✧⁴

117 15 45
                                    

SELEME CENEMELEĞĞRRR
Yarından sonra bölümler az gelebilir halam, kuzenlerim ve kuzenimin 2 yasındaki cocuğu geliyo
Cocuğu bana salıyolar amk
Ama çocuğu birazcık minicik stay yapmıs olabilirim Jeongin'i görünce çıldırıyo
Bebek bebeği çekermis :D
NEYSE
Bölüme geçek
__________________✧__________________

Hyunjin gelen fısıldama ile arkasına dönmüştü. Karşısında gördüğü siyah saçlı ve çilli çocuk psikopatça bir sırıtmayla ona bakıyordu.

"Anlayamadım? Kimsiniz?"

"Ya çok kırıldım ama. Odan da küçüklük fotoğrafım var yıllardır peşimdesin hala tanımıyorsun beni! Kırıldım."

Dudaklarını büzerek söylemişti bunları Felix, yada Yongbok?

"Beyefendi bakın anlayamıyorum. İsmini söylerseniz hatırlayabilirim belki?"

"Lee Felix Yongbok desem tanır mısın?"

Hyunjin'in gördüğü isimle gözü dönmüştü. Tam üzerine atlamak için bir adım attığında Yongbok konuşmuştu.

"Hop orda dur, yaklaşırsan şurdaki yeni oyuncağım bu parkı patlatır. Ne yazık değil mi çocuklara?"

Kaydırağın altında duran bombayı göstermişti Yongbok, eğer elindeki kumandadan düğmeye başarsa park yerle bir olacaktı..

"Şimdi hatırladım da, buraya en son annemle gelmiştim. Güzel günlerdi.."

"Şerefsiz piç! Ablamdan ne istedin orospu çocuğu!"

"Ya ayıp oluyo ama! ;("

"Ayıbınıda senide bi güzel sikerim anlıyo musun beni? Ablamdan ne istedin! Ne zararı vardı sana!"

"Ya ben aslında seni öldürücektim, sonra sana kıyamadım dedim yakışıklı çocuk yaşasın bu. Ama Hwang'lardan birinin babanın yaptıkları yüzünden ölmesi gerekiyordu. Bende ablanı seçtim. He ayrıca sikebilirsin sorun yok yan-"

"Orospu çocuğu! Babamı seçseydin ya!"

"Ama zaten amacımız babana acı çektirmekti"

"O bomba orada olmasaydı şu anda cenaze arabasında olurdun biliyorsun değil mi?"

"Hm hm öyle olurdu. Neyse zaten en büyük aşklar nefretle başlar sen yakında bana aşık olursun."

"Hah! Ben mi sana aşık olucam? Ben, Seul Cinayet Büro Başkomiseri Hwang Hyunjin ablamı öldüren bir seri katile aşık olucam öyle mi? Götümle güldüm bak bu komikti."

"İleride görürüz tatlım. O bombayıda imha edersin bi zahmet ben kaçarr"

Demiş ve gelen siyah arabaya atlamıştı Felix. Hyunjin ise giden çocuğu sinir ve küfürlerle izlemişti. Nasıl bu kadar rahat olabiliyordu? Son söyledikleri.. Hyunjin mi ona aşık olacakmış! Çok bekler!
__________________✧__________________

Hyunjin odasına geldiğinde bilgisayarını açmış ve Hannah'ın ilacını araştırmıştı. Tahmin ettiği gibi ilaç Hannah'ın anlattığı gibi bir ilaç değildi. Hafıza zayıflatan ve sürekli kullanıldığında uzak geçmişteki anıları unutturan bir ilaçtı. Fakat ilaç bırakıldığında anılar tekrar hatırlanırdı 1 hafta ila 1 ay zaman alırdı.

[Böyle bi ilaç var mı bilmiyorum]

Hyunjin Shuhua'yı arayıp Hannah'ın çağırmasını söylemişti. Hannah hızlıca Hyunjin'in yanına gelmişti.

"Bir sorun mu var başkomiserim?"

"1.si resmiyete gerek yok bana Hyung diyebilirsin ve evet bir sorun var otur anlatacağım."

"Hannah ailenle mi yaşıyorsun?"

"Hayır, onlar Avustralya'da yaşıyor."

"Tamam, bundan sonra bu ilacı kullanmayacaksın. Ailene kullandığını söyleyeceksin."

"Ama kullanmazsan havale geçirebilirim? "

"Hayır geçirmezsin. Bu ilaç havale geçirmemen için değil Hannah, hafıza zayıflatıcı bir ilaç yani "ailen" bilinmeyen bir sebepten dolayı bazı anılarını sana unutturmaya çalışıyor."

"Ah, anladım. Tamamdır artık kullanmam. Başka istediğiniz bir şey var mı?"

"Eğer olurda hatırladığın bir anı olursa gelip bana anlat"

"Tamamdır teşekkür ederim."

Hannah odadan çıktığında Hyunjin terlediği için odasındaki dolaptan kıyafet alarak üstünü değiştirmişti. Üstünü giydikten sonra cama bir taşın atılmasıyla cama baktı. Kimseyi göremeyince taşa baktı ve taş bir kağıda sarılıydı.

"Vücudun çok güzelmiş.
                    -L.F.Y"

"Bu sapık beni mi izliyor?"

Tedirginlikle perdeyi kapatmıştı. Yarın bir camcı çağırıp camı yaptıracaktı.

__________________✧__________________

Hannah ilacı bitireli 1,5 hafta olmuştu. Bu 1,5 haftada her hangi bir cinayet veya Yongbok'tan herhangi bir atak olmamıştı. Şimdi ise Hyunjin elinde dosya taşıyan Hannah'ın yanına gidiyordu.

Hyunjin telefonundan google'den bulduğu Bang ailesinin bir fotoğrafını açıp Hannah'ın yanına gitmişti.

"Hannah, buradaki küçük kızın sen olma ihtimali var mı?"

Hannah elindeki dosyaları masaya bırakıp gülen bir yüzle telefona bakmıştı. Telefonda gördükleriyle gülüşü solmuştu. Yere düşecekken Hyunjin'den ve masadan destek alarak ayakta kaldı.

"Hannah iyi misin?"

"Evet ordaki kişi benim.."

"Yanındakileri hatırlıyor musun? Bak eğer cidden kötüysen söyleme sonra anlatırsın."

"Hayır iyiyim.. Yanımdakileri hayal meyal hatırlıyorum. Annem, babam.. A-abim.. Abimle anımız var mı hatırlamıyorum. Eğer hatırlarsam ilk size anlatacağım."

"Tamam sen şu suyu iç evine git dınlen kendine gel bu bir emirdir"

Hyunjin elindeki suyu Hannah'a uzatmıştı.

__________________✧__________________

Hyunjin bilgisayarında film izlerken telefonuna gelen bildirim ile filmi durdurup bildirime bakmıştı.

Hannah-Hyunjin

Hannah
Hyung
Yardım et
O burda

__________________✧__________________
Hannah'a ajan diyenler nasıl göt oluyo 1080 p izle
Hannah ask kadınım çok seviyorum
Bide dmlerime cevap verip abisiyle evlenmeme izin verse tam olucak 🥰
Size bişi itiraf edicem
Ben
Chan'a birazcık minicik 🤏🏻 aşığım sanırım (opsiyonel)
Görüsürrüüüzzzzzzz

Gangster / HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin