03.09.2005
Annesinin elinden tutmuş parka kuzeni ile oynamaya gidiyordu Felix. Çok mutluydu, çünkü aylardır Paris'te olan kuzeni dönmüştü. Onunla oyun oynamayı çok seviyordu. Parka vardıklarında kuzeni Jimin daha gelmemişti. Felix o gelmeden oynamaya başladı, parkın etrafında koşturuyordu. Jimin'in annesi Felix'in annesini arayıp geç geleceklerini söylemişti. Bir zaman sonra Felix annesinin yanına gitti.
''Anne çok susadım, bana su alıy mısın?"
Annesi onun bu tatlı haline gülmüştü. Oğlu onun yaşama sebebiydi. Nefesiydi Felix onun, ve birazdan nefesini keseceklerdi...
'' Tamam tatlım, sen buradan ayrılma zaten birazdan Jimin ve teyzende gelir. Ben sana şuradaki bakkaldan su alıp geleceğim. Tamam mı?"
Felix baş sallamıştı annesine. Annesi şu almaya gitmişti. Felix ise bankta oturmuş bekliyordu. Ona yaklaşan genç bir çocuk gördü. En sonunda çocuk onun karşısında durup Felix'in boyuna gelmek amacıyla eğilmişti. Sabahtan beri konuşmaları dinlediği için Felix'i kolay bir şekilde kandırabilecekti.
'' Selam, sen Felix olmalısın, ben Chan annenin bir arkadaşıyım. Annen kuzeninin evine gitti seni oraya götürmemi istiyor. "
Lisede oyunculuk okuduğu için rahat rol yapmıştı Chan. Felix ise bu role inanmış ve Chan'a güvenmişti. Elini tuttu ve birlikte ilerlemeye başladılar. Yolun sonunda depo gibi bir yere gelmişlerdi, Felix biraz korkmuştu. Çok kirli bir yerdi.
" Hadi gel."
Dedi Chan güven verici bir sesle, Felix ise onu reddetti.
" Annem buyada deyil, hani anneme gidecektiyk? Anneme götüy beni."
" Felix, annen seni artık sevmiyormuş. Çok yaramazmışsın. Bizde seni burada eğiteceğiz ve annenin seni sevmesini sağlayacağız. Ama eğer dediklerimizi yapmazsan ceza alacaksın. Annenin seni sevmesini istiyorsan gel. Ha oldu da gelmezsen sokakta yaşamak zorunda kalacaksın. Gece soğuk yerlerde köpeklerle beraber uyuyacaksın."
Korkmuştu Felix, hem köpeklerden hem de annesinin artık onu sevmemesinden. Chan ile gitmek zorunda hissetti kendini, annesinin onu tekrar sevmesini istiyordu. Ağlamaya başlamıştı. Kabul etmişti titrek sesiyle Chan'ın teklifini..
''T-tamam geleceyim.."
Gülümsemişti Chan, bir çete üyesi daha bulmuştu kendine. İntikamına ortak bir kişi daha..
24.04.2013
Yatağından kalkıp doğrulmuştu Felix, günlerdir reddetip işkence gördüğü görevi yapmak zorundaydı bugün. Yapmazsa ölecekti.. Hayatının cehennemden farkı yoktu evet, ama umudunu asla kaybetmemişti. Buradan kurtulacaktı, kurtulduğunda işlediği kaç suç varsa hepsinin cezasını çekip özgür olacaktı...
Üstünü değiştirdi Felix, Minho'nun sesini duymasıyla arkasını döndü.
" Hadi ye şu yemeği yola çıkacağız, sakın kaçmaya çalışayım deme. Buluruz ve bulduğumuzda Chan'ın sana yapacaklarını yıllardır arkadaşı olan ben bile bilmiyorum, kendi iyiliğin için yap."
Kafasını sallamakla yetindi Felix, eli ayağı titriyordu, korkuyordu. Asla yapmak istemiyordu bu caniliği..
Yemeğini yemişti ve yola çıkmışlardı. Arabada sessizlik hakimdi. Ta ki Felix bu sessizliği bozup Minho'ya soru sorana kadar.
"Minho hyung, bunu neden yapıyorsunuz?"
"Neyi?"
"Ben dahil bir çok çocuğu küçük yaşta annesinden kopardınız, küçük yaşta elimizi kana buluyorsunuz. Siz de kendinize zararlı olanı yapıyorsunuz, ne suçu var öldürdüğünüz insanların?"
"Felix, bizim çetemiz asla suçsuz insanları öldürmez. Polislerin suçlu olduğunu kabul etmeyip koruduğu. Yasal suçluları öldürüyoruz. Adaleti sağlıyoruz.."
Sunmuştu Felix, demek ki öldüreceği herkes suçlu olacaktı.. Ama o suçluda olsa bir insan dahi öldürmek istemiyordu, "Nasıl olsa cezalarını öldüklerinde çekecekler. Ben neden Dünya'da cehennem hayatı yaşayayım ki?" diye düşünüyordu..
Varmışlardı. Yarım saat, sadece yarım saat içinde çocukluğu yok olmuştu Felix'in, elini kana bulamıştı, masumluğu da o kızla beraber ölmüştü. İlk kurbanı ünlü iş adamı Hwang Minseok'un kızı Hwang Yeji olmuştu.. Yarım saat içinde ruhu ölmüştü Felix'in...
23.06.2019
Felix'in ilk cinayetinin üzerinden 6 yıl geçmişti. Çetenin saygı duyulan üyelerinden olmuştu artık. Cinayet işlemek bağımlılık haline gelmişti bir psikopata dönüşüyordu. Bugün en zor görevini yerine getirecekti. Chan ona annesinin yaptığı tüm suçları anlatmıştı. Bugün annesini öldürecekti... Bugün doğum günüydü, annesi içi boş olan mezarına giderdi büyük ihtimal, kendi mezarında annesinin mezarını hazırlayacaktı. "Ne kadar da ironik." diye geçirdi içinden.Mezarına gelmişti, annesi onun mezarının başında ağlıyordu. Annesinin yanına gitti Felix.
"Anne.."
"Oğlum.. Neredeydin?"
"Anlatacağım anne, ormana gidelim mi? Eski günlerdeki gibi.."
Felix annesini ormana getirmişti. Arkasından yürürken elindeki bıçağı çıkarıp annesine sapladı ve koşarak oradan uzaklaştı. Kabuslarına konu olacak yeni konuyu bulmuştu. Çetede ona Felix yerine Yongbok diyorlardı. Annesinin yanındayken girdiği Felix kişiliğinden çıkmış ve tekrar Yongbok olup arabaya binmişti.
______________________________________
Kafa karışıklığı olmasın diye her tarih için yaşları yazıcam.
03.09.2005
Lee Chaeryeong: 30
Lee Felix: 5
Christopher Bang Chan: 17
24.04.2013
Hwang Hyunjin: 13
Lee Felix: 13
Hwang Yeji: 20
Christopher Bang Chan: 24
Lee Minho (hayır Felix ile kan bağları yok): 23
23.06.2019
Lee Chaeryeong: 44 (chaer aşkm yaslandı 😔)
Lee Felix: 19
Hwang Hyunjin: 19
Christopher Bang Chan: 30
(dedos 🤗)Lee Minho: 29
19.10.2023
Hwang Hyunjin: 23
Lee Felix: 23
Christopher Bang Chan: 34
Lee Minho: 33
Bu kadar diğer bölümlerdede böyle belirteceğim.
Tüm matematiğini kullandım
Sanırım ''Yasal Suçlular" sözünü bir yerde görmüstüm, ama görmemisde olabilirim.
Bayy
Oy sınırı: 7 oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangster / HyunLix
FanfictionLee Felix 5 yaşındayken Hwang ailesinden intikam almak isteyen çete lideri Chan tarafından kaçırılır. Dosyası kapatılan Felix yer altında Yongbok adıyla bilinen bir katile dönüşür. Hwang Hyunjin bu çeteyi çökertmek için öldürülen ablasına söz vermiş...