#chansuçsuz
#chanserefsizdeğil
#chanebemisiksederazıyım
#chansaolur
#chanherseyiyapabilir__________________✧__________________
24.04.2013
Hyunjin açılan kapıdan hızla içeriye girip ablasının yanına gitti.
"Abla! Ne zaman top oynayacağız? Çok sıkıldım ama!"
Ablası Hyunjin'in bu haline gülüp yanına eğilmişti.
"Benim şimdi biraz işim var dışarı çıkacağım, gelirken de sana çoook güzel top alacağım geldiğimde beraber oynayacağız tamam mı? Sen şimdi ben gelene kadar kkamiyle oyna bence o da çok sıkılmış öyle dedi. Tamam mı bitanem?"
"Tamamm! Yeşil top alıcaksın değil mi?"
"Evet yeşil top alacağım."
Hyunjin odadan çıkıp Kkami'nin yanına gidip onu kucağına almıştı.
"Kkami biliyo musun ablam bana yemyeşil çok güzel top alacak!"
Kkami'de sanki anlıyormuş gibi havlamıştı Hyunjin'e.
Saatler sonra annesi yanına gelmişti. Hyunjin garipliği sezmişti çünkü annesinin gözleri dolmuştu.
"Hyunjin.. Tatlım çabuk üzerini değiştirir misin? Bir yere gitmemiz lazım..."
"Tamam anne! Sen neden ağlıyorsun?"
"Ağlamıyorum.. Işıktan gözlerim doldu biraz"
__________________✧__________________
Hyunjin hızlıca üzerini giyindikten sonra yola çıkmışlardı. Araba durduğunda geldikleri orman ile piknik yapacaklarını sanarak arabadan indi.. Etrafında gördüğü şeylere anlam verememişti. Annesi ağlıyordu, polisler etrafta bir şey arıyordu, ambulans gelmişti. Doktorlar.. Doktorlar sedyede birini taşıyorlardı...
Daha dikkatli baktı Hyunjin kanlanmış yüze.
Ablası...
"Anne, ablamı nereye götürüyorlar?"
Cevap gelmedi.
"Anne durdursana! Ablamı alıyorlar!"
"Oğlum dur.."
Hyunjin doktorların önlüklerini çekiştiriyordu.
"Bıraksanıza ablamı! Oyun oynayacağız biz onunla! Benim ablam o sizin değil!"
Hyunjin gözüne takılan şeyle doktorları bırakmıştı.
Orada yaklaşık 5 adım ilerisinde duruyordu.
Yeşil top..
Üzerinde ablasının kanlarıyla...Hyunjin hızlıca topu eline aldı. Geri dönecekken ağaçların arasındaki kişiyle göz göze geldi.
Sarı saçlı çilli çocuk üzüntüyle ona bakıyordu. Çocuğa yaklaşmak için bir kaç adım attı Hyunjin.
"Hey sen! Nereye gidiyorsun!?"
Çocuk hızlıca koşmaya başlamıştı. Çocuğun elinde tuttuğu şey ile gözleri kocaman açıldı Hyunjin'in..
Kanlı bıçak..
Ablasının kanı...__________________✧__________________
Hyunjin gördüğü kabus ile nefes nefese uyanmıştı. Hızlıca yataktan kalkıp su içti. Diğer odaya girip raftan temizlenmiş yeşil topu aldı.
"Ablamdan kalan son şey sensin demek ha?"
Topu sektirdi Hyunjin. Ablası ile sürekli top sektirme yarışı yapardı.
Topu yerine koyup yatağına yatmıştı. Uyumaya çalışırken gelen çığlık sesi ile hızlıca silahını alıp alt kata indi.
"Hannah kapıyı aç!"
"Hannah orada mısın?"
"Tamam kapıyı kırıyorum!"
Hyunjin kapıyı kırmış ve salona gitmişti. Gördükleri ile gözleri sonuna kadar açılmıştı.
Hannah bir sandalyede kolları, ayakları, ağzı bağlı bir şekilde çırpınıyordu.
Chan ise hiç bir şey yokmuş gibi koltukta sigarasını içiyordu.
"Sonunda geldin.. Kardeşim..."
__________________✧__________________
E
OmegeChan:
Geçen gün MV çekimine gittim bana dediler ki "Kaç kişisiniz?"
Dedim ki "2"
"Nasıl yani" dediler "1 kişisiniz"
Ben de dedim ki
"Ben ve Staylar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangster / HyunLix
FanfictionLee Felix 5 yaşındayken Hwang ailesinden intikam almak isteyen çete lideri Chan tarafından kaçırılır. Dosyası kapatılan Felix yer altında Yongbok adıyla bilinen bir katile dönüşür. Hwang Hyunjin bu çeteyi çökertmek için öldürülen ablasına söz vermiş...