6

2K 154 41
                                    

MERHABA!
ASLINDA BUNU DÜN ATACAKTIM  HATTA ATTIM SANIYORDUM AMA YAYINLAMAMIŞIM
İYİ OKUMALAR! 💞

________________________________________

Namjoon/jimin

Namjoon
Selam jimin yanlış anlamazsan bir şey sorabilir miyim?

Jimin
Sorabilirsin?

Namjoon
Sırtında, boynunda,kollarındaki yaralar ya da morluklar
Neden oluştu, hasta falan mısın?

Jimin
Ona söyleyemem..|
Evet evet hastayım

Namjoon
Kesinlikle yalan|
Tamam ciddi bir hastalıksa bana söyleyebilirsin, şiddet görüyorsan bile

Jimin
Anlayacağını tahmin etmiştim, namjoon zeki biri|
Tamam
Görüşürüz
Çevrimdışı

Namjoon
Görüşürüz
Çevrimdışı

__________

Jimin

Odanın kapısı bi anda sonuna kadar açıldı. Tahmin ettiğim gibi, beomgu'ydu. Direkt üzerime  gelmeye başladı, zaten yatakta oturduğum için kaçacak bir yerim yoktu. Elinde bir mektup vardı. Yoksa o... intihar mektubum muydu?
Tanrım! Umarım o değildir.

"Aptal velet! İntihar etmeye çalıştığın gibi birde not bırakmışsın. Notta neden benim adım geçiyor?! Beni mi suçladın? İntihar sebebin ben miyim? Merak etme, bu kadar çok ölmek istiyorsan seni kendi ellerimle öldüreceğim! "

Tahmin ettiğim gibi, notu bulmuş ve okumuştu. Yakamdan tuttuğu gibi sürüklemeye başladı, nereye gittiğimizi artık biliyordum. Depoya...

Gözlerimi zar zor açmıştım, beomgu karşımda dikilmiş bana birşeyler söylüyordu sessizce mırıldanırken avazı çıktığı kadar bağırdı.

"Seni öldürücem! Elimden kurtulamayacaksın! "

Bunu söyledikten hemen sonra koluma tekme attı, diğerleri de başladı tekme atmaya. Ama o an bütün acıları unutup sadece koluma odaklanmıştım. Kolum hareket etmedi, parmaklarımı oynatamadım, kolumun acısından başka birşey hissetmedim. Kolumdaki acı bütün bedenime yayıldı ama hiçbişey yapamadım. Tekrardan kolumu hareket ettirmeyi denedim, tekrar acıdan, sızıdan başka birşey hissetmedim. Tekrar ve tekrar... Kolumu hissetmiyordum!
Hepsi yavaşça etrafımdan ayrıldılar. Kalkmayı denedim, ayaklarımı oynatmayı denedim ama olmadı. Sadece gözlerimi oynatabiliyordum, parmaklarımı hareket ettirmek istedim ama olmadı. Kalkıp yürümek istedim ama olmadı. Ellerimi kullanmak istedim ama olmadı. Vücudum hareket etmiyordu,  sadece koluma bakıyordum. Gözlerim kararmaya başlayınca kendimi karanlığa bıraktım, etraftaki sesler, beomgu'nun 'kalksana aptal! ' diye bağırışları boğuklaştı. Hareket edemediğim için kalkamazdım, beomgu'nun tek bir dözüne itaat edememiştim. Belki haklıydı, beni kendi elleriyle öldüreceğini söyledi. Dediğini kâle almamıştım çünkü her seferinde öyle diyordu. Ama bu sefer...

MERHABA!
BU BÖLÜM ÜZÜCÜ OLDU😭
VE JİMİNİN YARALARININ NASIL OLUŞTUĞUNU GÖRDÜK
SİZCE JİMİN KOMADA MI KALMALI YOKSA DİMDİK Mİ DURMALI?
İYİ GÜNLER! 💞

My Love| yoonmin♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin