✧⁹

100 16 35
                                    

Hyunjin sabah uyanıp Felix'i göremeyince gittiğini anladı. Ayağa kalkarak üzerini değiştirdi. Kahvaltı yapmadan evden çıkıp karakola gitti.

Karakola gittiğinde Shuhuha hızlıca ona sahte kimliklerini vb. vermişti.

__________________✧__________________

Felix otelin son kontrollerini yapmış ve bir masada telefonuna dalmıştı. Dolaşırken Hyunjin'in 2 yıl önce attığı fotoğraf karşısına çıktı.

Hynjinnn

Seni çok seviyorum canım sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seni çok seviyorum canım sevgilim.. ♡ @roses.are.rosie

Yorumlar

roses.are.rosie: ♥

Bu gönderinin yorumları sınırlandırılmıştır.

Yazar notu: İŞİCEM AMK BU FOTO NE ÖLCEM AY DŞXJSĞSJDĞAJQĞDHWĞXHSĞDHAĞXHPSDJAİDNAÜDJAĞDHPWBDOSBAĞABDĞSBDSPDBAĞWBUSGZAPNAĞXJXĞSHWQĞDHAPSVAUEGAĞDŞWÜDJPSBSPAHZOZHOSHSAP

Felix hızlıca etiketlenen hesaba girmişti. Ayrıldıklarından emindi. Çünkü yaklaşık 4 ay sonra Hyunjin o kızla beraber hiç fotoğraf atmamıştı.

"Roseanne Park demek ha? Güzel de kızmış, bizim Lalisa ile yakışırdı. Yazık olacak ne diyeyim benim olana yaklaşmasaymış."

Aşkı takıntıya dönüşüyordu. Tedavi olmalıydı, her açıdan. Ama olmuyordu, sevgilisi yaşadığı sürece kimse umurunda değildi ki. O sevgilisine asla zarar vermezdi.

Felix hızlıca davetli listesine girmişti.

"Bakalım bu günkü eğlence de var mı?"

Davetli listesinde bulamayıp çalışan listesine girmişti.

"Burdasın demek.. Kim Ae-Cha.."

Felix yerinden kalkıp otelin lavabosuna ilerlemeye başlamıştı. Koridorda öpüşen JenLisa ikilisini görünce yüzünü buruşturdu.

"Aloo olan var olmayan var! "

İkili hemen ayrılıp mahçup bir sırıtmayla Felix'e bakmıştı. Jennie ise özür dilemişti.

ANANI SİKİM MAHALLEDE SİLAH ATTILAR 7-8 MERMİ

"Özür dileriz Hyung yani şey.. Lisa bi anda öyle öpünce şey oldu..."

"Tamam boş yapmayın yerinize geçin. BAKIN GECE YAN ODANIZDAYIM SİZİN SESİNİZİ ÇEKEMEM!"

__________________✧__________________

Hyunjin telefonuna gelen bildirimle telefonunu açtı.

İnstagramdan 1 yeni bildirim.
yong.lixx gönderimizi beğendi.

Hyunjin hızlıca gönderiye baktı. Gönderi 2 yıl önce Rosa'nın hoşlandığı kişi olan Jisoo'nun tepkisini ölçmek için sevgili rolü yaptıkları zaman atılan bir posttu. Hyunjin olacakları çoktan anlamıştı..

"Siktir siktir ve yine siktir!"

"Ne oldu Hyung?"

Seungmin endişeyle sormuştu. Şu an planda bir aksilik olması en son isteyeceği şeydi.

"Rose deşifre oldu. Çabuk arayıp yanına koruma amaçlı bir kaç polis alarak Hannah'ın evine gitmesini söyleyin. Tek kalamaz."

"Tamamdır Hyung."

Seungmin hızlıca Rose'yi aramıştı.

"Alo Rose"

"..."

"Deşifre oldun, yanına koruma amaçlı bir kaç polis alarak Hannah'ın evine gidecekmişsin, tek kalamazmışsın."

"..."

"Nasıl bende bilmiyorum. Hyunjin Hyung sonra anlatır."

"... "

"Tamam aşırı dikkatli ol"

__________________✧__________________
Arkadaslar o Hyunjin ve Rose fotosu için çok özür dilerim
Napıyım ama kaos lazımdı 🥰
Neyse gidiyim two sides'a bölüm yazıyım aynı anda 4 fic yazmak çok zor amk

Gangster / HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin