MERHABA!
HİÇ YENİ BÖLÜM ATASIM GELMİYOR🤧
İYİ OKUMALAR! 💞Yoongi bu aralar fazla neşeliydi ve heyecanlıydı, bende en az onun kadar heyecanlıydım. Çünkü yakında düğünümüzün olacağını kimseye söylememiştik ve bu akşam söyleyecektik! Gerçekten sabırsızlanıyorum..
"Aşkım, napıyosun bakalım burada? "
"Yemek yapmaya çalışıyorum. Of ya, bir türlü kımanını tutturamıyorum aşkım! "
"Tamam sorun değil, hazır alırız"
"Ama bu gece çok önemli. Dışarıdan alırsak ben ne yapacağım akşama kadar? "
"Hm. Oyun oynarız, kitap istersen alırız, dizi izleriz, birlikte vakit geçiririz. Başka sayayım mı? "
"Tamam tamam. Gerek yok, hepsiniistersen yaparız ama bu malzemeler ne olacak? "
"Toparlarız sonra"
Kolumdan tuttuğu anda mutfaktan çıkmıştık zaten. Mutfak büyük değildi fakat salon oldukça büyüktü, bu yüzden kanepeler küçük geliyordu. Ee tabii yoongi büyük yerleri sevdiği için evin bir kısmı da büyük oldu. Ben ise küçük ev tarzı şeyler severim, bu yüzden garip bi anlaşma yaptık; alt katta salon büyük, mutfak küçük olacak. Üst katta ise yatak odası büyük, banyo küçük, kıyafet odası büyük olacak. Aslında kıyafet odası küçük olabilirdi fakat yoongi'nin eşyaları, kıyafetleri o kadar çok ki -bana da zorla aldırdı- küçük olursa sığamayacağını düşündü!
"Dizi izleyelim mi ilk önce? "
"Olur, ama ne izleyeceğiz? Ben çoğu netflix dizisini bitirdim"
"Listene bakalım"
Listemde izlemediğim dizi var mı acaba?
"Bir tane buldum, 'sweet home' diyor. Güzel birşeymiş sanırım"
Sweet home. Bir ara görmüştüm fakat izlemeyi unutmuşum. Fragmanını izlediğimde o kadar beğenmiştim ve meraklanmıştım ki, anlatamam.
"Olur! "
"Tamam izleyelim o zaman"
1. Bölümden başladık ve çok güzel duruyordu, hızlıca intro'yu geçtik ve izlemeye başladık.
TEKRARDAN MERHABA!
BU BÖLÜM SWEET HOME'A BAŞLADILAR
SİZCE YAKINDA FİNAL YAPMALI MIYIM?
İYİ GÜNLER! 💞