya bebeğim gideceğiz, ama çok içmek yok haberin olsun! "

"Tamam, çok içmem"

Yoongi ve jimin çoktan hazırlanmış koltukta oturuyorlardı, jimin sürekli  bar'a gerçekten gidip gitmeyeceğimizi soruyordu ve her seferinde sakince cevap veren yoongi de beni az da olsa şaşırtmıştı. Ona bir kelimeyi 2. defa tekrarlarsak peşimizden koşuşturacağına  emindim çünkü.

"Taehyung,bu güzel değil demiştim ama! "

"Ama sana çok yakıştı hayatım, baksana belini gösterdi. İncecik belini herkes görmeli"

"Belimi gösterdiği için sevmemiştim zaten, neyse. İdare ederim"

Bugün içimde sebepsizce heyecan ve korku karışımı bir his vardı. Kalbim delicesine atıyordu fakat ne için, neden?

Kendimi aşırı süslemiştim. Aklım da sadece güzel, tam bana yakışır bir kombin ile saçlarıma güzel bir şekil vermek vardı, başka birşeye odaklanamıyordum.

"Namjoon, hadi herkes hazır sanırım, çıkalımmı artık? "

"Tamam"

____

"Burası çok büyükmüş aşkım! Baksanakaç kat var"

"Evet, içinide görmek ister miymiş benim bebeğim? "

"Tabiiki istermiş! "

Seke seke bar'ın içine girdi  jimin, ardından yoongi de. Her zamanki masamıza oturduk  ve diğerlerin de gelmesini bekledik

"Çok güzelmiş! "

"Beğendiysen sık sık geliriz  bebeğim"

"A süperr olur! "

"Ben içecek alıyım"

"Tamam"

Aşağı kata inmek için merdivenlere yöneldim

"Bana bak, ne hakla buraya geliyorsun? Öldürteyimmi anneni? Sen kendini ne zannediyorsun!? "

"Bırak saçımı! "

Duyduğum  sesle durdum, sese doğru gitmeye başladım. Bu bir kadın sesi ve erkek sesiydi, erkeksesi tahmin ettiğim kadarıyla woojin'e aitti.

"Woojin, bırakır mısın kadını? "

Bir bana birde kadına baktı ve sonra elini kadının saçlarından sertçe çekti

Yanımdan omuz atarak geçti fakat herzaman yaptığı birşey olduğu için umursamadım

"İyi misiniz? "

"Ha-evet, yani sanırım"

"Dudağınız kanıyor"

"Önemli değil, yıkarım şimdi"

"Neden tartışıyordunuz? "

"Biraz uzun hikaye"

"Bu arada jung hoseok ben"

"Kim Min-ji ben de,memnun oldum"

"Gelin isterseniz oturalım, anlatmış olursunuz hem de"

"Peki"

____

"Memnun oldum Min-ji"

"Bende memnun oldum"

Kısa süreli tanışmadan sonra nihayet oturabilmiştik. Min-ji tuvalete, ben ise içecek almaya gitmiştim.

"Anlatacak mısın? "

"Tamam anlatayım"

"Hadi anlat"

"Eskiden woojin ile yakın arkadaştık, birgün çıkma teklifi etmişti ve bende onu üzmemek adına kabul etmiştim. Aradan uzun zaman geçti, beni sevdiğini söylemişti fakat bana para dışında birşey vermiyordu. Sürekli bu barda takılırdı, artık endişelenmeye başlamıştım çünkü gece yarılarına kadar eve gelmiyordu. Birgün onu takip ettim, bu bara geldim ve beni aldattığını öğrendim, daha doğrusu kendi gözlerimle gördüm. Oda fark etmişti beni ve peşimden geldi, ayrılırsam annemi öldürteceğini, ardından beni öldüreceğini söylemişti. Hergün ya döverdi ya da tehdit ederdi, dışarı çıkmama izin vermezdi. Bugün evden kaçıp bu bara geldim fakat bu bar aslında woojin'inmiş, kapıdaki güvenlik görevlisi benim olduğumu anlamış ve hemen woojin'e haber vermiş. Sonrasını biliyorsun zaten"

"Kötü olmuş.. "

Bu kadarını düşünmemiştim, hala olayın şokunu atlatamazken birtane güvenlik masamıza geldi

"Buradan çıkın lütfen, woojin'in emridir. Çıkmazsanız zorlamak zorunda kalacağız"

"Yoongi aşkım gidelim ne biçim yermis burası"

"Tamam bebeğim sakin ol, gidiyoruz"

"Bu arada Min-ji, gelmek ister misin? "

"Gelirim tabii, biraz dinlenirim sonra birşeyler yaparım işte"

"Peki"

____

"Aşkım burası daha güzel sanki"

"Evet hayatım bak daha güzelmiş"

"Taehyung buraya gidelim gel"

"Tamam"

Başka biryere gelmiştik ve burası daha güzeldi ve daha sakindi.

"Min-ji"

"Efendim jin"

"Woojin meselesini ne yapıcaksın? "

"Bilmiyorum,açıkçası eve gitmeye korkuyorum"

"Yapabileceğimiz birşey var mı? "

"Hayır teşekkürler. Eve woojin gelmeden eşyalarımı toparlar annemin yanına giderim. 1-2 gün kalırım orada sonrada başka birşeyler yapacağım işte"

"Tamam"

MERHABA TEKRARDAN
BU BOLUM BAYA UZUN OLDUU
AYOF GECE GECE YAZIYORUM BEYNIM ERIDI
NEYSE
IYI GUNLER💞

My Love| yoonmin♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin