13

1.6K 127 43
                                    

MERHABA!
SİZİN YORUM YAZMANIZ BENİM DAHA ÇOK BÖLÜM YAZMAMA VE MUYLU OLMAMA NEDEN OLUYOR♡
İYİ OKUMALAR! 💞

Gözlerimi açtığımda tekrardan hastane odasını karşı karşıyaydım. Artık alışmıştım, uyanır uyanmaz başıma toplandılar.

"Hey bakın uyanmış! "

"Jimin iyi misin? "

"Kolun acıyor mu? "

"Kolu 6 yerinden kırılmış nasıl acımasın salak! "

Son lafı duyar duymaz bakışlarımı onu söyleyene yani jin'e dönmüştü. Benimle birlikte herkesin tabii.

"Jin naptın duydu seni! "

"Of sustum"

"6 yerinden mi? "

6 kırık cidden çok fazlaydı.

"Jimin, kolun ne zamandan beri kırık? "

"Bundan önce hastaneye gelişimizde. Nedenki? "

"Kolunda bir çatlaklık varmış, bu yüzden kolay incinebilirmiş. Başta 4 kırığın vardı fakat okuldaki o piç kurusu yüzünden 6 oldu! Neyse, takma kafaya çabucak geçer zaman"

"Umarım dediğin gibi olur jungkook. "

"Bu arada, neden kolun çatlaktı?"

Hatırlıyor gibiydim. Eski çocukluk anılarıma giriş yaptım;
Ben çok küçükken yani neredeyse 7 yaşındayken beomgu'nun sözünü dinlemeyip hizmetlilere kötü davranmıştım. Beomgu ilk önce birşey yapmasada bahçede beni yere düşürüp koluma, bacağıma, sırtıma taşlar atmıştı. Eline büyük bir taş geçince onu kafama açmaya karar verdi ve ben refleks olarak elimi kafamın üzerine koydum. O zamanlar çok acımasada zamanla çok ağrımıştı. Hizmetlilerin dediğini unutup yapmayınca da yerden yere savururlardı, banada öyle yaptılar ve o zaman sanırım kolum çatladı.
O günden sonra bana ani gelen şeylerden hep korkmuşumdur.
O zamanlara dalıp gittiğimi anladım ve hala etkisindeymişim rolü yaparak etrafımdaki uğultuları dinlemeye başladım..

"Hobi sorucağın soruyu sikiyim! Çocukta travma falan oluşmuş herhalde baksana! "

"Jimin yine dalıp gitti. Birgün astral seyahat edecek bu! "

"Çocuğun yarasına tuz basmışız gibi oldu sanki.. "

"Jimin? heyy! "

Sonunda çocukluğumdan çıkıp gerçek hayata dönebilmiştim

"Sende derin yaralar yarattıysa ya da anlatmakta güçlük çekeceksen anlatmayabilirsin. O bakışın her şeyi anlattı zaten. "

"Çok güzel baktı.. "

Bütün uğultular kesilip bakışlar yoongi'ye dönünce o da şaşırmıştı.

"Ona mı dedim be! Bakmayın bana öyle, başkası için söyledim onu! "

Sonunda ona bakmayı kestiler ve konu yine bana döndü.

"Jimin en son ne zaman yemek yedin? "

"Okula gelmeden önce su içmiştim"

"Ohoo bizde diyoruz bu çocuk aç mıdır değil midir diye! Söylesene önceden 1 bardak suyla insan soyar mı? "

Ben insan olmadığım için doyardım. Bunada alışkınım çünkü

"Eğer kendisi yemek yemek istemezse zorlama, ağzına 1 lokma bile girmez. Tecrübeliyim bu konuda. "

"Sen o işi jin hyunguna bırak! Jimincim canım bebisim tontisim benim ne yersin ? "

"Aslında ben tok-"

"Tamam o zaman 3 tane lahmacun nasıl olur? "

"Jin hastane burası dışarıdan yemek sokulmaz"

"O zaman kantinden 3 kase çorba alıyorum tamam mı abisinin gülü"

Sadece başımı sallamakla yetindim

"Niye hep 3? "

"Canım istedi"

Bu grubun dişil enerjisi fazla kaçmış sanırım..

MERHABA!
BEOMGU'YU KESİP DOĞRAYIP YEMEĞE NE DERSİNİZ , AMA BİZ YAMYAM DEĞİLİZ DİMİ😙 O İŞİ YOONGİYE BIRAKALIM BENCE
SİZCE JİMİNİN DAHA NE GİBİ TRAVMALARI VAR?
İYİ GÜNLER! 💞

My Love| yoonmin♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin