✧¹⁰

95 17 10
                                    

Herkes yerlerini almıştı. Seungmin'in eli ayağı titriyordu çünkü tam şu anda Chan'ın masasına içecek taşıyordu. Eğer fark edilirse.. Biterdi. Belki de cesedi bile çıkamazdı...

Seungmin Chan'ın masasına vardığında içecekleri dağıtmıştı. En son Chan'ın içeceğini vererek gitmeye yönelmişti. Chan ise bileğinden tutarak onu durdurmuştu. Eğilmesin ı söylemişti. Seungmin eğildiği nde Chan onun kulağına yaklaşıp fısıldamıştı. (Kulaklık olmayan kulağına yaklaştı)

"Etkinlikten sonra 4. Kat 183. Odaya gel."

Seungmin gülerek o masadan ayrılıp kimsenin onu görmediği bir yere geçip kulağına yaklaşmıştı.

"Komiserim benim göt gidiyo etkinlikten sonra Chris beni 4. Kaç 183. Odaya çağırdı."

"Allah Kurtarsın hadi sikilmeden çık ordan"

"Yani adamda yakışıklı aslınd-"

"SEUNGMİN!"

"Tamam be sizede şaka yapılmıyo"

__________________✧__________________

Felix garsonların hazırlandığı odaya dalmıştı bir anda.

[Kim Ae-cha Rose'nin sahte kimlikteki adı]

"KİM AE-CHA HANGİNİZ!?"

Jeongyeon hızla öne çıkıp önceden hazırladıkları yalanı söylemişti.

"Ae-Cha çok yakın arkadaşım, kızsal sorunları bu tarihe denk geldi. O yüzden gelemedi."

"Anladım peki."

__________________✧__________________

Etkinlik bitmişti. Seungmin Chris'in söylediği odaya çıkmış onu bekliyordu.

Kapının açılmasıyla arkasına dönmüştü. Gördüğü tanıdık yüzle tam eğilecekken kafasının yukarı kaldırılmasıyla durdu.

"Böyle yakışıklı biri karşısında senin değil benim eğilmem lazım"

"Teşekkürler, iltifatınız için."

"Rica ederim.. Beni tanıyorsundur Christopher Bang Chan. Senin adın?"

"Yeon Jang-geum"

"Güzel isim.. Kim Seungmin. Yutmam ben bunları."

"Anlamadım?"

"Hadi ama.. Rol yapmayı bırak, eski sevgilimi tanımayacağımı falan mı düşündün Seungmin? Ne kadar Lise 2'de sevgili olsak da seni çok iyi tanıyorum..."

"Eh, madem deşifre oldum Chan.. Özledin mi beni? Ya da boş versene, Chaewon ile arana girmeyeyim. Ayrılırsınız falan şimdi.."

[Chaewon idol olan değil isim bulamıyorum]

"Özledim.."

"Ben seni hiç özlemedim. Hele ki o günden sonra hiç.."

"Yanlış anlaşılmaydı!"

"Öyle mi!? Tabii canım, sevgilimi bir kadınla yatakta çıplak göreyim ama yanlış anlayan ben olayım! Çünkü o kız kardeşin gibi değil mi!? İnsanlar yakın arkadaşlarıyla birlikte olur zaten!"

[Olm TV'den mv açtım Chan masum masum dans ediyo orda şerefsiz yapmaya gönlüm el vermiyo ağlicam]

"BEN SENİ ALDATMADIM!'

"NE YAPIYORDUNUZ O ZAMAN? VÜCUT MU PUANLIYORDUNUZ!?"

"SARHOŞLUĞUMU KULLANDI!"

"BEN DE LİSEDE ÇOK KEZ SARHOŞ OLDUM! BEN SENİN AKSİNE KİMSEYLE BİRLİKTE OLMADIM!"

Seungmin sinirle odadan çıkmıştı.

"Yavşak herif. Yanlış anlaşılmaymış da sarhoşmuş da.. İnandım! Piç.."

__________________✧__________________
Chan valla özür dilerim
YA KIYAMIYORUM
Klavyede de Chan var çok masum bakıyo lan
YAPMAZ LAN YAPAMAZ BU ADAMDAN BU KADAR ŞEREFSİZ YAVŞAK OROSPU ÇOCUĞU OLMAZ

__________________✧__________________Chan valla özür dilerimYA KIYAMIYORUM Klavyede de Chan var çok masum bakıyo lanYAPMAZ LAN YAPAMAZ BU ADAMDAN BU KADAR ŞEREFSİZ YAVŞAK OROSPU ÇOCUĞU OLMAZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TİPE BAK YA BU NASIL ÖYLE Bİ İNSAN OLSUN

TİPE BAK YA BU NASIL ÖYLE Bİ İNSAN OLSUN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sustum.

Gangster / HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin