28

877 69 9
                                    

MERHABA!
UZUN ZAMAN OLDU SANIRIM(3 GÜN)
SİZCE SMUT BÖLÜM GELSİN Mİ?
İYİ OKUMALAR! 💞

Sonunda  edebiyat dersi bitmişti, en sevmediğim ders olduğu için bitmesine sevinmiştim. Miğdem bulanıyordu bu yüzden kantine doğru  yol aldım. Yolda da yoongi'yi görmemle onun da beni görmesi bir oldu. Okuldakiler ilişkimizi biliyormuydu bilmiyorum fakat  yoongi ile beni gördüklerinde çok garip bakıyolardı.

"Nasılsın canım?  Nereye böyle alelacele? "

"Kantine gidiyorum, biraz miğdem bulanıyor da"

"Daha kötü olursa haber ver tamam mı? "

"Tamam"

Sarıldı ve tahmin ettiğim kadarıyla  jungkook'un sınıfına gitmeye başladı, bende kantine.

Bir kraker  aldım ve  grubun genelde toplandığı jungkook'un  sınıfına ilerlemeye başladım.

"Baksana şu tipe"

"Cidden onu zorbalayan adamla mı çıkıyor? "

"Ne kadar ezikçe bi hareket"

"Salak işte, ne bekliyorsun?"

"Saçlara bak diğcektim de, saçları yok"

Herkes gülmeye başladı..
Arkamda ağır birley hissettim, dönüp baktım elma olduğunu gördüm. Bana atmışlardı, neden ki?
Bir tane daha attılar  fakat bu sefer meyve suyuydu, üstüm mahvolmuştu ve bu yoongi'nin en sevdiği kazaktı. Bir tane daha ve bir tane daha... Bir sürü  yiyecek, içecek atılmıştı. Ramen sosları, kutu kola, meyve suyu, makarna, yoğurt, salata ve dahası. Koşarak çıkış kapısına gittim. Üstüm batmıştı, kim bilir  ne kadar uğraşacaktık temizlenmesi için. Sonunda jungkook'un  sınıfının önünde durdum ve biraz soluklandım, beni görmüş olmalılar ki yoongi hemen  yanıma geldi.

"Bebeğim nerde kaldın? Üstüne ne oldu, kim yaptı? "

Soruları  soluklanmaktan cevaplayamıyordum fakat o hemen anlamıştı.           Daha  ne kadar katlanacaktım bu zulüme?

"Nereden geldin? Kantin mi, yemekhane mi? "

"Kantinden"

"İçeri geç , üstünü değiştir tamam mı? Orada kulaklığım da var, yorulmuş gözüküyorsun  kulaklığımı takıp dinlen"

Hafif bir öpücük kondurdu yanağıma ve  tahmin ettiğim kadarıyla kantine gitmeye başladı.  Bende sınıfa  girdim ve girer girmez bütün gözler üzerimdeydi, bu her ne kadar rahatsız edici de olsa bizim grubun yanına ilerledim.

"Yine onlar mı? "

Başımı sallayarak onayladım

"Dolabında  kıyafet var mı? "

"Hatırlamıyorum, olabilir"

"Tamam bekle getiriyim"

"Yoongi  kulaklığı takıp dinlenmemi söyledi, fakat miğdem çok bulanıyor"

"Bugün haplarını aldın mı? "

"Hayır "

"Belki kullanmaya alıştığın için ve bugün almadığın içindir? "

"Hapların yan etkisi"

Bütün herkes bir anda sessizleşti ve bu rahatsız edici bir sessizlik oldu. Sessizliği bozan kıyafetimi almaya giden jin  hyung du

"Getirdim jimin. İstersen tuvalette giyin"

"Tamam, teşekkürler hyung"

"Rica ederim"

Hızlıca giyindim  ve tekrardan sınıfa gittim

"Miğden hala ağrıyor mu jimin? "

"Evet, biraz"

"Hadi yoongi'nin dediğini yap. Derslerimiz boş zaten bu yüzden endişelenme"

"Hm hm"

Masadan  yoongi'nin JBL kulaklığını  aldım, şarkı çalıyordu fakat bu çok  garipti. Muhtemelen bilinmeyen bir şarkıydı. Tekrardan yoonginin masasına oturdum ve sırtımı duvara yaslayarak bacaklarımı karnıma çektim, yüzümü de  dizlerimin arasına gömdüm. Kısaca cenin pozisyonunda durmuş gibiydim. Şarkı cidden çok güzeldi..
Düşüncelere dalmıştım ve yoongi'nin geldiğini bile fark etmemiştim.

"Şimdi daha iyi misin bebeğim? "

"Evet, birazdaha iyiyim. Sen ne yaptın? "

"Hiçbirşey, hadi bebeğim uyu sen"

Yanıma oturdu, başımı omzuna  yatırdı ve sırtımı sıvazlamaya başladı. Güvende hissettiğim için rahatça uykuya dalabilirdim.

TEKRARDAN MERHABA!
SİZCE YOONGİ NE YAPTI?
BAKALIM BUNU NASIL ÖĞRENECEKSİNİZ
FAZLA MERAKLANDIRMAM MERAK ETMEYİNN
İYİ GÜNLER! 💞

My Love| yoonmin♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin